zajc Opublikowano 8 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2011 cokolwiek z grupy VAG 2.0 TDI + lepsza turbina + IC + program i wychodzi coś co jest niepozorne a ma z 250 lub więcej koniew sam program to ok 180 KMA co na to uklad przeniesienia napedu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 8 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2011 wywala się wiskozę z przeniesienia napędu na tył i masz ważące 950kg auto, z napędem na 4 koła z silnikiem o mocy 220-250km. a co wtedy z różnicą prędkości obrotowych pomiędzy osiami? a co do klepania beemek - najlepsza będzie beemka + dobry kierownikw tym budżecie e36 M3 da radę ogarnąć Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cinekban87 Opublikowano 8 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2011 (edytowane) http://allegro.pl/golf-gti-16v-i1962966980.html plus turbo i masz 300 kuca, kolega ma z 1.8 16 v w takim golfiku turbo i ma 340 kuca i objezdza pol miasta. poszukaj golfa g60 albo scirocco mk2 :buttrock:http://otomoto.pl/volkswagen-golf-abf-g60-gti-germanstyle-zamien-C21967112.htmlhttp://otomoto.pl/volkswagen-golf-gti-tdi-rallye-us-C21596021.html Edytowane 8 Grudnia 2011 przez cinekban87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abu Opublikowano 8 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2011 a co wtedy z różnicą prędkości obrotowych pomiędzy osiami?:D Cytuj wspomóż biednego -> http://warszawa.menelgame.pl/change_please/5580475/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 8 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2011 (edytowane) nie kumam czy teraz ze mnie lejesz? :)myślałem, że sprzęgło typu visco pełni rolę mechanizmu różnicowego międzyosiowego w "biednych" autach z napędem niby na 4 kołąa pytam bo nie wiem jak to do końca jest w tym aucie Edytowane 8 Grudnia 2011 przez konrad1f Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 8 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2011 kolega ma z 1.8 16 v w takim golfiku turbo i ma 340 kuca i objezdza pol miasta. A przez druga polowe miasta pcha? :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abu Opublikowano 8 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2011 domyslam się (ja za to nie mam takiej wiedzy o moto jak Ty), wisco jedynie powoduje ze moment przenosi sie na tylnia oś przy poslizgu przednich kól (w obydwu osiach jest dyferencjał, niestet tez bez LSD, ale aftermarket sie kłania za $$$), bez niego jest stałe 4x4, wisco to takie tanie 4x4 od demand (niestety dokładnie to samo jest w CRV i szybko siada), przy wiekszych mocach nie sprawdza sie. Znam jedno EE5 z rozłaczonym przodem, bez wiskozy, drifty civem jak bumą... :)Miało byc o cichociemnym furaku... Cytuj wspomóż biednego -> http://warszawa.menelgame.pl/change_please/5580475/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 8 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2011 A co na to uklad przeniesienia napedu? 20 tys. i urywa korbę :bigrazz: Niemiecka precyzja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 8 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2011 20 tys. i urywa korbę :bigrazz: Niemiecka precyzja.Bardziej chodzilo mi o sprzeglo, skrzynie ,polosie. Przeciez tak duze zwiekszenie mocy i momentu musi sie odbic negatywnie na ich zywotnosci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 8 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2011 domyslam się (ja za to nie mam takiej wiedzy o moto jak Ty), wisco jedynie powoduje ze moment przenosi sie na tylnia oś przy poslizgu przednich kól (w obydwu osiach jest dyferencjał, niestet tez bez LSD, ale aftermarket sie kłania za $$$), bez niego jest stałe 4x4, wisco to takie tanie 4x4 od demand (niestety dokładnie to samo jest w CRV i szybko siada), przy wiekszych mocach nie sprawdza sie. Znam jedno EE5 z rozłaczonym przodem, bez wiskozy, drifty civem jak bumą... :)Miało byc o cichociemnym furaku... no właśnie - w przypadku visco jeśli nie ma dużej różnicy prędkości obu osi to napędzany jest tylko przód, pojawia się różnica (na skutek poślizgu przodu) - tył się podpinajak zepniesz na stałe to coś może się pourywać wg mnieoczywiście rozwiązanie bez mechanizmu różnicowego międzyosiowego jest stosowane (np. w Uazie) ale tryb 4x4 jest zalecany tylko na luźnej nawierzchni Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abu Opublikowano 8 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2011 Bardziej chodzilo mi o sprzeglo, skrzynie ,polosie. Przeciez tak duze zwiekszenie mocy i momentu musi sie odbic negatywnie na ich zywotnosci. nie wiem w VAG, bo pewnie tego sie tyczyło, ale jestem w kontakcie z właścicielem civa, któregu ururbiłem, od moda przejechane 30Kkm, moment obrotowy wzrósł o 100%, moc o 60%, podobno smiga aż miło tylko wtryskiwacze zaczynaja przelewać o jeździ na bardzo bogato no właśnie - w przypadku visco jeśli nie ma dużej różnicy prędkości obu osi to napędzany jest tylko przód, pojawia się różnica (na skutek poślizgu przodu) - tył się podpinajak zepniesz na stałe to coś może się pourywać wg mnieoczywiście rozwiązanie bez mechanizmu różnicowego międzyosiowego jest stosowane (np. w Uazie) ale tryb 4x4 jest zalecany tylko na luźnej nawierzchnitak masz raczje, pozdespoły civa, by pewnie tego nie przezyły, jakos tak przez pryzmat 1/4 mili patrze na szybkie auta, wisco z civa i CRV jest słabe, może jakis torsen zamist wisco, ale pewnie koszty były by wieksze niż szpera quaife w ośce Cytuj wspomóż biednego -> http://warszawa.menelgame.pl/change_please/5580475/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 9 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2011 Mam wrażenie że jednak trochę technika poszła do przodu od czasu Porsche 126pWiadoma sprawa, ale chodziło i tylko o przykład :) Natomiast nie dam się przekonać, że samochody mocno podkręcone można bez szkody używać do normalnej jazdy. Nie bez powodu samochody wyczynowe są wożone na lawetach i są używane tylko podczas imprez - i wcale nie chodzi o auta, które mają moc zwiększoną o 100% czy więcej. Pomijając kwestie komfortu i ekonomii spalania, po prostu szkoda wszystkich podzespołów, które są naprawdę drogie. Z 2-litrowej jednostki używanej w wyścigach górskich czy rallycrossie mechanicy wyciskają po 600 koni. Tylko ile te silniki pracują? Rozmawiamy o samochodach normalnych, a nie potworach zasilanych paliwem ELF Turbo Max spalanym w proporcjach 100 l/100 km. Producenci dobierają podzespoły do konkretnych wersji silnikowych. Właśnie dlatego sprzęgło jest inne w wersji powiedzmy 100-konnej, a już inne w 130-konnej. A przecież innych jest też wiele więcej elementów. Wzrost momentu obrotowego o 100% i mocy o 60%? Chciałbym widzieć wyniki z hamowni przed i po. No i oczywiście rozmawiamy o samochodzie, w który można codziennie wsiąść i pojechać do pracy czy w trasę, tak? Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abu Opublikowano 9 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2011 Wzrost momentu obrotowego o 100% i mocy o 60%? Chciałbym widzieć wyniki z hamowni przed i po. No i oczywiście rozmawiamy o samochodzie, w który można codziennie wsiąść i pojechać do pracy czy w trasę, tak? Nie hamowałem przed, wynik po modachhttp://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=1234f6e42c98af87\wg katalogów fabrycznie 110KM i 130NmPo zastępieniu wzystkich elementów gumowych w zawieszeniu i w mocowaniu silnika na energy suspention faktycznie przestało sie nadawac do jazdy po bułki Cytuj wspomóż biednego -> http://warszawa.menelgame.pl/change_please/5580475/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 9 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2011 110 KM fabrycznie, 170 KM po tuningu to nie jest 100% ;) Ale spoko, wynik i tak jest imponujący, naprawdę. Problem tylko, że właśnie tak jak piszesz, autko stało się generatorem adrenaliny, ale przestało być środkiem codziennego transportu. I teraz pytanie: czy nie lepszym rozwiązaniem byłby zakup 170-konnego Vti (albo dorwanie japońskiej wersji 190 kucy)? Chodzi mi o koszty i właśnie możliwość normalnego użytkowania. Bo satysfakcji z własnoręcznie podniesionej mocy się nie mierzy, to oczywista i niepodważalna zaleta!!! Sam mocno ubolewam, że właśnie tak jest: albo akwarium, albo rybki :sad: Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 9 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2011 110 KM fabrycznie, 170 KM po tuningu to nie jest 100% ;) Przeciez napisal, ze moc wzrosla o 60 % a moment o 100 % :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.