R@F Opublikowano 1 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2012 (edytowane) Witajcie,posiadam GSX-R 750, jako drugi motocykl (po SV650S) i pomalu stwierdzam ze nie nadaje sie zbytnio do jazdy we dwojke. Planuje zakup drugiego motocykla wylacznie do jazdy turystycznej ale nie turystyka, na wypady 200-300km. Najlepiej jakby byl to lekki naked, na wtrysku, mile widziany ABS i najwazniejsze zeby plecak nie narzekal. Z gory wykluczam FZ1 Fazer-a bo mialem okazje tym troche pojezdzic i wogole nie odpowiada mi pozycja na tym sprzecie. Mam 182cm i 100kb. Bardzo wygodnie mi na sprzetach z siodlem od 820mm w gore.Co mi jak dotad wpadlo w oko i choc po czesci spelnia moje kryteria:- Honda CB600F Hornet - lekki, zwrotny, wyglada na wygodnego dla pasazera (patrzac na podnozki), troche za slaby- VFR 800 - troche jednak za ciezki, duzy plus za V4.- CBF600,1000, Bandit 1250 - wszystko ciezkie.- KTM 990SMT i Triumph Tiger 1050 - moze cos takiego?- Kawa Z1000SX - wszystko w miare ok, choc czytam tu i owdzie ze ma dosyc uciazliwe wibracje Najlepiej to by mi pasowal:- Triumph Speed Triple 2011 ABS- Triumph Street Triple R- Aprilia Tuono V4R- Honda CB1000R ABS Czy ktos smigal tymi wyzej wymienionymi nakedami we dwojke? Lub ma jakies pojecie jak sie to spisuje w takiej sytuacji?Nie ukrywam ze jesli moto przypadnie mi do gustu to i Gixxa sie pozbede. Na konstrukcje inne niz R4 jestem otwarty.Moze jakies inne pomysly? Edytowane 1 Stycznia 2012 przez R@F Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barteck_street Opublikowano 1 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2012 Jeździłem tylko Street Triple'm z 2010 roku i Banditem 1250 z 2008r. Street jest mały, myślę, że za mały aby jeździć nim we dwójkę trasy. Pozycja mniej sportowa niż na mojej Z. Silnik szalenie elastyczny, zachęca do zapie**alania i stawiania na koło, robi to przy każdej okazji. Bandit ciągnie z dołu niesamowicie, siedzi się bardzo wygodnie, super pozycja na trasę, jest duży, waga mi nie przeszkadzała, w zakrętach idzie jak po szynach, jeżdżąc miałem uczucie bardzo dużej stabilności, czułem się pewnie. Cytuj Mój profil bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2012 Z ww. jeździłem Speedem (stara wersja i bez ABS) i SMT 990. W Speedzie się zakochałem, niesamowicie zajebisty i "zabawowy" motocykl, jeśli kiedykolwiek wrócę do latania po ulicach to właśnie na Speedzie. Ale to jest motocykl wybitnie jednoosobowy i nieturystyczny - miejsce dla pasażera praktycznie nie istnieje (jest po prostu malutkie), ochrony przed wiatrem brak, spakować się nie ma jak i w co (bo kaleczyć takie moto kufrem to masakra jakaś). Także solo owszem, w dwie osoby nie widzę tego. SMT jest kozak. Bardzo wygodny, duża kanapa, dużo miejsca również dla pasażera, fajna pozycja - niby wygodna i odprężona, ale jednak zachęcająca do konkretnego łojenia. Bardzo agresywny i żywiołowy silnik, do tego wykurwiste hamulce (naprawdę potęga, stopale robisz dłubiąc w nosie) i fajne, lekkie prowadzenie. Świetny motocykl "do wszystkiego", bo i go zapakujesz jakoś rozsądnie, i polatasz na gumie lub powściekasz się na mieście, i połoisz na zakrętach. Mi się nie podobała jedynie mała elastyczność silnika przy użytkowaniu turystycznym (trzeba wachlować biegami i utrzymywać wyższe obroty) oraz kupiczny wygląd - choć to de gustibus. No i ten osprzęt - Brembo, Marchesini, WP, wszystko w serii... Ja bym celował w SMT albo Z1000SX (ponoć również świetny, ale nie miałem okazji). Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R@F Opublikowano 2 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2012 Jezdzilem nowym Speedem z ABS - mozna sie zakochac. Dla mnie pozycja taka ze jak z niego zsiadlem to sie zastanawialem jak ja na mojej 3/4 moge jezdzic, full wypas. Tylko tak jak piszesz, w pojedynke. Zeta z owiewkami nie mialem okazji testowac (siedziec siedzialem chyba w zeszlym roku na targach Intermot) ale podejrzewam ze to bedzie taki sprzet jak duzy Fazer. W polowie lutego znow targi Intermot u mnie wiec chyba bede mial najwieksze porownanie co do pozycji na moto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gienek ST Opublikowano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2012 Hi.Z tych wszystkich wymienionych powiedzialbym Kawasaki Z 1000 SX jako nie typowy turysta ale sprzet z przeznaczeniem na dalsze wypady z plecaczkiem :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cinekban87 Opublikowano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2012 moze black bird? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R@F Opublikowano 17 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2012 Po kilku godzinach przymierzania sie na targach moge powiedziec ze:- z1000sx - dla mnie ok, dla niej uchwyty za nisko- hornet 600 - dla mnie troche niski, dla niej ok ale uchwytow brak, za to ma je model przed 2010r- triumph speed/street - dla mnie ok, dla niej o dziwo rowniez, brak uchwytow- bandit 1250, troche nisko dla mnie a dla niej najwygodniej jak dotad. Teraz pytanie czy bandit naked nada sie do takich wypraw? Ten z owiewka jest brzydki a na 1250fa to mnie nie stac, choc duzo ladniejsza ma ta lampe.Czy te 250kg bandita tak czuc w praktyce?Czy taki Fazer 600 S2 tez sie nada dla dwojga czy szukac od lita w gore? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyygy Opublikowano 18 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2012 1 - kawa 14002 - hayabusa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 18 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2012 Ja wprawdzie jeżdżę starym banditem, ale też chodziło mi głównie o wygodę dla mnie i pasażera.Masa 245 kg przeszkadza przy prędkościach parkingowych i przy przepychaniu moto, jednak z chwilą ruszenia wszystko się zmienia i motocykl jedzie bardzo przyjemnie i masa kompletnie nie stanowi problemu. Wręcz powiedział bym, że zwiększa stabilność jazdy.Faktem jest, że to motocykl uniwersalny, a nie typowa dzida, więc na pewne kompromisy trzeba być gotowym. Weź jeszcze pod uwagę CB 1300, to chyba jeden z najlepszych motocykli w tej klasie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 18 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2012 Czy taki Fazer 600 S2 tez sie nada dla dwojga czy szukac od lita w gore? Raczej litra. Mniejszy spadek osiągów poczujesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyygy Opublikowano 18 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2012 fazera litrowa jest ok bier Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domiiniika Opublikowano 18 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2012 CBF600 - z perspektywy pasażera, jak najbardziej; raz zdarzyło mi się plecakować i nie miałam żadnych zastrzeżeń, jeśli chodzi o komfort jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 18 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2012 Z tych co wymienłeś to widze tylko Bandita 1250 i Tigera 1050. Inne propozycje to CBR XX z silniejszych i CBF 1000 ze słabszych (co nie znaczy że gorszych). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 19 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 Z tych co wymienłeś to widze tylko Bandita 1250 i Tigera 1050. Inne propozycje to CBR XX z silniejszych i CBF 1000 ze słabszych (co nie znaczy że gorszych). Jak Tigera 1050, to sprinta 1050 też można podpiąć :). Miałem ten sprzęt 3 sezony i uważam za bardzo wygodny i w ogóle. Kolejnym plusem jest to, że jest ich mało a to sprawia, że trudno je sprzedać bo ludzie się ich boją. Skoro trudno sprzedać, to tak mi się zdaje, że można dość tanio kupić używkę :) PozdrF. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R@F Opublikowano 21 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 Tadeo - dzide juz mam wiec takowej nie szukam.Najlepiej by bylo zeby motocykl mial:- mase do 230kg - silnik od 98ps w 6 biegow, raczej niskoobrotowy- abs - wygodne siedzenie dla pasazera i dla mnie dosyc wysokie - min 820mm- wysw. biegow (niekoniecznie)- rocznik pow. 2006r Zyygy - jezdzilem na Fz1 06 i mi kompletnie ergonomia nie odpowiadala, plecakowi nawet wygodnie bylo. Filipr - Turystyczne enduro raczej odpada. Z triumphow jezdzilem Daytona 675 i nowym speedem 2011 i musze przyznac ze radosc z jazdy jest przeogromna na R3. U mnie Sprint ST i Tigery sa mocno w cenie lub z duzymi przebiegami a za uzywanego Speeda Abs trzeba juz ponad 9k€ zaplacic... Za nowego Bandita 1250abs zaplace tysiaka mniej... Zawsze trzeba sie na jakis kompromis godzic... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.