Skocz do zawartości

niepozorny zapier....


Katsumoto
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Tylko jak to będzie jeździć na 18"?

Zależy czego oczekujesz, i jak jeździsz, ale w twoim wypadku każde zwiększenie rozmiaru będzie pogarszało trakcję. 225 do tak lekkiego auta to nie porozumienie, opony nie będą pracować, będą niedogrzane i będą gorzej trzymać niż to co masz teraz.

 

Obniżanie golfa to tez kiepski pomysł. jak obniżysz go o te 20mm załóżmy to zrobi ci się lekki negatyw, ale z racji konstrukcji Macphersona, dalsza praca amortyzatora będzie powodowała przechodzenie koła w pozytyw i pogorszenie trakcji, ogólnie z**bie się cała geometria.

 

No i waga takich kloców, w aucie o tej mocy będzie powodowała zauważalny spadek osiągów na wprost, i zawieszenie będzie miało więcej roboty bo masy nieresorowanej dojdzie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic nie umiera ........ bzdura

Oj Klaudiusz... wiesz w ogóle jak działa samochodowy amortyzator ? Amor jest tak skonstruowany że żeby go ugiąć o te pierwsze 30mm, trzeba użyć mniejszej siły niż o kolejne 30mm. Czyli jak obniżysz o 30mm to już na wstępie amor jest skompresowany i pomijając że będzie teraz gorzej wybierał lżejsze nierówności, bo mu zabraliśmy zakres dla nich przeznaczony, to będzie również ostro dostawał po dupie, bo będzie pracował w zakresie dla dużych obciążeń.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Dobrze jeździły też Civiczki VI z B18C4 w wersji aerodeck. Takie niby niepozorne kombi. Idzie go dostać w granicach 12 - 13 tys. zł.

Edytowane przez Qadrat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szkoda że łatwiej jest zglebić niż podnieść , bo ja bym podniósł malana i libero :D

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oszaleje z tymi Felgami ...... jedni mówią że 17-ki nie wejdą bo zaciski Brembo a drugi akurat lata na 17-kach i nie ma żadnego problemu. Jedni mówią że 8" szerokość to max a inny lata na 8,5" i nic nie przerabiał ................

 

Oryginalnie mam ET65 ...... 235/40/18 szerokość 8,25" ..... chce wsadzić ET 50 ...... 235/40/18 i szerokość 8,5" ....... a twierdzą specjaliści że musze przerabiać nadkola i błotniki ........... a jak szerokość 8" to tylko 225/40/18 ...............

 

Więc moje pytanie ZNACIE KOGOŚ/SKLEP OGARNIĘTEGO KTÓRY POMOŻE W DOBORZE FELG!!!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...