Skocz do zawartości

REMONT GŁOWICY KAWASAKI KLR 250 JAKIE ZAWORY


Rekomendowane odpowiedzi

problem na 90% jest w głowicy, mierzyłeś te luzy przed demontażem?

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie nie mierzylem niczego ale powiem ze sróbki (te od regulacji zaworów - popychające) jedna była wkręcona o kilka mm bardziej (znaczy wystawała na zawór) od poprzedniej chodzi mi że na oko nierówno były ja własnie w ogóle nie regulowałem zaworów;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie co do tłoka powiem, że moto nie kopciło i co tłok by się "skonczył" jakoś w 3-4 dni??? (w tyle mniej wiecej sie to stało). A tak kompresja była naprawdę wielka ledwo dało się nogą kopnąć. Co do głowicy znalazłem zdjęcie jak ją zdejmowałem porobiłem zdjęcia i mam jedno oto one może coś ktoś stwierdzi:

4a151029f7fcb853med.jpg

Jeden z zaworów ssących jakoś niżej leży od drugiego

Nie sztuką jest się rozpędzić.
Sztuką jest wyhamować!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak poprzednik, jeden ssący się zapadł, skasował luz + podparł, to spowodowało ucieczkę ciśnienia. Typowa przypadłość Kawasaki. Wypiąć zawory, kontrola gniazd i prowadnic, przynajmniej zawory ssące do wymiany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli jesteś pewien stanu tłoka i cylindra, bo robiłeś je, to tak

 

z tego co widzę nie musisz wymieniać zaworów wydechowych, wystarczy je sprawdzić, a wymieniłbym obydwa ssące, byc moze razem z gniazdami,

u mnie w podobnym silniku wpadły obydwa ssące jednocześnie, siedziały od wielu tys. km, były szczelne, luz zaworowy na nich się nie zmieniał, az w końcu z powodu innej usterki rozebrałem silnik, zawory dalej siedziały tak samo, głowicę sprzedałem, mowiłem gosciowi zeby wymienił te 2 zawory, ale on lata na niej dalej, juz z pół roku, tyle ze to chyba silnik jeszcze mniej wysilony niz twój

 

oddaj głowicę do fachowca, on sam będzie wiedział najlepiej, ale na moje oko wydechowych nie trzeba ruszać

 

no i pozostaje jeszcze kwestia prowadnic zaworowych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie nie wiem czy mam pogiete zawory czy uszkodzone prowadnice ale wiem ze w zakladzie gdzie pytalem sie o regeneracja glowicy powiedzial mi, ze prowadnice tez robi. Nie wiem tylko czy taki remont głowicy po naprawie prowadnic podziałaczy juz lipa z tego będzie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co wiem to zakłady znają się na robocie i taką głowiczkę ograną bez problemu.

Wstawią swoje gniazda, i prowadnice jak trzeba. Zawory śmiało możesz kupić zamienniki.

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba było zmierzyć sprężanie i zrobić próbę olejową, ale jak już masz silnik rozbebeszony to oddaj głowice do sprawdzenia być może samo dotarcie zaworów wystarczy (choć wątpie ). Pozostaje ci zdjęcie cylindra i pomiar tłoka, luzu pierścienia na zamku, luzu tłok cylinder, pomiar średnicówką w kilku miejscach cylindra. Ale takie zabawy proponuje zostawić komuś kto ma do tego sprzęt i wiedzę przedewszystkim. Jeszcze takie pytanie może głupie ale zadam... Nie na wala ci dekompresator w jakiś sposób ?

 

Teraz dopiero zobaczyłem że masz na Scigacz.pl temat z sierpnia 2011 i pisałeś tam że dekompresator jest ok. Już pół roku naprawiasz moto ?

 

Co do tego to jak rozkreciłem moto był jakos sierpien a mam jeszcze 2 moto etz 150 i jawa 250 na etce jeździłem w wakacje a klra zostawilem bo raz nie chciało mi się grzebac w wakacje a 2 oczywiscie srodki finansowe, teraz dzieki za odpowiedzi wiem co już mam robic poczekam az sie troche ociepli i zacznę naprawę jak coś będę pisał pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja si podepne pod temat ze swoim pytaniem : Czy przy wymianie zaworów koniecznie trzeba wymieniać sprężyny, zabezpieczenia i całą reszte tych podkładek ( nie pamiętam jak to się dokładnie nazywa :P), jest na to okreslony przebieg gdzie trzeba koniecznie to wymienić czy pomierzyć i jak w mieści się wymiar to zostaje ? Pytam się bo chce wymienić zaworki u siebie tylko że nie uśmiecha mi się wywalać ponad 1,5 tysia za pełny komplet zaworów gdzie same zawory to koszt 900 pln.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...