julekkawka Opublikowano 10 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2011 witam uzytkownikow :) od wakacji moje kle 500 stoi w garazu kiedy przyszedl czas na nim pojezdzic pojawil sie problem.mianowicie :-motocykl jezeli stoi dluzej pochodzi z 2 minuty dobrze nastepnie chodzi jeden tlok,po ponownym odpaleniu jest to samo tylko jeden-w oleju czuc zapach benzyny odpowiedzi ktore dostalem w celu usuniecia naprawy (co z reszta wykonalem juz i NIC)-wymiana swiec (bylo dobrze przez jakies 12 km)-czyszczenie zaworu iglicowego tez bez skutku-wymienilem oczywiscie oleje i filtry Proszę o wasze pomysly , sugestie motocykl jest z 91 rocznika mialem go z 4 miesiace i chodzi bez zarzutu . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 10 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2011 primo wymiana oleju i filtruporządny pełen serwis gaźników - czyszczenie, ew. wymiana zaworków iglicowych, regulacja, synchroserwis kranika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
julekkawka Opublikowano 10 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2011 primo wymiana oleju i filtruporządny pełen serwis gaźników - czyszczenie, ew. wymiana zaworków iglicowych, regulacja, synchroserwis kranika wlasnie nad kranikiem tez sie zastanawialem ale od stania bardziej powiedzial bym ze to wina gaznika ale byl czyszczony przeze mnie i to dokladnie ...innym pomyslem moze byc zanikanie iskry ale czy objawy by byly takie same Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IZO Opublikowano 10 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2011 Może ciśnienie padło na tym garze? Sugeruje pomiar ciśnienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 10 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2011 jak i czym czyściłeś? druga sprawa to zaworki iglicowe - nieraz wymiana jest konieczna a czyszczenie nic nie daje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
julekkawka Opublikowano 10 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2011 Może ciśnienie padło na tym garze? Sugeruje pomiar ciśnieniacisnienie raczej nie bo motocykl jak dlugo postoi to chodzi normalnie przez chwile jak i czym czyściłeś? druga sprawa to zaworki iglicowe - nieraz wymiana jest konieczna a czyszczenie nic nie dajehmm czuscilem jakas pasta lekko scierna ale dzisiaj usiade i pospuszczam sie nad tym dokladniej jak nic nie da to bede sie meczyl dalej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 10 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2011 Jak pastą??? - gaźniki to albo ultradźwięki albo chemia (ze wskazaniem na UD) - żadna pasta ani mechaniczne czyszczenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
julekkawka Opublikowano 10 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2011 Jak pastą??? - gaźniki to albo ultradźwięki albo chemia (ze wskazaniem na UD) - żadna pasta ani mechaniczne czyszczenieeasy to bylo czyszczenie domowymi warunkami nie stac mnie na takie rzeczy, staram sie wszystko zrobic tanim kosztem a dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 10 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2011 chemia nie jest droga, wielu rzeczy nie przeskoczysz, jakbyś kupił puszkę carbcleanera - to byś w domowych warunkach spokojnie wyczyścił gaźniki, tutaj ważna byłaby dokładność i rozmontowanie gaźników Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość josha Opublikowano 10 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2011 Sprawdź membrany w gaźniku. Na tym cylindrze, który zalewa jest prawdopodobnie uszkodzona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 10 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2011 (edytowane) Na moje winny jest zaworek iglicowy i stan paliwa. Jeśli gniazdo zaworka jest wyjmowane to powinno mieć o-ring. Gdy ten o-ring jest luźny to będzie puszczał paliwo "bokiem" poza zaworkiem czyli między gniazdem a korpusem gaźnika. Edytowane 10 Grudnia 2011 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lakier75 Opublikowano 22 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 Jeżeli ci zalewa cylinder to bezwłocznie trzeba wyczyścić gazniki lub najlepiej kup sobie nowe zestawy naprawcze gaznika czyli zaworek z gniazdami i ustaw według serwisówki poziom paliwa i problem minie ale i tak sprawdz sobie ciśnienie na garach no i olej musisz wymienić :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 22 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 -w oleju czuc zapach benzyny Wyjmij gazniki, rozloz na drobny mak wszystko co sie da, wyczysc porzadnie carbcleanerem (pasta lekkoscierna?? WTF?? Jesli stosowales ja w srodku to teraz chyba pomoze tylko myjka ultradzwiekowa bo pozapychala wszystko...) zwracajac szczegolna uwage na kanaly ukl. wolnych obrotow. Zloz do kupy i sprawdz poziom paliwa w komorach plywakowych.Zdejmij bak i podlacz gazniki pod banke z benzyna. Wczesniej wykrec i wygrzej swiece. Zakryj w miedzy czasie przewod od podcisnienia zeby nie bral lewego powietrza. Odpal i zobacz czy dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 22 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 Przejrzalem pobieznie posty i chyba nikt nie wspomnial o uszkodzonym kraniku, a to jest jedno z najczestszych przyczyn zalewania silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 22 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 Przejrzalem pobieznie posty i chyba nikt nie wspomnial o uszkodzonym kraniku, a to jest jedno z najczestszych przyczyn zalewania silnika. Dlatego powiedzialem zeby odlaczyl zbiornik i podlaczyl pod banke. Albo mu w podcisnienie leci, albo za wysoki poziom/przeciekajace zaworki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.