Rams Opublikowano 23 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2011 Masz racje nich założy mniejszą z przodu lub większą z tyłu i po sprawie.Jestem za a nawet przeciw.Takim motocyklem rusza się z 2-go biegu,1-szy to tylko w wyjątkowych sytuacjach.Oczywiście można zmieniać przełożenia ale musisz to sam wypróbować.To tak samo jak bym doradzał pójść na randkę z taką czy inną dziewczyną.Nie ma żadnej reguły Od kiedy endurakiem rusza się z 2 biegu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jawa350ts Opublikowano 23 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2011 Od kiedy endurakiem rusza się z 2 biegu?Od dawna.Jeszcze nie było cię na świecie. Sprecyzuj co to jest enddurak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 24 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2011 lc4 jak na 600 szałowego dołu nie ma :D ) jeździłem z kolesiem co ma 640 na oemowskim to strasznie sie ten motocykl męczył w ofroadzie non stop jazda na 1 i nieraz mocy brakowało.... jeszcze nie spotkalem motocykla o tak mocnym dole jak lc4, a co do mocy to jest to najmocniejszy sprzet niewyczynowy, do lc4 trzeba "silnej ręki" - co z tego ze sprzęt gwizda jak kierownik peezda :D co do tematu, to skoro koledze brakuje zrywnosci w 450 to trzeba chyba do Tadka dzwonić, podjazdy takim motorkiem robisz na 1 lub 2 w zależności od tego czy jest gdzie się rozpędzić, przy tej charakterystyce na każdym przełożeniu da radę, pytanie tylko czy ty za nim nadążysz... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qak666 Opublikowano 24 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2011 Mocno go złapie to nadąże ;) :buttrock: dziękuje za madre wypowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 25 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2011 Od dawna.Jeszcze nie było cię na świecie. Sprecyzuj co to jest enddurak Pokaż jaki kolwiek materiał szkoleniowy jazdy enduro mówiący o ruszaniu z dwójki ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 25 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2011 czasem ruszam z 2 w exc, jak chcę złapać max. rozpęd gdy nie ma miejsca zeby nie tracic czasu na zmiane biegu, ale jeszcze nie spotkałem moto z tak krótką skrzynią, bardzo krótką 1nkę mają tez inne exc oraz lc4 600, ale nie az tak jak 200 gdzie na jedynce przy przełożeniu 14/48(ani krótkie ani długie) na jedynce nie da się zrobić zadnego trudniejszego podjazdu generalnie 1nka jest do ruszania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jawa350ts Opublikowano 25 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2011 Pokaż jaki kolwiek materiał szkoleniowy jazdy enduro mówiący o ruszaniu z dwójki ?Nie chce mi sie szukać jakiś filmów szkoleniowych.Moją wiedzę czerpię z praktyki.Bardzo trudo dobrać odpowiednie przełożenie do motocykla terenowego.Raz jedziemy w góry a raz nad morze.Sprawa jest prosta jak masz motocykl torowy i jedziesz np.na tor Poznan i wiesz dokładnie gdzie zapinasz ostatni bieg.Co z tego że przy towim przełożeniu twój motocykl jedzie 160 km/godzWiadomo że w terenie z taką prędkością nie pojedziesz.Ale czy wolałbyś jechać 120 z maksymalnymi obrotami.Czy nie lepiej jak na przelotach jak mówicie silni będzie pracował na niższych obrotach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 25 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2011 Do założyciela tematu: jak chcesz, żeby Ci tanim kosztem moto szło na koło, to zamiast kombinować z zębatkami zrób tak: stań na betonie, wrzuć 1. bieg, zwiększ obroty do maksymalnych i puść lewą klamkę, jednocześnie dociążając własnym ciężarem tylną część siodełka. Powinno się udać i przez chwilę będziesz się cieszył jazdą na gumie :icon_mrgreen: Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 25 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2011 Nie chce mi sie szukać jakiś filmów szkoleniowych.Moją wiedzę czerpię z praktyki.Bardzo trudo dobrać odpowiednie przełożenie do motocykla terenowego.Raz jedziemy w góry a raz nad morze.exc 450 jeździsz nad morze na kołach ?? to gratuluje wytrwałości serio :D czasem ruszam z 2 w exc, jak chcę złapać max. rozpęd gdy nie ma miejsca zeby nie tracic czasu na zmiane biegu, ale jeszcze nie spotkałem moto z tak krótką skrzynią, a mówiłeś że jeździłeś drztą E czyli kłamałeś :D drz400e ma zajebiście zestopniowaną skrzynię do offroadu-2 ma tak mocną na seryjnym przełożeniu że nawet ruszając na asfalcie z 2 nie czujesz tego za bardzo, troszkę słabiej przyśpiesza ale generalnie nie czuć za bardzo... ja drztem E notorycznie w piaskownicy startowałem z 2 biegu praktycznie każdy podjazd robiłem startując z miejsca z 2 bo nie chciało mi się biegów zmieniać w trakcie podjazdu, 1 na seryjnym przełożeniu to chyba tylko do trialu :D 3 bieg też miał bardzo mocny-ogólnie super zestopniowana skrzynia jak wspominam go raczej w czarnych barwach tak zestopniowanie skrzyni zawsze będe chwalił :D na 2 biegu zetem E mogłeś jechać naprawdę bardzo wolno i silnik nie szarpał a moc była dostępna na odkręcenie manety bez strzału ze sprzęgła do tego ta 2 była w sumie długa i na wysokich obrotach bardzo szybko na niej jechałeś.... w xteku było pod tym względem nieciekawie co byś nie włożył i tak 2 wysoko chciałeś wolno jechać na 2 to przeraźliwie szarpała w końcu większosć podjazdów robiłem ostro piłując na 1.... w ikserce jest lepiej niż w iksteku ale wciąż nie tak fajnie jak w drz :D drz po małej żwirowni latając rekreacyjnie jeździło się w zasadzie jak automatem-wbijałeś 2 bieg ruszałes z niego chciałeś szybko wjechać gaz opór na zjazdach hamowanie silnikiem też na 2 i znowu odkręcamy przed podjazdem i tak w kółko :D vmax drzta E na oemowskiej konfiguracji napędu to było 125 km/h na czarnym na kostce a na moje ucho przelotowa żeby silnik nie wył 70-80km/h..... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jawa350ts Opublikowano 25 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2011 Takim motocyklem nie jeżdzi się w gory czy nad może ,tylko się go tam zawozi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 25 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2011 no patrz to niektórzy o tym nie wiedzą i do Ułan Bator jadą na kole ...... Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 26 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2011 3 bieg też miał bardzo mocny po przesiadce z crm pewnie 4 ty i 5ty tez był bardzo mocny ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jawa350ts Opublikowano 26 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2011 no patrz to niektórzy o tym nie wiedzą i do Ułan Bator jadą na kole ......Widziałem takich w telewizji,kol.zagraniczni i tutejsi.Za nimi wozy transmisyjne,techniczne ,śmigłowce.Pózniej piszą książki występują tu i tam i nie wiedzą co to jest prawidłowe przełożenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_fiolek Opublikowano 26 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2011 Nieprawda. Była gdzieś relacja Polaków, którzy pojechali na Syberię na exc 450 w dwie czy trzy osoby, bez żadnego dodatkowego "wozu transmisyjnego". Sam mam zamiar jechać DRZ E szutrami nad morze (1000km w dwie strony). Ogólnie gadanie, że się rusza z dwójki "bo tak" jest bezsensu. Można ruszać jak ktoś ma krótkie biegi, albo jak komuś sprzęgła nie żal, ale ogólnie jedynka jest do ruszania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 26 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2011 po prostu wybieramy bieg adekwatny do sytuacji, to musi każdy sam sprawdzić uwzględniając swoje umiejętności i moc maszyny z ponad 10 letniego doświadczenia mogę stwierdzić że 1 bieg przy standardowym przełożeniu nadaje się tylko do trialu i błota do podjazdów jest za wolnydo rozpędzania bez sensu bo nic nie zyskamy po za mieleniem koła i stratą przy zmianie biegua podjazdy często starałem się łapać na 3ce, awaryjnie błyskawiczna redukcja na 2 gdy zabardzo mieliło Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.