murgal Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 Racja, w polsce może być problem. Po prostu ode mnie chłopak w KTMie wysyłał gdzieś dwa cylindry do honowania. Owszem, honowanie nicasilu się wykonuje, zdziera się bardzo małą warstę. Cytuj KUPIE MOTOCYKL BEZ PRAWA DO REJESTRACJI ROCZNIK 2006< , KONTAKT PW! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 Znajomy polecił mi gościa który pracuje w zakładzie gzie dokonują szlifów cylindrów więć udałem się tam by dokonać pomiaru gościu wzioł średnicówke i zaczął mierzyć i stwierdził że cylinder igła różnica (owal) między górą a dołęm wynosi 0,01 mówił że to ujest nic tzn. że przy samym dole jest 94,99 a w pozostałych puktach 95,00 i że tu nadaję się tylko nominalny tłok? i tu moje ździwienie wyszło że to nominał! Teraz pytanie czy to możliwe że przy amatorskiej jeździe na 1 tłoku przez 3 lata (250 godzin myśle zrobił) niclasil jest praktycznie nówka? ale skoro tak wychodzi?Na nicasilu można wkładać kilka tłoków w tej samej selekcji jeśli nie występuje zużycie. A jest tak jak wymienia się tłoki na czas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha87 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 Dobra to teraz jaki tłok wrzucić? nominał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 (edytowane) Dobra to teraz jaki tłok wrzucić? nominał?Jeśli wymiar cylindra nie zmienił się i pozostał nominalny to wsadzaj nominał. Masz mieć zachowany fabryczny luz : tłok-cylinder i na to wygląda że masz. Edytowane 27 Stycznia 2012 przez rafael Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 (edytowane) jak masz 95mm to znajdz tłok o 0,06mm mniejeszy czyli 94.94mm, chyba, że do tego modelu zalecają pasowanie na 0.05mm, tak czasami jest az nie chce mi się wierzyc ze po 3 latach jazdy nic nie zszedł nicasil, chyba, ze na górze 95, na dole 95 a w środku 95.30 :D nawet jakbyś się 2x pomylił w szacowaniu ilosci MTH(80MTH na sezon zrobiłem w tym roku i to było sporo jazdy, praktycznie zbiornik co weekend albo i 2) to i tak 125MTH to masakra, manual crf450 - tak samo wysilony sprzet konkurencji podaje wymiane tłoka co 15MTH Edytowane 27 Stycznia 2012 przez jjank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 Autor nie podał rocznika sprzętu ale dla 2007 ( wtedy zmniejszony tolerancję) luz tłok-cylinder wynosi : 0,040 - 0,065mm . Limit do 0,1mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 (edytowane) Luz ma być taki jaki zaleca producent tłoka. Jeśli kupuje tłok oem to tak jak napisał rafael. Jak bierze wossnera czy proxa czy co tam innego wymyśli to patrzy luz jaki zaleca producent. Wossner np podaje luz na poziome 0,04. Co do honowania to nie ma najmniejszego problemu z tym. W okolicy warszawy znam 5 punktów gdzie bez problemu i za grosze to zrobią nie uszkadzając powłoki Edytowane 27 Stycznia 2012 przez Patryk_mx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 No właśnie, bo zastanawiałem się, jak długo będą się docierać pierścienie, gdy powłoka jest gładka po poprzednim tłoku?Czyli wymiana tłoka powinna się odbyć z honowaniem nicasilu? Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 W tym moto według service manual proces docierania wygladą tak : pierwsze pół godziny do połowy gazy jazdu, drugie pół godziny jazda normalna. Po tym zmiana oleju i po docieraniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha87 Opublikowano 28 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 Moto jest z 2003 roku! Cylinder z tłokiem kupiłem(używane) 2 lata temu bo poprzedni nie nadawał się po wybuchu silnika:)! Dałem to jeszcze raz do pomierzenia w inne ciekawe miejsce aby być już pewnym na bank ale pewnie skończy sie tym że bede musiał kupić średnicówke i mikromierz i to samemu pomierzyć bo mi to spokoju niedaje! Niewiecie czy na tym orginalnym tłoku art to pisze coś jaki to jest wymiar alo że to jest nominał bo u mnie ni huhu nic nie opisane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 28 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 Tłok ART to tłok proxa, gdzieś od wewnątrz o ile dobrze pamietam ( dawno nie kożystałem z tych tłoków) powinen być napisany jakiś nr, poszukaj . Jak znajdziesz go to później wklepujesz prox +nr i wyskoczy ci wszystko o tłoku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha87 Opublikowano 28 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 Z dołu tłoka coś takiego pisze 5TA Y3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 28 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 Nominał tłok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha87 Opublikowano 28 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 No to wkońcu jest coś pewne dzięki wielkie wiem przynajmniej jaki jest stary tłok! j Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 28 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 . Co do honowania to nie ma najmniejszego problemu z tym. W okolicy warszawy znam 5 punktów gdzie bez problemu i za grosze to zrobią nie uszkadzając powłoki Ciekawym jak to robia ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.