Skocz do zawartości

oldmotorsss

Forumowicze
  • Postów

    28
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O oldmotorsss

  • Urodziny 07/04/1991

Osobiste

  • Motocykl
    xl250
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Dolnośląskie

Osiągnięcia oldmotorsss

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Witam! Mam do Was pytanko czy jest jakiś uchwyt kierownicy do motocykla Yamaha SZR 660 który bedzie identyczny jak oryginał? Nie wiem od jakiegoś Suzuki czy inej Yamahy aby był taki sam poniewaz do szr ciezko dostac a moj ktos pospawał i jest niepewny. Rownież potrzebuje przednia lampe do tego modelu lub jakas inna która "podejdzie" w miejsce oryginalnej owiewki. Wiem temat ciezki lecz jest to dla mnie ważne. POZDRO
  2. witam w koncu doczekalem sie poskladania mojego klr 250 nowy cyl tlok zawory itp (nie chce mi sie pisac). Odpaliłem moto i na poczatku byl problem z ustawieniem obrotow(trzymal albo za wysokie lub spadaly az gasl) cos tam regulowalem i mozna powiedziec ze jakos chodzi lecz nie w tym problem jak jade moto ciagnie strasznie od dolu i ma moc lecz przy polowie obrotow jak mu depne przerywa jakby "odciecie zaplonu" cos dokladnie przerywa i moto nie chce isc i sie meczy jednak jak dluyzej przytrzymam na tym "odcieciu" z przepustnica otwarta na maksa wkreca sie na te "gorne obroty" i nic nie dlawi. Gaznik czyscilem przed odpalaniem wiec to raczej wykluczam nie wiem czy to z powodu zbyt duzej dawki powietrza czy cos i jak to naprawic. Dodam jeszcze ze moto jak stoi na biegu jalowym po dodawaniu gazu nie muli i nie "przerywa" . Jak to wszystko wyregulowac aby moto fajnie chodzilo na obrotach i nie gaslo oraz aby szlo po dodaniu gazu do konca??? pozdrawiam i czekam na odpowiedzi
  3. Witam jak w temacie. Pytam sie kazdego i nikt nie wie wiec sadzę, że Wy mnie uratujecie. Dokładnie chodzi mi czy zębatka zdawcza razem z wałkiem na który jest założona może mieć luz "przod tył" tzn. lekko wsuwać sie w głąb silnika i lekko wysuwać się jakoś na oko około 1.5mm?? góra dół zero luzów (mowię teraz o wałku zdawczym) lewo prawo tez nic,lańcuch nie spadał ale jak juz pisałem zauwazylem ze walek zdawczy sie lekko wsuwa wglab o niecale1,5mm czy cos jest nie tak czy po prostu tak juz fabrycznie zrobili aby nie wiem np. łancuch mógł sie "dopasowac" do koła ?? Prosze o odpowiedzi i pozdrawiam
  4. witam MAm pytanie szukam tloka do mojego klr 250 1987rok. znalazlem info ze kawasaki ksf 250 mojave quad ma taki sam silnik a co za tym idzie moze i tlok. Nie wiem tylko czy wszystkie modele maja taki sam tlok poniewaz wyczytalem ze w produkcji klrow od 1985 do 1990 moto mialo 28km a powyzej tego roku 23km czym to moze byc spowodowane??? Czy tam byly inne tloki i czy do mojego 87rok pasuje tlok od ksfa ze wszystkich lat produkcji nigdzie nie moge znalezc takiej inbfodla mnie to bardzo wazne POZDRAWIAM
  5. O o taki pomysl mi chodzilo LUTOWNICA sadze ze załatwi sprawę, lecz jest 1 ale nie wiem czy spaw plastiku to wytrzyma w końcu mówimy o magnecie a tam są wysokie obroty. i jeszcze 1 czy do spawania plastiku uzywa się tych wkladów do pistoletów które je rozgrzewają i topią czy są to jakieś inne sztyfty elektrody itp i gdzie takie coś można kupić (castorama?)pozdrawiam
  6. Witam! Zauważyłem, że w moim KLR 250 w kole magnesowym osłona plastikowa (ta ktora oslania magnesy)(nie wiem czy to jest taki zwykly plastik zauwazylem ze jest wytrzymaly) jest w jednym miejscu odlamany kawalek jednak chcialbym aby bardziej nie "korodował" mi ten plastik inie wiem czym moge to skleić. Wiem ze to nie jest najmądrzejszy pomysl a w takiej sytuacji juz poza tym nic sie nie da zrobić. Chcę to zrobić aby nie rozwalalo sie bardziej tylko jakiego kleju / substancji uzyć ??? Lub moze coś innego z tym zrobić, jaki klej sie do tego nadaje najbardziej? Pozdrawiam
  7. Witam ! mam taki problem otóż zerwało mi ślizg łańcucha w mojej kawie KLR 250 87rok. Mowa tu o przednim ślizgu (ten co ochrania wahacz przed łańcuchem z przodu przy silniku). Widzę na allegro że ceny ślizgów są średnio 60 zł niewazne czy oryginały czy zamienniki. W sklepach motocyklowych (i tu ciezko o temat) kosztują od 340 -380zł. Za kawałek plastiku trochę za dużo. Planuję zroobić taki śliz ( on osłania zarówno dolną jak i górną stronę wahacza) i problem leży w tym, że nie wiem z jakiego plastiku to wykonać jaki byłby najlepszy czy możę da się kupić coś podobnego do ślizgu nie wiem może jakiś pasek, który jest odporny na ścieranie (coś jak w rowerze) itp, itd. Może ktoś z Was przerabiał taki temat i wie co można w tej sytuacji zrobić oczywiście po kosztach. A wiem, że coś z tym można samemu zrobić, ponieważ nie jest to jakiś skomplikowany element np tłok :D POZDRAWIAM
  8. Witam własnie przystepuje do wymiany łancuszka rozrzadu w moim kawasaki klr 250 łancuszek mam juz kupiony, lecz problem w tym, że nie wie czy wymienia sie sam łancuszek (chodzi mi o standardowa wymiane) czy jeszcze jakis elementy ew. jakie?? Pozdro
  9. ze na ebay są to wiem i to doskonale są tam tak dostępne jak u nas do wski, ale ja wolałbym kupić w polsce a tu juz jest problem znalazłem na wosnerze ale do ksf 250 mojave (uad) na zdjęciu widaćm ze maja te same silniki i na ebay też więc nie wiem do koń ca zy tłok podejdzoe bo jak już mówiłem ma inna górę niż oryginał. (wymiary te same -srednica) pozdri
  10. Witam remontuję góre w mojej kawie. Zawory juz kupione VESRAH i głowica w czasie regeneracji teraz zejdzmy w dół: Poniewaz mam problem ze znalezieniem odpowiedniego tłoka i pierścieni (z tym juz najgorzej). Mam pytanie słyszałem ze do klr-a 250 pasuje tłok od quada kawasaki ksf (lub kfx nie wiem czy sie to czyms rózni) mojave 250. przeglądałem ebay i jakies uzywki np. cyl plus tłok uzywany od ksf-a wygladał podobnie (w sumie nie widziałem zadnych róznic). I moje pytanie na stronie wossnera znalazłem 3 tłoki (nom i 2 nadwymiary) do quada ksf mojave 250. Czy tłoki wossnera są dobre i czy warto kupić oraz widzę różnicę na górze tłoka wossnera oto linki. - przypadkowy tłok do klra zwyczajny taki jak i ja mam w swoim moto: http://allegro.pl/kawasaki-klr250-klr-250-tlok-cylinder-i2079121567.html - tłok wossnera do quada ksf 250 http://www.wossner.pl/product.php?id_product=2078 Jak widać góry tych tłoków są inne, wymiary (średnica taka sama) nie wiem tylko czy taki podejdzie czy poprostu to jest to samo a wossner robi z "inna górą" ponieważ może zwiększa to jakość czy są lepsze czy coś ??? Czy to by działało i co o tym myślicie czy ten tłok wossnera który tutaj dodałem będzie pasował?? Pozdrawiam
  11. Już odpowiadam. Mam serwisówkę niemiecką (nic nie rozumiem), lecz jest na tyle przejrzysta aby się zorientować co i jak. Tłok nie pamiętam teraz dokładnie ma granicę luzu jakoś 0,1mm u mnie jest o wiele więcej, lecz pierścionki nie przepuszczają a jak przepuszczają to mało. Pomysł mam taki tłok zostawiam w spokoju ( w kawasaki powiedzieli mi jakoś 300 zł za tłok nie wiem czy z pierscieniami, gość w serwisie sam nie wiedział, ponieważ nie mial dostępu do bazy - mają remont mówił "coś koło" 300) ponieważ chce przejeździć ten sezon (sądzę, że da rady) - powód brak środków finansowych oczywiście w tym okresie niestety dużo wydatków wypadło a chcę sobie w tym sezonie jeszcze pojeździć. Co do mojej nieszczęsnej głowicy to znalazłem jedną na sprzedaż i mam jej zdjęcia. Ciężko mi ocenić jak z nią jest (sprzedający twierdzi ,że git). Nie wiem tylko czy zawory ssące nie są czasami zapadnięte czy tak ma być i jest ok??? Proszę o wypowiedzenie się na jej temat. Oto zdjęcia(po kliknięciu na każde otworzy się powiększone w nowym oknie): Pozdro
  12. Witam ponownie mam zamiar kupić tłok do Kawy na chyba 1 szlif poniewaz sadze ze jak robic remont to porzadnie nie wiem jednak gdzie i za\ ile taki tłok kupic oraz czy w zestawie sa pierscienie ? pozdrawiam
  13. Co do tego to jak rozkreciłem moto był jakos sierpien a mam jeszcze 2 moto etz 150 i jawa 250 na etce jeździłem w wakacje a klra zostawilem bo raz nie chciało mi się grzebac w wakacje a 2 oczywiscie srodki finansowe, teraz dzieki za odpowiedzi wiem co już mam robic poczekam az sie troche ociepli i zacznę naprawę jak coś będę pisał pozdro
  14. Właśnie nie wiem czy mam pogiete zawory czy uszkodzone prowadnice ale wiem ze w zakladzie gdzie pytalem sie o regeneracja glowicy powiedzial mi, ze prowadnice tez robi. Nie wiem tylko czy taki remont głowicy po naprawie prowadnic podziałaczy juz lipa z tego będzie...
  15. Więc rozumiem, że to jest mój problem? Jak wymienie 4 zawory: ssące i wydechowe firmy VESRAH (w sumie około 264zł), uszczelniacze zaworow, uszczelka pod głowice i zabezp. zaworów będzie git? pozdro i dzieki za odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...