Syrek Opublikowano 19 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2012 Ludzie sie głowili czy lepsze 2 czy 4 gary, aż przyszedł triumph, zrobił konkretne R3 i kazdy kto sie nim nie przejedzie mówi, że "zajebioza" ... tylko mały Pawełek z lubelskiej wsi jeszce na nim nie jezdzil :angry: Zgadza się...zajebioza :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 19 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2012 (edytowane) im więcej cylindrów tym mniejszy skok tłoków a co za tym idzie niższe prędkości tłoka przy takich samych obrotachwlasnie i mniejszy skok tloka stosuje sie dla uzyskania mniejszej bezwladnosci ukladu tlokowo korbowego, to z kolei umozliwia osiagniecie wyzszych obrotow a co za tym idzie zwiekszenie mocy.pozdr Edytowane 19 Stycznia 2012 przez JanuszK30 Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IZO Opublikowano 19 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2012 (edytowane) nie do końca bo na predkość tłoka ma wpływ równierz długość korby, czyli przy tych samych obrotach wału w silnikach o różnym wykorbieniu predkość tłoka bedzie sie różnić. edit: widze że kolega sie już poprawił :) Edytowane 19 Stycznia 2012 przez IZO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 19 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2012 Wiem IZO skopalem, poprawilem sie, pozdr Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 19 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2012 (edytowane) Skąd to uwielbienie dla V-ek i większy moment obrotowy tych silników w stosunku do ich braci rzędowych.Różnicę w budowie sama na oko widzę i nie o to pytam. To raczej kwestia katow zastosowanych na walku rozrzadu i reszty budowy silnika. A tym ktorzy tak twierdza, ze V2 ma taaaaaki duzy moment obrotowy od dolu zapytam o wskazanie motonga ktory przy 3000 rpm osiaga 70 % momentu obrotowego. V - ka dopiero zaczyna przy tych obrotach oddychac :icon_mrgreen: Tamka, wszystko kwestia wlasnych preferencji - osobiscie R3 i R4 :icon_mrgreen: :crossy: Edytowane 19 Stycznia 2012 przez ks-rider Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRO-MOTOR Opublikowano 19 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2012 (edytowane) http://www.motorcyclistonline.com/comparisons/122_1201_ducati_monster_1100_evo_vs_triumph_speed_triple/photo_08.html Proszę, nawet piękne porównanie z R3. Edytowane 19 Stycznia 2012 przez demon250891 Cytuj Serwis, sprzedaż motocykli i samochodów osobowychOstrów Mazowiecka793736001 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syrek Opublikowano 19 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2012 (edytowane) To raczej kwestia katow zastosowanych na walku rozrzadu i reszty budowy silnika. A tym ktorzy tak twierdza, ze V2 ma taaaaaki duzy moment obrotowy od dolu zapytam o wskazanie motonga ktory przy 3000 rpm osiaga 70 % momentu obrotowego. V - ka dopiero zaczyna przy tych obrotach oddychac :icon_mrgreen: Tamka, wszystko kwestia wlasnych preferencji - osobiscie R3 i R4 :icon_mrgreen: :crossy: Nowy bandzior ma przy 3000rpm juz prawie maks.moment obrotowy :icon_razz: Edytowane 19 Stycznia 2012 przez Syrek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tamka Opublikowano 19 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2012 (edytowane) :icon_biggrin: No to wychodzi że jako adoptowanej angolce to wypadałoby Triumpha jakiegoś kupić mi.Ps. Kurcze, nawet nie jechałam na takim a wszędzie ich pełno :banghead: Edytowane 19 Stycznia 2012 przez Tamka Cytuj Blackbird uległ zniszczeniu na skutek przejechania przez autobus. Ja trzymam się na śrubkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Handelson Opublikowano 19 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2012 (edytowane) A tym ktorzy tak twierdza, ze V2 ma taaaaaki duzy moment obrotowy od dolu zapytam o wskazanie motonga ktory przy 3000 rpm osiaga 70 % momentu obrotowego. VTX przy 3000rpm ma też maxa. 167Nm/3000rpm. :flesje: Edytowane 19 Stycznia 2012 przez Handelson Cytuj Go ride... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syrek Opublikowano 19 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2012 :icon_biggrin: No to wychodzi że jako adoptowanej angolce to wypadałoby Triumpha jakiegoś kupić mi.Ps. Kurcze, nawet nie jechałam na takim a wszędzie ich pełno :banghead: Kup sobie kup :icon_razz: Kupiłem 3 tyg.temu Tygrysa...fajny sprzęt :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 19 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2012 (edytowane) Nowy bandzior ma przy 3000rpm juz prawie maks.moment obrotowy :icon_razz: A tan bandzior to V2 ? :icon_mrgreen: :icon_biggrin: No to wychodzi że jako adoptowanej angolce to wypadałoby Triumpha jakiegoś kupićPs. Kurcze, nawet nie jechałam na takim a wszędzie ich pełno To nawet nie wiesz co stracilas - kopnij sie bo naprawde warto ! VTX przy 3000rpm ma też maxa. 167Nm/3000rpm. :flesje: pewnie, tylko ze ma tez o prawie 650 ccm wiecej pojemnosci :icon_razz: Porownaj go moze z BMW K 1600 :icon_mrgreen: Blado wypadnie :icon_mrgreen: Kup sobie kup :icon_razz: Kupiłem 3 tyg.temu Tygrysa...fajny sprzęt :bigrazz: Pogratulowac, ob ybezawaryjnie sluzyl bo naprawde zajefajnie sie tym zapierda*a Ale wszystko co dobre, szybko się kończy (obroty) :) I o to chodzi w Ducu pasmo uzytkowych obrotow zaledwie 2000 rpm ( przynajmniej w S4 ABS ) czyli trzeba trzymac powyzej 7000 rpm :banghead: :crossy: Edytowane 19 Stycznia 2012 przez ks-rider Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tamka Opublikowano 19 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2012 :icon_rolleyes: Bywają też tacy co nie koniecznie muszą cisnąć 3 paczki non-stop. To im tak na obrotach nie zależy.Tzn. Czy na takim tygrysku da się jechac w razie czego ok 100-ki i wolniej ? Cytuj Blackbird uległ zniszczeniu na skutek przejechania przez autobus. Ja trzymam się na śrubkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 21 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2012 Jak najbardziej, a poza tym nie musi byc to Tiger bo jest masa innych modeli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tamka Opublikowano 22 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2012 :)Fajnie, trochę już ogarniam co i jak z tymi silnikami. Odnosze tylko wrażenie że silniki V kiedyś tam powstały przez to że ktoś dołozył drugi cylinder do singla. A że nie szło inaczej i żeby za dużo nie kombinować to tak trochę bokiem wyszło, ale działa :biggrin:Teraz mam inny problem.Ponieważ za duża i silna to ja nie jestem, zwracam uwagę na masę motocykla. Wiadomo ze im lżejszy tym szybciej będzie przyśpieszać.Zaczęłam ten problem rozważać z kolegą z pracy, nie ustaliliśmy jednak jak to jest. Na fizyce w szkole widać nie uważaliśmy wystarczająco.Kolega opracował taki doraźny model problemu w oparciu o nas samych. Powiedzmy że mamy jakiś motocykl o masie 100 kilo, na nim jadę ja, powiększając masę układu o 50 kilo. W drugim przypadku jedzie Daren na takim samym motorze powiększając jego masę o drugie 100 kilo (nawet więcej, ale zaokrągliliśmy :laugh: )Ustaliliśmy bez żadnych wątpliwości że w biegu na 1/4 mili muszę wygrać z nim.No ale jak będzie w realnym wyścigu, gdzie są zakręty itd. Czy większa masa układu pomoże pokonać je szybciej? Tak sobie myśleliśmy że przyczepność powinna być większa. Albo że duża masa pilota ułatwi prowadzenie motocykla i zrekompensuje straty wynikające z większej masy. Czy lżejszy układ w każdej sytuacji powinien być szybszy? Oczywiście zakładamy że oboje jeździmy tak samo dobrze. Cytuj Blackbird uległ zniszczeniu na skutek przejechania przez autobus. Ja trzymam się na śrubkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bonhart88 Opublikowano 22 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2012 :)Fajnie, trochę już ogarniam co i jak z tymi silnikami. Odnosze tylko wrażenie że silniki V kiedyś tam powstały przez to że ktoś dołozył drugi cylinder do singla. A że nie szło inaczej i żeby za dużo nie kombinować to tak trochę bokiem wyszło, ale działa :biggrin:Teraz mam inny problem.Ponieważ za duża i silna to ja nie jestem, zwracam uwagę na masę motocykla. Wiadomo ze im lżejszy tym szybciej będzie przyśpieszać.Zaczęłam ten problem rozważać z kolegą z pracy, nie ustaliliśmy jednak jak to jest. Na fizyce w szkole widać nie uważaliśmy wystarczająco.Kolega opracował taki doraźny model problemu w oparciu o nas samych. Powiedzmy że mamy jakiś motocykl o masie 100 kilo, na nim jadę ja, powiększając masę układu o 50 kilo. W drugim przypadku jedzie Daren na takim samym motorze powiększając jego masę o drugie 100 kilo (nawet więcej, ale zaokrągliliśmy :laugh: )Ustaliliśmy bez żadnych wątpliwości że w biegu na 1/4 mili muszę wygrać z nim.No ale jak będzie w realnym wyścigu, gdzie są zakręty itd. Czy większa masa układu pomoże pokonać je szybciej? Tak sobie myśleliśmy że przyczepność powinna być większa. Albo że duża masa pilota ułatwi prowadzenie motocykla i zrekompensuje straty wynikające z większej masy. Czy lżejszy układ w każdej sytuacji powinien być szybszy? Oczywiście zakładamy że oboje jeździmy tak samo dobrze. Tak w skrócie:Na nic koni kupa, jak kierowca dupa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.