abu Opublikowano 9 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2011 (edytowane) I teraz pytanie: czy nie lepszym rozwiązaniem byłby zakup 170-konnego Vti (albo dorwanie japońskiej wersji 190 kucy)? Chodzi mi o koszty i właśnie możliwość normalnego użytkowania. Bo satysfakcji z własnoręcznie podniesionej mocy się nie mierzy, to oczywista i niepodważalna zaleta!!! pewnie może i lepsze, ale charakterystyka silnika z turbo (z wykresu widać, że turbo jest duzo za małe do tego silnika), 180Nm przy 3K RPM... na ćwiarke robi lepsze czasy niż niedłubany CTR, pewnie na 1milę CTR bedzie szybszy... No i satysfakcja, bo wszystko zrobiłem sam, tylko wydech był robiony w warsztacie, bo nie umiem spawać i nie mam czym, honda ma już 3. właściciela od czasu moda i dalej jeździ :D Może kiedys ją odkupię... Edytowane 9 Grudnia 2011 przez abu Cytuj wspomóż biednego -> http://warszawa.menelgame.pl/change_please/5580475/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 12 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2011 A co na to uklad przeniesienia napedu?w 90% przypadków jest taki sam jak w mocniejszych wersjach . jednak do szybszej jazdy przyda się zmienić hamulce na takie od mocniejszych wersji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2011 Dzisiaj pojezdzilem troche Impreza WRX hatchback z tego roku ( wersja kanadyjska 2.5l silnik 265 KM )Nie jest to niepozorny zapierdalacz lecz wprost przeciwnie - i naprawde zapie**ala :)Tyle ze wykorzystac tego w normalnych warunkach nie mozna, glownie z powodu zbyt duzego ruchu i skutecznosci kanadyjskiej policji. Rozwazalem to jako nastepny samochod dla nas po obecnej Legacy, ( jako ze przestali robic Legacy Wagon )ale po prostu Legacy dalej bardziej mi sie podoba - cisza spokoj, komfort, brak ciaglego burczenia silnika a w rzeczywistych warunkach drogowych jezdzi sie tak samo szybko.WRX ma kilka plusow, jak lepsze hamulce ale rowniez kilka minusiw jak pseudo skorzana tapicerka i wyzsze spalanie, poza tym manualna skrzynie do ktorej raczej zony nie przekonam :).No nie wiem, pomysle jeszcze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abu Opublikowano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2011 Wielokrotnie tez czytałem o Volvo 24X, staruszek niby, ale gigantyczna komora silnika, bardzo trwała karoseria, RWD, no tylko szykać przeszczepa na duzy silnik z turbo (niestety mam obsesje na Forced Induction) i mamy "stare" volvo, które zawstydzi nowe BMW 6 na światłach, czy autor topiku właśnie tego szukał? :DNie pamietam dokładnie która seria, ale sa silniki Volvo, bez większych ingerencji w dół silnika znoszące 600KM, zainteresowani pewnie sobie wygooglują, są tez podobne silniki Saaba, też 600KM, bez ingerencji w dół, ale to już FWD, a tyle koników i niutków w FWD to jak Aprilia RV4 z zawieszeniami z SV 650, czyli bez sensu:D Adam, WRX na 1/4 był nieznacznie szybszy od mojego civa, ledwie 0.4s, wówczas WRX kosztował 2X to co w civa włozyłem plus sam zakup auta, niby civ to tylko ośka i nie było traction barów, generalnie turbo daje super fun. Oczywiście pomijam to jak w zaketach się prowadzi WRX, a jak się prowadzi civ... Cytuj wspomóż biednego -> http://warszawa.menelgame.pl/change_please/5580475/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2011 No jasne ze byl niewiele szybszy, bo jest znacznie wiekszy i ciezszy.Poza tym czy byla to tegoroczna wersja ?Raczej watpie, mysle ze byl to starszy ( ponizej 2010r ) z silnikiem 220 KM.WRX to taki mocno "ucywilizowany" sportowy samochod ( moje odczucia z jazdy pod wzgledem komfortu byly prawie takie jak w Legacy - dlatego tylko biore go pod uwage jako nastepny samochod ), prawdziwy samochod sportowy Subaru to STI, ktory wszystkie podzespoly ma inne ( czytaj lepsze i drozsze ) niz WRX. Poza tym prawdziwa wartosc Subaru widzi sie albo na kretej zasniezonej drodze, albo jadac do roboty o 5 rano oblodzona autostrada w ciezkiej sniezycy - co zdarza mi sie kilka razy w roku :), albo u dealera gdzie robisz pierwszy powazniejszy serwis po 200 tys km i wiesz ze nastepny wydatek cie czeka po nastepnych 200 tys. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2011 Mój ma 2.0 ..... ale V6 ..... i Turbo ....... Katalogowo 204 KM ..... małe, letkie i zapie**ala że aż miło :D Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
na koło Opublikowano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2011 (edytowane) Ja jak bym szukał auta o jakim mówisz kupiłbym Peugeota 306 2.0 16v 167KM dla mnie piękny sprzęt i na pewno z niezłym potencjałem sęk w tym, że bardzo mało tego jest. Patrząc na kwote jaką chcesz przeznaczyć to w jej zasięgu są auta które troche już się rzucają w oczy. Ogarnięci skojarzą co i jak z tym autem ale jak podłączy się jakiś nieogarnięty w dziedzinie motoryzacji typek to może byc mu smutno jak dostanie baty hehe. W tej cenie można dostać np. Peugeot 206 wersja rc Toyota Corolla T-sportCivic 2,0 v-tecClio II sportFiesta St http://otomoto.pl/renault-clio-2-0-rs-ragnotti-rajdowka-C22124089.html Masz tu sprzęt dobry i pobieraj :bigrazz: Edytowane 13 Grudnia 2011 przez na koło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zbycho Opublikowano 17 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2011 Miało być niepozorne i zapie**alać. Subaru czy Volvo z całym szacunkiem dla marek nie należą do niepozornych.Niewyględna to Skoda z silnikiem powyżej 200KM, czy jak było wyżej Cienkocienko z jakiś wynalazkiem pod maską.Podoba mi się też Fiat 500 w wersji Abarth. Malutkie, a zapie**ala ... jak mały samochodzik ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzik Opublikowano 21 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2011 Miało być niepozorne i zapie**alać. Subaru czy Volvo z całym szacunkiem dla marek nie należą do niepozornych.Niewyględna to Skoda z silnikiem powyżej 200KM, czy jak było wyżej Cienkocienko z jakiś wynalazkiem pod maską.Podoba mi się też Fiat 500 w wersji Abarth. Malutkie, a zapie**ala ... jak mały samochodzik ...wlasnie kolega ma lekko upgradowanego Nissan Sunny do tych rajdow amatorskichi to jest maly zapierdalacz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
na koło Opublikowano 21 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2011 No własnie mi to do tego określenia najbardziej pasują auta z lat 90 z kultowymi 16 zaworowymi silnikami a nie jakieś nowe wynalazki po 20 tysięcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 21 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2011 16 zaworowy silnik z definincji nie moze zapie**alac, specjalnie gdy nie ma duzej pojemnosci :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 21 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2011 2.0 V6 Turbo :D Rok produkcji 1997 :D Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abu Opublikowano 21 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2011 (edytowane) Miało być niepozorne i zapie**alać. Subaru czy Volvo z całym szacunkiem dla marek nie należą do niepozornych.Niewyględna to Skoda z silnikiem powyżej 200KM, czy jak było wyżej Cienkocienko z jakiś wynalazkiem pod maską.Podoba mi się też Fiat 500 w wersji Abarth. Malutkie, a zapie**ala ... jak mały samochodzik ... Volvo 244 na zapie*dalaka nie wygląda, a może zapitalać, tylko trzeba poszperać w necie ja to zrobić.Żaden fabryczny zapie*dalak nie bedzie niepozorny... Może Golf I z silnikiem VR6? czy coś takiego: http://www.racingforum.pl/Daewoo-Lanos-23-Turbo-Dudisa-t94309.html, pomijam wygląd rejsingowy, 3-4K za auto, front cut za 4K, 3-4K za swapa plus goodisy jak zawieszenie, hamowanie.Dużo jest pomysłów na szybkie niepozorne auto, najbardziej niepozorne, bedzie zrobione z powolnego... Edytowane 21 Grudnia 2011 przez abu Cytuj wspomóż biednego -> http://warszawa.menelgame.pl/change_please/5580475/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
na koło Opublikowano 23 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2011 (edytowane) 16 zaworowy silnik z definincji nie moze zapie**alac, specjalnie gdy nie ma duzej pojemnosci :) Mówię o bardziej kultowych jednostkach znaczy się też pewnie mocniejszych. Chociaż taki 1.6 16v vti w Hondzie robi swoje :flesje: . Osobiście miałem Seata Toledo I z silnikiem 2.0 16v 150KM ABF i bardzo przyjemnie mi się tym jeździło, jak dla mnie moc była wystarczająca w stosunkowo lekkim samochodzie. http://moto.allegro.pl/peugeot-306-2-0-gti-6-super-opcja-210km-i2010272387.htmlTym na pewno by zaskoczył nie jedną grubą gablote hehe Edytowane 24 Grudnia 2011 przez na koło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 28 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 Jeśli auto ma być niepozorne, to proponuję szukać Punto Turbo I generacji :-) Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.