Avalon Opublikowano 10 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2004 Moto mojego kumpla który powoli sie załamuje..... :) Motocykl pracuje nierówno tylko na wolnych obrotach.Wymienione do tej pory :Świece,przewody zapłonowe, fajki,filtry.Gaźniki wyczyszczone i zsynchronizowane.Zawory sprawdzone i wyregulowane. Zdjęcie fajki z prawego cylindra nie daje żadnej róznicy w pracy.Ruszenie którejkolwiek innej natychmiast daje znać o sobie.Po wykręceniu świeca jest mokra, okopcona. Po dłuzszej jeździe na trasie świeca sie przepala i wygląda nawet nieźle.Motocykl nie kopci. Zawór wypalony? pierścienie uszkodzone? Jakies pomysły:?: Cytuj Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 10 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2004 Mialem kiedys przelewajacy ( troche ) zaworek iglicowy w jednym z gaznikow.Jazda powyzej stowy byla ok, na wolnych zawsze swieca byla okopcona i cyl przerywal.Warto sprawdzic. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 10 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2004 Mozecie sprawdzić, czy nie jesty to gar, który zasila w podciśnienie kranik paliwa. Nawet lekko puszczające membrana będzie dawać większą ilość paliwa, która nie jest spalana na wolnych obrotach - miałem taki przypadek już w kilku sprzetach. Pozdro, Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 10 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2004 Sugerował bym sprawdzenie lampą stroboskopową tego cylindra aby zobaczyć czy nie wypadają zapłony. Możliwe że coś stało się z instalacją zapłonową. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 12 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2004 Witam! Skoro przy wyzszych obrotach przepala swiece- sugeruje ze cos przegapiono z dysza wolnych obrotow(niedokladnie wyczyszczona). Albo zacznij od sprawdzenia cis. sprezania(latwiejsze ), jak cylinder nie trzyma cisnienia to :a) problem z zaworami, B) problem z cylindropierscieniami, c) dodalbym problem ze zlym ustawieniem walkow rozrzadu, ale z reguly moto bardziej kuleje-wiec to chyba nie to.Jeszcze sa problemy z peknietymi membranami w gazniku- wszystko sprawdz na zasadzie eliminacji.Pozdrawiam.Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.