SamotnyWilk Opublikowano 28 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 Może masz paliwo z ukrainy :)Spuśc stare,zatankuj na jakimś orlenie czy Statoil,jak dalej będzie ciężko palił to sprawdz akumulator,świece i zainteresuj się rozrusznikiem bo w sradach dość często rozrusznik jest winny.Co do amora,to zrób tak jak ten spec Ci powiedział, wymień olej.a jak nie chcesz pakować w to kasy i sie głowić dlaczego stuka to odkręć i sprzedaj,bo tak naprawde to amor skręcu przydaje się tak często jeżdzisz na kole,żeby uchronić przez zjawiskiem "Shimmy" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maly127 Opublikowano 28 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 Co do paliwa to nie wiem skąd jest ale raczej z niemcowni . Moto kupowałem od handlarza który sprowadza bardziej skutery a jak jest okazja to i motocykle . Moto było wyrejestrowane w 2011 więc paliwo nie za swierze gość który mi sprzedawał mówił że nie dolewał paliwa . Oczywiście na sezon zaleje świerzym paliwkiem i zobaczymy jak będzie . Dzisiaj robiłem amorka . Wylałem stary olej niewiele go tam było i zalałem świerzym hydraulicznym . Amor chodzi teraz dobrze nie ma rzadnych przeskokówprzesuwa się równo , jedynie co mnie trochę nie pokoi to że trzeba użyc sporej siły aby go ruszać w tą i z powrotem , ale myślę że tak musi być .Co do rozrusznika , kręci dobrze nie słyszę jakiś nie pokojących odgłosów jak silnik się nagrzał odpalał od strzała . Jakie są objawy uszkodzonego rozrusznika ?Akumulator raczej dobry "Yuasa" mierzyłem napięcia i było ok teraz go podpiołem pod ładowarkę niby taką specjalną do moto to naładował się w cztery godzinyOgólnie jak przyjdzie ciepło i powymieniam płyny i świece to będzie można dalej gdybać jeśli mu się nie poprawiP.S. Odpalałem oczywiście na ssaniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tamka Opublikowano 29 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 72 KW ?Przecież to ponad 96 koników . To można jeszcze odblokować? Cytuj Blackbird uległ zniszczeniu na skutek przejechania przez autobus. Ja trzymam się na śrubkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maly127 Opublikowano 30 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2012 72 KW ?Przecież to ponad 96 koników . To można jeszcze odblokować?Seryjnie GSXR750 ma około 135 KM A tak ogólnie ktoś wie gdzie się przeniosło Suzuki z Dąbrowskiego w Poznaniu ? Ostatnio chciałem wstąpić i popytać o parę rzeczy , a tu nie ma nic został tylko pusty salon :blink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satanic_masta Opublikowano 30 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2012 do rapida na milczańską Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 30 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2012 Amor chodzi teraz dobrze nie ma rzadnych przeskokówprzesuwa się równo , jedynie co mnie trochę nie pokoi to że trzeba użyc sporej siły aby go ruszać w tą i z powrotem , ale myślę że tak musi być .Co do rozrusznika , kręci dobrze nie słyszę jakiś nie pokojących odgłosów jak silnik się nagrzał odpalał od strzała . Jakie są objawy uszkodzonego rozrusznika ?"Spora siła" to pojęcie względne - chyba warto, żebyś porównał to z jakimś motocyklem, który ma założony porządny amor skrętu. Za ciężko to bez sensu, bo Ci to spowalnia reakcję. Ale niech się lepsi wypowiedzą.Co do rozrusznika to jest tak, że zazwyczaj padnięty po prostu wolno kręci, bez "kopa". Albo kręci tak, jakby miał punkt oporu w środku, czyli skokowo. Jeżeli mówisz, że silnik kręci żwawo, to nie jest to problem ani rozrusznika, ani akumulatora. Paliwo, zapłon, świece, dolot powietrza (może zawilgocony filtr, który przymarza? miałem tak w samochodzie). Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maly127 Opublikowano 1 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 Sherman tak jak mówisz trzeba porównać ten amor z innym motocyklem . Z tym odpalaniem to dopiero na wiosnę będę wszystko analizować przy kupnie był dwa razy odpalany pierwszy raz jak pojechałem go obejrzec i póżniej na drugi dzień jak pojechałem kupić moto . Moto stało w pomieszczeniu gdzie było około 12-14 stopni więc za ciepło nie było . Zobaczymy na wiosnę zaleje świerzym paliwem wymienię świece Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SamotnyWilk Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 Co do paliwa to nie wiem skąd jest ale raczej z niemcowni . Moto kupowałem od handlarza który sprowadza bardziej skutery a jak jest okazja to i motocykle . Moto było wyrejestrowane w 2011 więc paliwo nie za swierze gość który mi sprzedawał mówił że nie dolewał paliwa . Oczywiście na sezon zaleje świerzym paliwkiem i zobaczymy jak będzie . Dzisiaj robiłem amorka . Wylałem stary olej niewiele go tam było i zalałem świerzym hydraulicznym . Amor chodzi teraz dobrze nie ma rzadnych przeskokówprzesuwa się równo , jedynie co mnie trochę nie pokoi to że trzeba użyc sporej siły aby go ruszać w tą i z powrotem , ale myślę że tak musi być .Co do rozrusznika , kręci dobrze nie słyszę jakiś nie pokojących odgłosów jak silnik się nagrzał odpalał od strzała . Jakie są objawy uszkodzonego rozrusznika ?Akumulator raczej dobry "Yuasa" mierzyłem napięcia i było ok teraz go podpiołem pod ładowarkę niby taką specjalną do moto to naładował się w cztery godzinyOgólnie jak przyjdzie ciepło i powymieniam płyny i świece to będzie można dalej gdybać jeśli mu się nie poprawiP.S. Odpalałem oczywiście na ssaniuSpuść stare i wlej świeże paliwo,bo z tego co piszesz to paliwo,które masz w baku to jakas dziwna sprawa.Amor skrętu ma tak działać,lekko chodził nie będzie i tak samo nie bedzie szybko odbijał,wszystko po to ,żeby uchronić Cie przez zjawiskiem "shimmy" czyli trzepotania kierownicą,jak schodzisz z koła.Jak pali Ci na ciepłym od strzała to możesz wykluczyć rozrusznik.Motocykle z niemiec i szwajcarii są dławione tak jak twój bo tam wymagają tego przepisy. Jest sposób żeby odblokować twój motocykl,ale zapytaj specjalisty bo w tym Ci nie pomoge.Olej wymieniaj co 6000km a świece co 12000km.Jak coś to pytaj,postaram się pomóc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maly127 Opublikowano 19 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2012 Mam pytanie serwisówkę przeglądałem z dwa razy i nie mogłem znaleść , płytki do regulacji zaworów są na szklance czy pod ? Albo nie ma info w serwisówce albo na oczy mi padło :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 19 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2012 pod o ile dobrze pamiętam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maly127 Opublikowano 19 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2012 pod o ile dobrze pamiętamEee to szkoda trzeba wałki wywalać . Trudno . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 19 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2012 Eee to szkoda trzeba wałki wywalać . Trudno .ale po regulacji zaworów trzeba jeszcze prawidłowo je zabudować a to już nie takie proste w tym silniku :biggrin: Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maly127 Opublikowano 19 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2012 ale po regulacji zaworów trzeba jeszcze prawidłowo je zabudować a to już nie takie proste w tym silniku :biggrin:Powiem tak poradziłem sobie z zaworami w ZXR-6 z 97r. i jest w ten sam sposób że płytki są pod spodem i też trzeba było zdjąć wałki , a póżniej złożyc i się udało , moto odpalił i znacznie mu się poprawiło po regulacji zaworów szczególnie na ciepłym silniku odpalał bez gazu , więc mysle że tutaj w tym silniku (Suzuki) jest podobnie labo nawet tak samo chyba że się myle to niech ktoś się wypowie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maly127 Opublikowano 18 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2012 Mam pytanie odnośnie zblokowania na 72kW , a raczej potwierdzenie czy to co zaznaczyłem na rysunku to jest kryza dławiąca na 72 KW ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 18 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2012 Czerwona strzałka pokazuje przepustnicę :biggrin: Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.