Skocz do zawartości

Michellin Pilot Road 3 ...ku przestodze.


Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 miesiące temu...

Kiedyś trafiłem na test porównawczy tej samej klasy dunlopów michelinów, bridgestonów, pirelli i avonów. 2 dni california lato, 1 kierowca (jakis zawodnik) i jedno moto (CBR100RR) i 2 tory (jeden bardziej prosty drugi bardziej kręty). różnice były rzędu 2-4 sek i tylko te avony mocno odstawały. w czubie były Pirelli i potem dunlopy.

Ja jeżdżę mocno ale nie do odcinki i wybieram zawsze te co są na stalowym oplocie (sek w te czy we wte nie ma dla mnie znaczenia) dlatego, że stalówkę w razie gwoździa można naprawić i w miare spokojnie jeździć. Oponę na kordzie dużo trudniej połatać bezpiecznie. wiadome, że żaden producent nie zaleca nawet najmniejszej naprawy opony motocyklowej. Ja też tylko mówię co ja robię i nie chcę nikomu doradzać,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam u siebie założony komplet PR3 i jeszcze lepszych przy CBFie nie miałem. Kupiłem na Dunlopach, potem miałem Pirelli a teraz te Micheliny. Więc może nie generalizujmy, że to jakiś badziew. Pewnie wyszła seria felernych, ale od tego mamy przecież gwarancję. Od siebie mogę polecić w 100%

Yamaha XJ600

Honda CBF 1000A

Honda VFR1200F DCT

BMW K1300R

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja poczułem na własnej skórze. Dunlop z przodu, Bridgeston z tyły.

 

Dwa tygodnie temu przy wjezdzie na autostrade, ( w deszczu ) troche za sportowo wszedlem w luk ( na III- ce ) i tylne kolo stracilo przyczepnosc, na szczescie obylo sie bez szlifu.

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może i wyszła, tyle że ja kupiłem w Polsce, a kolega w UK i gówno straszne. Złapałem na tylnej gwożdzia,przy przebiegu ok 2tys.km. po zdjęciu, ta guma byłe jak balon, miękka itp.

 

I wnioskujesz na podstawie tego, że Ty kupiłeś w Polsce a kolega w UK, że wszystkie są do dupy? Gwóźdź się może wbić i przy pierwszych stu metrach na KAŻDEJ oponie, a jej miękkość oceniłeś wysoko miarodajnym testem organoleptycznym.

A ja widziałem kiedyś Toyotę co się zepsuła i kilka Mercedesów a nawet Rolls-Royca - nie polecam tych marek ;)

Yamaha XJ600

Honda CBF 1000A

Honda VFR1200F DCT

BMW K1300R

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wnioskuje na podstawie tego,że je używałem i wiem że to gówno jest. Kurde, a myślałem ,że gwóżdz to tylko w PR3 się wbija :)

Dużo o PR3 można poczytac na anglojezycznych forach, niestety są to w większości opinie negatywne. W testach, też bez rewelacji.

Coś z tą gumą schrzanili, ona jest za miękka :angry:

 

TWin-78 ile masz przejechane na PR3? Bo jak sobie przypominam, to na początku też byłem nimi zachwycony i nawet je chyba, tu na forum polecałem.

Edytowane przez Syrek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zbychu , skoro to był bridgestone to się nie dziwie :cool:

 

Ja mam teraz BT020 z tyłu i BT010 z przodu, i co? Ano nic. Zamknąłem obie na torze mimo że z tyłu mam 170-kę a powinna być 160-ka. Wcześniej miałem tego samego kapcia z tyłu i supercorsę z przodu i też nie miałem z tego powodu żadnych problemów. 99,9% wypadków nie spowodowanych przez inne pojazdy to wina kierowcy motocykla a nie (o)sprzętu.

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...