Skocz do zawartości

Kawasaki - zacierające się panewki, uszkodzenia silników


Lidkus
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

nie mówiąc o tym że stara dziewiątka to po prostu kloc na stalowej ramie. Motocykl nie udany po prostu, i na dzień dzisiejszy lepiej to omijać, nawet gdyby miało kosztować 3,5tyś zł. Jedyny plus to moc, no i nawet jak na tamte czasy atrakcyjny wygląd. Na dwóch kołach spokojnie to może i jeszcze pożyje, ale zaczniesz kombinować to i silnik zacznie kombinować jak sie od cieżkiej pracy wymigać:)

Edytowane przez baba_zanetti

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przerobione miski olejowe do Kawy byly stosowane, ale pomagalo to w jezdzie na 2 kolach a nie gumowaniu.

Zapomnij o jezdzie na kole na tym motocyklu, bo bardzo szybko pozegnasz sie z silnikiem.

Nie mowiac o tym ze nadaje sie do tego jak piesc do nosa - za dlugi, za ciezki.

Do gumowania jest CBR600.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...