Skocz do zawartości

Jak pozbyć się lakieru?


murgal
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ta szmatka...

Weź to do miski i mocz.

płyn żre lakier jak trzeba nawet jak polejesz, może w razie zbyt małego efektu można by i moczyć ale na początek po co marnowac tyle płynu, jak efekt moze byc ten sam. Nie lepiej spróbowac mniejszą ilością byle rozprowadzic wszedzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponuję test:

- jeden zacisk zalać typowym współczesnym DOT-4

- drugi zacisk potraktować płynem starej technologii R-3 albo DA-1

Ciekawe, który płyn wcześniej rozpuści lakier?

 

Ino zwróćcie uwagę na fakt, że założyciel tematu chce wyczyścić zaciski do czysta, a to płynem nie pójdzie, bo zaciski są malowane fabrycznie lakierem odpornym fabrycznie na płyn hamulcowy... To może zostaje szkiełkowanie i lakier proszkowy?

kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKO

Uwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy:

  • teoria: Mokotów-Służew
  • praktyka: Ursus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba że autorowi zależy na oryginalnym wyglądzie czyli lakierze. Tego nie wiemy. Może tylko chce usunąć partactwo i miec oryginalny zacisk. Nie raz sie spotyka takie profanacje części np chromy pomalowane srebrzanka, lub na czarno, mimo ze nie byly złe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko że Scansol nie jest aż tak idealnym środkiem, zawsze jest trochę skrobania tu i ówdzie po Scansolu. Chyba że masz Karchera i potraktujesz potem zacisk gorącą wodą pod dużym ciśnieniem, to spoczko. Ja bym polecał szkiełkowanie lub piasek i na to lakier piecowy. Będzie git. Za obróbkę strumieniem takiego małego elementu zapłacisz nieznacznie więcej jak za puszkę Scansolu a zdrowia sobie nie zepsujesz przy okazji, bo SC to groźne badziewie i przed użyciem przeczytaj etykietę! A lakieru innego jak piecowy nie widzę na zacisku. Z płynem rzadko który "mokry" lakier współpracuje. Chociaż obecne płyny nie są już takie agresywne jak kiedyś.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dokładnie, do malowania piecowego aktualnie odesłałem kilka pierdół. Zacisk potraktuje po prostu poprawnie nałożonym czarnym matowym lakierem żaroodpornym z 2-3 warstwami bezbarwnego. Myślę że będzie okej. W sumie to zacisk mało ma kontaktu z płynem hamulcowym, przecież przy odpowietrzeniu zakładamy rurkę. Więc odporność lakieru na płyn moim zdaniem nie musi być jakaś wielka.

icon5.png

 

KUPIE MOTOCYKL BEZ PRAWA DO REJESTRACJI ROCZNIK 2006< , KONTAKT PW!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...