senekkorzenna Opublikowano 29 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 Patryk_mx co Ty wypisujesz? przecież Adam M już drugi raz zadaje pytanie kto wymyśla honowanie nikasylu?. Przeciez ta powłoka jest tak skonstruowana że nie wymaga tego zabiegu i wystarcza zmienic tłok.Co to za nowe metody? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 29 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 Honuje się ale głowicami diamentowymi. I nie chodzi tu o "wykończenie" otworu z dokładnością do 0,01mm tylko o utworzenie "jodełki" :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 29 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 Wszystko sie zgadza, nikasil sie honuje wykorzystujac diamentowe glowice, ktore sa w Polsce raczej niespotykane.Zabieg ten mozna robic w momencie lekkiego uszkodzenia powloki ( bardzo lekkiego, jako ze jej grubosc waha sie miedzy 5 setkami a 0.1 mm u roznych producentow ). Sadze ze to o czym pisze Patryk to zwykly deglazing, czyli usuniecie powloki spieczonego oleju z powierzchni nikasilu, co mozna zrobic za pomoca "ball hone", czyli szczotka pokazywana w moich postach o docieraniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 29 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 Tłok ART to tłok proxa, gdzieś od wewnątrz o ile dobrze pamietam ( dawno nie kożystałem z tych tłoków) powinen być napisany jakiś nr, poszukaj . Jak znajdziesz go to później wklepujesz prox +nr i wyskoczy ci wszystko o tłokuNapisz mi więcej na czym polega tożsamość tłoków ART i Prox. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 30 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2012 Nie wiem jak w innych częściach Polski, ale u mnie Ireczek ma taką głowice i już robił mi jodełkę na nie jednym nikasilowym cylindrze. Może to przez to, że tu jest zagłębie żużlowe :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha87 Opublikowano 30 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2012 A jak to jest z tym doborem tłoka? np. Vertex Cylinder akurat z mojego moto 95,00 dajmy na to Nominał jak go spasujemy na 0,06 to wychodzi 94,94! A według tabeli to wychodzi selekcja B? Selekcja A zaczyna się od 94,93 nie wiem coś mi to nie pasuje albo źle patrzę ! MOTONITA Powiedz mi tak na przyszłość jak znalazłeś po kodzie na tłoku że to nominał zapodał byś link do strony ja długo szukałem i nic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 30 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2012 Jeśli masz wymiar 95.00 to ja proponuje Ci rozmiar tłoka 94.95, to masz selekcję C z Vertexa albo jakąś inną z Wossnera lub Proxa : ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha87 Opublikowano 31 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2012 TO BY BYŁO SPASOWANE NA 0,05 a nie na 0,06 jak zaleca Vertex? co się stanie jak będzie ciaśniej spasowane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 31 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2012 Z Vertex-em był bym ostrożny, zwłaszcza z odlewaną a nie kutą serią. Ja bym Ci polecał kute wossnery. W przypadku wossnera to będziesz miał sel A na 64,96 ( pasowanie na 0,04) Co do gadania że w PL nie da się honować nicasilu to bzdura!! W okolicach Warszawy masz MXmoto w otwocku, w Józefowie na ul Cisowej zakład obróbki głowic/wałów i cyl. Bross racing, Sanchez. Jest jeszcze w Wawie jeden zakład na pewno gdzie to robią ale nazwa ul wypadła mi teraz z głowy. Napisz mi więcej na czym polega tożsamość tłoków ART i Prox. A no na tym że jest to ta sama fabryka i linia produkcyjna. ART jest specjalnie wypuszczoną linią dla tłoków OEM przez Proxa dla Producentów motocykli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha87 Opublikowano 31 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2012 (edytowane) Chyba 94,96:) Pewnie głupie pytanie ale co się stanie jak spasuje na np. 0,03mm.? Edytowane 31 Stycznia 2012 przez grucha87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 31 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2012 po nagrzaniu może być mu trochę ciasno :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 31 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2012 0,03 to już trochę loteria. Każdy pomiar obarczony jest błędem w przypadku średnicówki na cylindrze to jest +/- 0,01 (najzwyklejszy zegar), tłok ma większą dokładność, ale jak widzisz może się okazać, że są nie całe 0,02 mm luzu i wtedy będzie za ciasno. Na 0,04 jeszcze da rade jak delikatnie zaczniesz używać, dokładnie wszystko zrobisz - czysto przede wszystkim, a 0,05 to taka bezpieczna granica ; ) Przynajmniej z mojego doświadczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 31 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2012 Wrzuć na 0,05 będzie najbezpieczniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha87 Opublikowano 2 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 Pytanie jeszcze czy po założeniu trzeba to jakoś specjalnie ostrożnie docierać czy od razu można w palnik dawać bez obaw? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 2 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 Pytanie jeszcze czy po założeniu trzeba to jakoś specjalnie ostrożnie docierać czy od razu można w palnik dawać bez obaw? W tym moto według service manual proces docierania wygladą tak : pierwsze pół godziny do połowy gazy jazdu, drugie pół godziny jazda normalna. Po tym zmiana oleju i po docieraniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.