Steve Opublikowano 8 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2011 Witam Mam pewien uciążliwy problem z jedną lagą. Otóż przy próbie odkręcenia z dołu zabezpieczającej śruby, cały element wewnątrz jedynie się obraca, bez możliwości wykręcenia śruby. W drugiej ladze wszystko elegancko - śruba wyszła, po zmontowaniu została przykręcona ciasno - w przeciwieństwie do poprzedniego, gdzie i w lewo i w prawo można kręcić do usranej śmierci.Jakieś sugestie, propozycje? Pozdrawiam Cytuj Szkiełkowanie, piaskowanie, polgrid. Wrocław. Info PW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 8 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2011 Witam Mam pewien uciążliwy problem z jedną lagą. Otóż przy próbie odkręcenia z dołu zabezpieczającej śruby, cały element wewnątrz jedynie się obraca, bez możliwości wykręcenia śruby. W drugiej ladze wszystko elegancko - śruba wyszła, po zmontowaniu została przykręcona ciasno - w przeciwieństwie do poprzedniego, gdzie i w lewo i w prawo można kręcić do usranej śmierci.Jakieś sugestie, propozycje? Pozdrawiam Musisz sobie dorobić długi klucz blokujący element wewnętrzny aby to podtrzymać w trakcie odkręcania.Wzór możesz podpatrzeć w ladze którą udało Ci się odkręcić. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Steve Opublikowano 8 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2011 Musisz sobie dorobić długi klucz blokujący element wewnętrzny aby to podtrzymać w trakcie odkręcania.Wzór możesz podpatrzeć w ladze którą udało Ci się odkręcić.Czyli jednak - tylko to mi przychodziło na myśl. Czy to normalne, że tak się dzieje, czy raczej nie powinno być takich problemów? Dodam, że motocykl długo długo stał z wywalonymi uszczelniaczami, ktoś próbował je wydłubać śrubokrętem, tak samo jak pierścienie zabezpieczające, heh... Dziękuje za odpowiedź. Cytuj Szkiełkowanie, piaskowanie, polgrid. Wrocław. Info PW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 8 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2011 Możesz spróbować się pobawić bez specjalnego narzędzia ale to nie gwarantuje że się uda. Lagę odwracasz do góry nogami, naciskasz mocno na nią i kluczem pneumatycznym odkręcasz śrubę. Masz 50% szans że się uda. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 8 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2011 A jak się nie uda to uda się zniszczyć powierzchnię pod dolną uszczelkę i będzie ciekło :icon_biggrin: Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Steve Opublikowano 8 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2011 Obejdzie się bez kombinacji, dorobie sobie taki klucz, teraz już wszystko z górki :D Dzięki wielkie! Cytuj Szkiełkowanie, piaskowanie, polgrid. Wrocław. Info PW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 8 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2011 Możesz spróbować się pobawić bez specjalnego narzędzia ale to nie gwarantuje że się uda. Lagę odwracasz do góry nogami, naciskasz mocno na nią i kluczem pneumatycznym odkręcasz śrubę. Masz 50% szans że się uda.I co? Dokręcić też udarem? Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 8 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2011 :icon_eek: A kto mówił o dokręcaniu? Nową śrubę przy montażu dokręca się wg.danego momentu a jeśli nie ma danych to z wyczuciem i nie na chama, ręcznie, odpowiednim kluczem. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 8 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2011 :icon_eek: A kto mówił o dokręcaniu? Nową śrubę przy montażu dokręca się wg.danego momentu a jeśli nie ma danych to z wyczuciem i nie na chama, ręcznie, odpowiednim kluczem. A jak to podtrzymać aby się nie obracało? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 8 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2011 Samo się potrzyma. :icon_mrgreen: Zrobiłem ze 40 przodów motocyklowych w swoim życiu i żaden nie wymagał dorabiania narzędzia. Jeden czy dwa wymagały pneumata, reszta szła bez problemów lub z niewielkimi komplikacjami. Wtedy ściskałem lagę, stając na głowie rzęsami odkręcałem śrubę trzymając tłoczysko zębami. :icon_mrgreen: Żaden z przodów nie miał problemów w późniejszym działaniu a kilka z nich wraca do mnie co zimę wraz z resztą motocykla i są zawsze git. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Steve Opublikowano 9 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2011 Qurim, próbowałem Twoim sposobem, z podkładki nic prawie nie zostało, jak zobaczyłem opiłki wychodzące bokiem to sobie darowałem :D Dorobiłem narzędzie przypominające literę "T" z małym haczykiem u dołu, który wpasował się w otwór w ściance tłoczka. Pamiętam, że np. w Husqvarnie dało się zablokować tłoczysko zwyczajnym płaskownikiem - tutaj nie było takiej opcji. Dziekuje za uwagę.Pozdrawiam Mateusz. Cytuj Szkiełkowanie, piaskowanie, polgrid. Wrocław. Info PW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 9 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2011 Ja zawsze w takich sytuacjach uzywalem pneumata i nigdy nie bylo przypadkow zeby sie nie dalo. A zrobilem podobnie jak Qurim ok 50 kompletów lag. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Steve Opublikowano 9 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2011 (edytowane) Ah zapomniałem dodać, że gwinty były zalepione czymś w rodzaju poxiliny ;) Edytowane 9 Grudnia 2011 przez Steve Cytuj Szkiełkowanie, piaskowanie, polgrid. Wrocław. Info PW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 9 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2011 Ah zapomniałem dodać, że gwinty były zalepione czymś w rodzaju poxiliny ;) Ponieważ Twój poprzednik użył kleju do gwintów Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 10 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2011 Ja tez zawsze uzywalem pneumata, ale oczywiscie sruba nie byla klejona :) Sposob z "przytrzymywaczem" oczywiscie mniej agresywny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.