baba_zanetti Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 problem na 90% jest w głowicy, mierzyłeś te luzy przed demontażem? Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oldmotorsss Opublikowano 3 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 nie nie mierzylem niczego ale powiem ze sróbki (te od regulacji zaworów - popychające) jedna była wkręcona o kilka mm bardziej (znaczy wystawała na zawór) od poprzedniej chodzi mi że na oko nierówno były ja własnie w ogóle nie regulowałem zaworów;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 4 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 Witam ponownie co do tłoka powiem, że moto nie kopciło i co tłok by się "skonczył" jakoś w 3-4 dni??? (w tyle mniej wiecej sie to stało). A tak kompresja była naprawdę wielka ledwo dało się nogą kopnąć. Co do głowicy znalazłem zdjęcie jak ją zdejmowałem porobiłem zdjęcia i mam jedno oto one może coś ktoś stwierdzi:Jeden z zaworów ssących jakoś niżej leży od drugiego Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 4 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 Jak poprzednik, jeden ssący się zapadł, skasował luz + podparł, to spowodowało ucieczkę ciśnienia. Typowa przypadłość Kawasaki. Wypiąć zawory, kontrola gniazd i prowadnic, przynajmniej zawory ssące do wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oldmotorsss Opublikowano 4 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 Więc rozumiem, że to jest mój problem? Jak wymienie 4 zawory: ssące i wydechowe firmy VESRAH (w sumie około 264zł), uszczelniacze zaworow, uszczelka pod głowice i zabezp. zaworów będzie git? pozdro i dzieki za odpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 4 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 jeśli jesteś pewien stanu tłoka i cylindra, bo robiłeś je, to tak z tego co widzę nie musisz wymieniać zaworów wydechowych, wystarczy je sprawdzić, a wymieniłbym obydwa ssące, byc moze razem z gniazdami,u mnie w podobnym silniku wpadły obydwa ssące jednocześnie, siedziały od wielu tys. km, były szczelne, luz zaworowy na nich się nie zmieniał, az w końcu z powodu innej usterki rozebrałem silnik, zawory dalej siedziały tak samo, głowicę sprzedałem, mowiłem gosciowi zeby wymienił te 2 zawory, ale on lata na niej dalej, juz z pół roku, tyle ze to chyba silnik jeszcze mniej wysilony niz twój oddaj głowicę do fachowca, on sam będzie wiedział najlepiej, ale na moje oko wydechowych nie trzeba ruszać no i pozostaje jeszcze kwestia prowadnic zaworowych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oldmotorsss Opublikowano 4 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 Właśnie nie wiem czy mam pogiete zawory czy uszkodzone prowadnice ale wiem ze w zakladzie gdzie pytalem sie o regeneracja glowicy powiedzial mi, ze prowadnice tez robi. Nie wiem tylko czy taki remont głowicy po naprawie prowadnic podziałaczy juz lipa z tego będzie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 4 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 Da rade jeśli zrobią je w jednej osi z gniazdem Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 4 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 z tego co wiem to zakłady znają się na robocie i taką głowiczkę ograną bez problemu.Wstawią swoje gniazda, i prowadnice jak trzeba. Zawory śmiało możesz kupić zamienniki. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oldmotorsss Opublikowano 5 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 Trzeba było zmierzyć sprężanie i zrobić próbę olejową, ale jak już masz silnik rozbebeszony to oddaj głowice do sprawdzenia być może samo dotarcie zaworów wystarczy (choć wątpie ). Pozostaje ci zdjęcie cylindra i pomiar tłoka, luzu pierścienia na zamku, luzu tłok cylinder, pomiar średnicówką w kilku miejscach cylindra. Ale takie zabawy proponuje zostawić komuś kto ma do tego sprzęt i wiedzę przedewszystkim. Jeszcze takie pytanie może głupie ale zadam... Nie na wala ci dekompresator w jakiś sposób ? Teraz dopiero zobaczyłem że masz na Scigacz.pl temat z sierpnia 2011 i pisałeś tam że dekompresator jest ok. Już pół roku naprawiasz moto ? Co do tego to jak rozkreciłem moto był jakos sierpien a mam jeszcze 2 moto etz 150 i jawa 250 na etce jeździłem w wakacje a klra zostawilem bo raz nie chciało mi się grzebac w wakacje a 2 oczywiscie srodki finansowe, teraz dzieki za odpowiedzi wiem co już mam robic poczekam az sie troche ociepli i zacznę naprawę jak coś będę pisał pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 A ja si podepne pod temat ze swoim pytaniem : Czy przy wymianie zaworów koniecznie trzeba wymieniać sprężyny, zabezpieczenia i całą reszte tych podkładek ( nie pamiętam jak to się dokładnie nazywa :P), jest na to okreslony przebieg gdzie trzeba koniecznie to wymienić czy pomierzyć i jak w mieści się wymiar to zostaje ? Pytam się bo chce wymienić zaworki u siebie tylko że nie uśmiecha mi się wywalać ponad 1,5 tysia za pełny komplet zaworów gdzie same zawory to koszt 900 pln. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 (edytowane) u mnie koleszcy w crfach wymieniali same zawory i latają, ale w twoim wariacie to moze sie źle skończyć, z tymi zaworami to różnie bywa, god bless 2T :laugh: Edytowane 5 Lutego 2012 przez jjank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 To poczekam jeszcze może ktoś da odp. narazie mi się nie spieszy bo jeszcze ponad 20 mth mam w zapasie do akcji remont i zbieram info sobie ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oldmotorsss Opublikowano 16 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2012 Witam ponownie mam zamiar kupić tłok do Kawy na chyba 1 szlif poniewaz sadze ze jak robic remont to porzadnie nie wiem jednak gdzie i za\ ile taki tłok kupic oraz czy w zestawie sa pierscienie ? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 17 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 No ale pisales ze tlok byl wymieniony ???Patryk, w wyczynowym crossie wymienilbym wszystko co trzeba wymienic, bo jak tlok dogoni zawory z powodu sprezyn to czy oplacasie jeszcze raz bulic za zawory ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.