murgal Opublikowano 16 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2012 Dziękuje Tubusiu ;) Cytuj KUPIE MOTOCYKL BEZ PRAWA DO REJESTRACJI ROCZNIK 2006< , KONTAKT PW! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fafik Opublikowano 16 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2012 A czy tym scansolem można potraktować np.samochodowy zderzak.Czy farba spłynie razem ze zderzakiem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pt77 Opublikowano 17 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2012 Ta szmatka...Weź to do miski i mocz.płyn żre lakier jak trzeba nawet jak polejesz, może w razie zbyt małego efektu można by i moczyć ale na początek po co marnowac tyle płynu, jak efekt moze byc ten sam. Nie lepiej spróbowac mniejszą ilością byle rozprowadzic wszedzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 17 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2012 Proponuję test:- jeden zacisk zalać typowym współczesnym DOT-4 - drugi zacisk potraktować płynem starej technologii R-3 albo DA-1Ciekawe, który płyn wcześniej rozpuści lakier? Ino zwróćcie uwagę na fakt, że założyciel tematu chce wyczyścić zaciski do czysta, a to płynem nie pójdzie, bo zaciski są malowane fabrycznie lakierem odpornym fabrycznie na płyn hamulcowy... To może zostaje szkiełkowanie i lakier proszkowy? Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pt77 Opublikowano 17 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2012 chyba że autorowi zależy na oryginalnym wyglądzie czyli lakierze. Tego nie wiemy. Może tylko chce usunąć partactwo i miec oryginalny zacisk. Nie raz sie spotyka takie profanacje części np chromy pomalowane srebrzanka, lub na czarno, mimo ze nie byly złe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike.kir Opublikowano 17 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2012 Czy ten scansol poradzi sobie z fabrycznym lakierem na plastikach nie uszkadzajac ich? Jakbym chcial zdjac wszystko do ABS'u i dopiero malowac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 17 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2012 lepiej środek do czyszczenia pistoletów lakierniczych - nie rusza plastiku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murgal Opublikowano 17 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2012 Chce pomalować je jeszcze raz, porządnie, muszę się pozbyć lakieru najlepiej do samego metalu. Cytuj KUPIE MOTOCYKL BEZ PRAWA DO REJESTRACJI ROCZNIK 2006< , KONTAKT PW! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pt77 Opublikowano 17 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2012 Próbuj narazie chemii, potem zobaczysz co z tego wyjdzie, wszystkie te preparaty łącznie z plynami hamulcowymi ważą lakier. Jak nie spróbujesz to się nie dowiesz- powodzenia:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murgal Opublikowano 17 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2012 Okej. Od czwartku rozpocznę terapie na zacisku. Zobaczymy :) Cytuj KUPIE MOTOCYKL BEZ PRAWA DO REJESTRACJI ROCZNIK 2006< , KONTAKT PW! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 17 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2012 Tylko że Scansol nie jest aż tak idealnym środkiem, zawsze jest trochę skrobania tu i ówdzie po Scansolu. Chyba że masz Karchera i potraktujesz potem zacisk gorącą wodą pod dużym ciśnieniem, to spoczko. Ja bym polecał szkiełkowanie lub piasek i na to lakier piecowy. Będzie git. Za obróbkę strumieniem takiego małego elementu zapłacisz nieznacznie więcej jak za puszkę Scansolu a zdrowia sobie nie zepsujesz przy okazji, bo SC to groźne badziewie i przed użyciem przeczytaj etykietę! A lakieru innego jak piecowy nie widzę na zacisku. Z płynem rzadko który "mokry" lakier współpracuje. Chociaż obecne płyny nie są już takie agresywne jak kiedyś. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murgal Opublikowano 17 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2012 No dokładnie, do malowania piecowego aktualnie odesłałem kilka pierdół. Zacisk potraktuje po prostu poprawnie nałożonym czarnym matowym lakierem żaroodpornym z 2-3 warstwami bezbarwnego. Myślę że będzie okej. W sumie to zacisk mało ma kontaktu z płynem hamulcowym, przecież przy odpowietrzeniu zakładamy rurkę. Więc odporność lakieru na płyn moim zdaniem nie musi być jakaś wielka. Cytuj KUPIE MOTOCYKL BEZ PRAWA DO REJESTRACJI ROCZNIK 2006< , KONTAKT PW! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.