Skocz do zawartości

Michellin Pilot Road 3 ...ku przestodze.


Rekomendowane odpowiedzi

Dzisiaj wpadl mi w lapy najnowszy test opon. Na dzien dzisiejszy jajlepiej occiely Bridgestone'y S 20, az mi sie wierzyc nie chcialo.

 

W Czerwcu mam szkolenie na torze i zastanawiam sie czy na ta okazje nie zalozyc czegos sportowego, licze na to, ze Motorrad do tego czasz przetestuje wszystko co w tym roku wyjdzie z nowosci. W efekcie koncowym zobaczymy czy BT utrzyma sie na I - szym miejscu.

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżdziłeś na aniołach?Napisz coś więcej.Ja zastanawiałem się właśnie co wybrać na nowy sezon- Piot Road3 czy Pirelki.Teraz jeżdzę na Diablo Stradach i muszę powiedzieć że po Pilot Road 1 (montowane fabrycznie w tigerze) to zupełnie inna bajka-wprawdzie na mokrym trochę gorsze ale pod każdym innym względem duuużo lepiej.

 

Jezdziłem na tylnim kapciu i szczerze polecam :lalag: Mają też super design i bedą się fajnie prezentować na Tygrysie.

 

Mam kilku znajomych którzy jezdzą na Angelach:R1,CBR XX,Sprint ST.

Często z nimi jeżdze i wiem co potrafią na tych oponkach :crossy:

 

Ja nie zakładałem na przód , tylko z tego względu,że przednia guma wydaje mi sie jakaś troche za twarda :wink:

 

Jedno wiem, nigdy więcej nie założe PR3 na przód :lapad:

 

W Tygrysie mam PR1 i czeka mnie wymiana, i mam dwie opcje: Metzeler Z8 komplet lub Conti Road Atack(przód) i Angel na tyle :)

Ogólnie to lubie mieszać ;)

 

P.S.Widziałes nowe Dunlop Roadsmart 2, też może byc ciekawa alternatywa.

Edytowane przez Syrek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ech z całego tego oponiarskiego zamieszania to wkradł się błąd :D

Myślałem na m3 :D nie z3 :banghead:

 

 

Spoko, swoi wiedza, ze z3 niema :icon_mrgreen:

 

Mimo tego, ze tego co pytalem to M5 sa lepsze :icon_mrgreen:

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam klasyczne PR,mam je od sierpnia zeszłego roku,zrobiłem na nich coś koło 10tys km i muszę przyznać że sprawdzają się praktycznie we wszystkich warunkach,nieważne czy są to serpentyny na Peloponez i ponad 36 stopni,jazda w deszczu po naszych drogach,czy polne lub leśne dukty,a ponieważ cały czas jeżdżę Kawą do pracy to miałem też możliwość przetestowania ich w warunkach zimowych,oczywiście jak śnieg przez parę dni leżał na ulicach to sobie odpuściłem(trzeba zachować resztki rozsądku) :wink: ,ale gdy białe G stopniało wyjechałem ponownie i mimo że moto stało na parkingu pod chmurką,opony były czasem pokryte szronem,nawierzchnia była mokra i śliska to też dawały radę,największą ich zaletą jest to że dają wyraźne sygnały w momencie tracenia przyczepności oraz bardzo szybko się rozgrzewają,dzięki czemu jazda w deszczu gdy jest kilka stopni nie jest wielkim wyzwaniem.

Miałem wcześniej Conti Force które długo się rozgrzewały,nie lubiły wysokich temperatur i śliskich nawierzchni,później Pirelli Diablo Strada które były trochę lepsze,ale po 10tys zaczęły się pojawiać kontrolki zużycia(chyba trochę za szybko) i bałem się że jak polecę w trasę to wrócę na łysych,jak dla mnie to jak na razie Michelin PR są najlepsze a jak dobrze pójdzie dokulają spokojnie do 18tys km.

Zastanawiałem się jeszcze nad Metzelerami ale są dość drogie,PR z 2011r po odliczeniu VAT wyszły coś koło 600 parę złotych. :)

Oczywiście traktuję je jako opony do szybkiej turystyki.

Pozdrawiam

Edytowane przez lombardo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tez kupilem PR3 jak tylko wyszly.

Niestety przednia opona od poczatku jest uszkodzona. Powyzej 150km/h pojawiaja sie wygasajace sie drgania.

Czyli mocn mrowienie, srednie mrowienie, slabe mrowienie, cisza i zaraz znowu to samo.

Glowna zaleta tych opon to niesamowita zywotnosc.

Zalozylem je na R1 przed wyjazdem do Portugalii. Zrobilem 12.000km i jest jeszcze ok 3mm bieznika

Motocykl na tych oponach trzyma sie fenomenalnie na deszczu, ale zakreca duzo gorzej niz na Pilot Powerach a nawet Road Smartach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tez kupilem PR3 jak tylko wyszly.

Niestety przednia opona od poczatku jest uszkodzona. Powyzej 150km/h pojawiaja sie wygasajace sie drgania.

Czyli mocn mrowienie, srednie mrowienie, slabe mrowienie, cisza i zaraz znowu to samo.

Glowna zaleta tych opon to niesamowita zywotnosc.

Zalozylem je na R1 przed wyjazdem do Portugalii. Zrobilem 12.000km i jest jeszcze ok 3mm bieznika

Motocykl na tych oponach trzyma sie fenomenalnie na deszczu, ale zakreca duzo gorzej niz na Pilot Powerach a nawet Road Smartach.

 

Zgadza sie, bardzo duża żywotność ,tylniej opony, bo z przodem miałem podobnie jak Ty i musiałem wyrzucić po kilku tysiącach. Super trzymanie na deszczu, ale poręczność na suchym fatalna :ph34r:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba ogolnie na forum wiadomo, za ja jezdze najwolniej :icon_mrgreen: Jak tak czytam o tej zywotnosci Waszych opon to zastanawiam sie jak Wy jezdzicie, ze robicie takie przebiegi ?

 

Na " K " nie mialem jeszczeb opony ktora by mi wytrzymala 10 000 km moze powinienem jezdzic jeszcze wolniej - dodam ze opona jest zjechana rownomiernie i nie wystepuje kwadtatura :icon_mrgreen:

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba ogolnie na forum wiadomo, za ja jezdze najwolniej :icon_mrgreen: Jak tak czytam o tej zywotnosci Waszych opon to zastanawiam sie jak Wy jezdzicie, ze robicie takie przebiegi ?

 

Na " K " nie mialem jeszczeb opony ktora by mi wytrzymala 10 000 km moze powinienem jezdzic jeszcze wolniej - dodam ze opona jest zjechana rownomiernie i nie wystepuje kwadtatura :icon_mrgreen:

 

:crossy:

 

KS- bo musisz wiedzieć, że w oponach sprawdza sie czasami ciśnienie :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KS- bo musisz wiedzieć, że w oponach sprawdza sie czasami ciśnienie :icon_mrgreen:

 

Sprawdzane jest regularnie, i mimo tego nie pomaga :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zywotnosc opony zalezy od wielu czynnikow.

Jezeli zalozymy, ze temperatura pracy (powiedzmy do 30stopni powietrza) i obciazenie jest podobne to najwiekszy wplyw na przebieg ma moment motocykla

Jak jezdzilem banditem to nawet na starych kartoflach (to byly lata 90te) bylem w stanie przejechac 20kkm.

VFR800 zrobilem 50.000km ( i to wiekszosc we 2 osoby) na 3 kompletach opon :)

Takie motocykle jak BMW K czy Hayabusa zjadaja opony w oczach.

100Nm jest tam przy 3000obrotow :( Dlatego zrobienie ponad 10.000km nawet przy dzisiejszych gumach o roznej mieszance jest bardzo trudne...

Fazerem na PR3 to mozna chyba ze 25.000km przejechac. Fazer przy 3000 rpm ma 20Nm i oponki traktuje bardzo lagodnie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...