Gość Gienek ST Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Ja tam nigdy nie mieszam grochu z kapusta,jaki przod taki tyl. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syrek Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Zbychu , skoro to był bridgestone to się nie dziwie :cool: Ja srednio robie rocznie po 25 tys.km i często na mixie, ale zawsze opony o swieżym DOT, i szczęsliwie , bez przygód. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucyfer78 Opublikowano 23 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2012 Kiedyś trafiłem na test porównawczy tej samej klasy dunlopów michelinów, bridgestonów, pirelli i avonów. 2 dni california lato, 1 kierowca (jakis zawodnik) i jedno moto (CBR100RR) i 2 tory (jeden bardziej prosty drugi bardziej kręty). różnice były rzędu 2-4 sek i tylko te avony mocno odstawały. w czubie były Pirelli i potem dunlopy.Ja jeżdżę mocno ale nie do odcinki i wybieram zawsze te co są na stalowym oplocie (sek w te czy we wte nie ma dla mnie znaczenia) dlatego, że stalówkę w razie gwoździa można naprawić i w miare spokojnie jeździć. Oponę na kordzie dużo trudniej połatać bezpiecznie. wiadome, że żaden producent nie zaleca nawet najmniejszej naprawy opony motocyklowej. Ja też tylko mówię co ja robię i nie chcę nikomu doradzać, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TWin_78 Opublikowano 23 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2012 Mam u siebie założony komplet PR3 i jeszcze lepszych przy CBFie nie miałem. Kupiłem na Dunlopach, potem miałem Pirelli a teraz te Micheliny. Więc może nie generalizujmy, że to jakiś badziew. Pewnie wyszła seria felernych, ale od tego mamy przecież gwarancję. Od siebie mogę polecić w 100% Cytuj Yamaha XJ600Honda CBF 1000AHonda VFR1200F DCTBMW K1300R Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syrek Opublikowano 23 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2012 Może i wyszła, tyle że ja kupiłem w Polsce, a kolega w UK i gówno straszne. Złapałem na tylnej gwożdzia,przy przebiegu ok 2tys.km. po zdjęciu, ta guma byłe jak balon, miękka itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 24 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 A ja poczułem na własnej skórze. Dunlop z przodu, Bridgeston z tyły. Dwa tygodnie temu przy wjezdzie na autostrade, ( w deszczu ) troche za sportowo wszedlem w luk ( na III- ce ) i tylne kolo stracilo przyczepnosc, na szczescie obylo sie bez szlifu. :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TWin_78 Opublikowano 24 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 Może i wyszła, tyle że ja kupiłem w Polsce, a kolega w UK i gówno straszne. Złapałem na tylnej gwożdzia,przy przebiegu ok 2tys.km. po zdjęciu, ta guma byłe jak balon, miękka itp. I wnioskujesz na podstawie tego, że Ty kupiłeś w Polsce a kolega w UK, że wszystkie są do dupy? Gwóźdź się może wbić i przy pierwszych stu metrach na KAŻDEJ oponie, a jej miękkość oceniłeś wysoko miarodajnym testem organoleptycznym.A ja widziałem kiedyś Toyotę co się zepsuła i kilka Mercedesów a nawet Rolls-Royca - nie polecam tych marek ;) Cytuj Yamaha XJ600Honda CBF 1000AHonda VFR1200F DCTBMW K1300R Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syrek Opublikowano 24 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 (edytowane) Wnioskuje na podstawie tego,że je używałem i wiem że to gówno jest. Kurde, a myślałem ,że gwóżdz to tylko w PR3 się wbija :)Dużo o PR3 można poczytac na anglojezycznych forach, niestety są to w większości opinie negatywne. W testach, też bez rewelacji.Coś z tą gumą schrzanili, ona jest za miękka :angry: TWin-78 ile masz przejechane na PR3? Bo jak sobie przypominam, to na początku też byłem nimi zachwycony i nawet je chyba, tu na forum polecałem. Edytowane 24 Czerwca 2012 przez Syrek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TWin_78 Opublikowano 25 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2012 Około 8tys. Hehe, ale może faktycznie nie będę chwalił dnia przed zachodem słońca :icon_razz: Jak się skończą, to dam znać co i jak. Cytuj Yamaha XJ600Honda CBF 1000AHonda VFR1200F DCTBMW K1300R Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 26 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2012 Zbychu , skoro to był bridgestone to się nie dziwie :cool: Ja mam teraz BT020 z tyłu i BT010 z przodu, i co? Ano nic. Zamknąłem obie na torze mimo że z tyłu mam 170-kę a powinna być 160-ka. Wcześniej miałem tego samego kapcia z tyłu i supercorsę z przodu i też nie miałem z tego powodu żadnych problemów. 99,9% wypadków nie spowodowanych przez inne pojazdy to wina kierowcy motocykla a nie (o)sprzętu. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rosa Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Pzelatałem na PR3 ponad 20 tyś i jestem z nich baaardzo zadowolony. Na każdej nawierzchni zdają egzamin. Lubię szybką turystykę. Następne są już PR3. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syrek Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Pzelatałem na PR3 ponad 20 tyś i jestem z nich baaardzo zadowolony. Na każdej nawierzchni zdają egzamin. Lubię szybką turystykę. Następne są już PR3. Zmien na Roadsmart 2, to więcej o PR3 nie wspomnisz :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deejayslonio Opublikowano 27 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2013 Ja zaraz zakładam na przód PR3. Tył założyłem już w zeszłym sezonie i nie narzekałem. Po sezonie będę mógł powiedzieć coś więcej na temat całego kompletu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.