Skocz do zawartości

R1 2005, ogłoszenie


Rekomendowane odpowiedzi

Witam jestem zainteresowany kupnem

 

http://moto.allegro.pl/sprzedam-yamahe-r1-i1952694886.html

 

http://moto.allegro.pl/r1-wisniowa-doinwestowana-i1952022553.html

 

http://moto.allegro.pl/piekna-yamaha-r1-black-edition-yzf-r1-zarejest-i1948150483.html

 

Może ktoś zna ten sprzęt, ewentualnie coś podpowie.

Nie miałem możliwości napisania w dziale giełda.

 

Pzdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiałem się nad tym samym i wychodzi, że podobno litrowy gixer K5/K6 dużo płynniej i przewidywalniej oddaje moc. Może ktoś potwierdzić/zaprzeczyć? Będę wdzięczny, bo też się czaję z wymianą...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeździłem kilka razy na różnych rocznikach i moim faworytem jest bez dwóch zdań R1 z '99 roku. Te nowsze jakoś mi nie podchodzą.. Wygląd OK osiągi może i lepsze ale jakoś na starym ERłanie najlepiej mi się jeździło. Wydaje mi się, że R1-dynka poszła bardziej w codzienność. Te starsze wersje były bardziej ostrzejsze i wściekłe.

 

@Sherman

Wydaje mi się, że nie.

Edytowane przez rexar

'na zegarze trzysta nie znaczy o męstwie...'

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam rexar R1 2000r, dobry kumpel 2005. Jest ogromna różnica pomiędzy tymi maszynami, największa to hamulce. Ta nowsza po prostu wrzyna się w asfalt, moja ma spowalniacze nie hamulce mimo założenia oplotów i dobrych klocków. Jeśli chodzi o moc to fakt moja ze zmienionymi przełożeniami jest jebnięta z niskich obrotów ale potem to już jest przepaść... Ma takie pierdolnięcie że niema co porównywać. I roczniki od 2004 mają trochę dziwną charakterystykę jak na litra. Trzeba ja trzymać wysoko bo tam gdzie nisko to nic się nie dzieje, ale jak wejdzie na obroty to ja osobiście jakiejś kolosalnej różnicy w stosunku do K5/K7 i zx10r nie widzę. Prowadzą się RN12 i 19 bajecznie, sztywne i lekkie... przerzuca je się zajebiście łatwo. Silniki klekoczą jak to Yamaha z serii R1... klekoczą prawie wszystkie-trzeba się przyzwyczaić albo sprzedać lub nie kupować :biggrin:

 

Z linków to wszystkie na zdjęciach mniej więcej wyglądają OK... Najlepiej ta z 1 linka ale jest na maxa goła. Zajebiste malowanie ma ta czarna... W takich maszynach to i tak ze zdjęć to mało co można obejrzeć, trzeba jechać i obadać-nic więcej.

Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiałem się nad tym samym i wychodzi, że podobno litrowy gixer K5/K6 dużo płynniej i przewidywalniej oddaje moc. Może ktoś potwierdzić/zaprzeczyć? Będę wdzięczny, bo też się czaję z wymianą...

 

Akurat K5/K6 to ponoc najwiekszy szatan wsrod gixerow. Charakterystyka silnikow gsxr i r1 jest calkiem inna. Gixa nie trzeba tak wysoko krecic zeby zaczal jechac.

 

Pzdr

baner.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bibor80 - dokładnie to mówił mi dobry znajomy, który akurat objeździł wszystkie roczniki i ma porównanie. Tylko chciałem zasięgnąć rady innych osób, czyli Was. Ponoć jeżeli brać gixxera, to optymalnie właśnie K5-K6 albo dopiero potem któryś z najnowszych roczników.

 

Poza tym wydaje się (przynajmniej z danych), że te K5/K6 mają jakąś niską wagę. No i właśnie ponoć jadą od początku do końca skali, jak to ujął koleś "jakbyś sprężynę naciągał" :)

 

Dzięki raz jeszcze w każdym razie!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Charakterystkę R1 RN12 albo kochasz, albo nienawidzisz. Dla mnie ten motocykl jedzie trochę jak duża 600. Do 7 krpm dzieje się niewiele - a na pewno nie tyle, ile chciałbyś się spodziewać po 180-konnym litrze. Od 7 cośtam dryga, od 10 krpm jest szatańsko i ku**ewsko mocno (prawie jak w Gixerze :icon_razz: ).

 

K5 K6 1000 to zupełnie inna para kaloszy. Potężna moc i moment od samego dołu, zdecydowanie bardziej liniowa charakterystyka, a środkowy zakres obrotów jest już legendą sam dla siebie. Odkręcając mocniej przy 5-6 krpm (niezależnie od biegu) musisz się ze dwa razy zastanowić, czy to się aby dzieję naprawdę :icon_twisted:

 

Aha, żeby nie zbaczać z tematu. Oglądałem już kiedyś (dawno, w sierpniu) tą niebieską R1 ze Swarzędza. Kosz sprzęgłowy napierdala i nadaje się do wymiany. Malowane owiewki, chyba wszystkie, klejone uszy od lampy. Oprócz tego raczej nie było tragedii, ale zaznaczam, że oglądałem po łebkach, bez większego wnikania. Wtedy chciał chyb 17 czy 18, aż dziwne że jeszcze nie sprzedał...

Edytowane przez Fat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Zastanawiałem się nad tym samym i wychodzi, że podobno litrowy gixer K5/K6 dużo płynniej i przewidywalniej oddaje moc. Może ktoś potwierdzić/zaprzeczyć? Będę wdzięczny, bo też się czaję z wymianą...

 

Jak możesz poczekać do wiosny to sam ocenisz co Ci bardziej odpowiada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecę trochę z OT, ale.....

Tak czytam te wywody na temat tego jak się co zdieba od dołu i się zastanawiam. Ile osób w codziennym uzytkowaniu motocykla w ogóle korzysta z tego, co mają do zaoferowania te silniki. (nie mówię o tych, którzy jeżdżą zawodniczo)

Tak naprawdę, największe znaczenie ma to chyba na parkingu, jak zjedzie się kilka sprzętów i zaczyna się dyskusja/bajki który największy kozak jest.

 

Wydaje mi się, że tak jak napisał ktoś wcześniej. Ważne, żeby hamulce wgryzały moto w asfalt i żeby się dobrze w winklach prowadziło. To czy przyspieszy o 0.03 sekundy szybciej przez normalnego człowieka chyba nie jest odczówalne?

Jak mi ktoś teraz napisze, że ma to znaczenie przy wyprzedzaniu, to hmmmm jak ktoś ma za mało mocy w litrze, żeby się zebrać do wyprzedzania, to ja nie chcę wiedzieć, w jakich miejscach taka osoba się za to bierze hehehe

 

Od razu napiszę, że nie krytykuję tutaj nikogo i piszę tylko z ciekawości.

Ja mam 600 i to dla mnie spore wyzwanie jest. Nie wyobrażam sobie, żeby brakowało mi mocy do czegokolwiek na drodze w naszym kraju, a jak potrzebuję nagle przyspieszyć, kopnę biegiem w dół i srrruuuuuuuu ;) Najgorzej wypadam właśnie na parkingu, bo tam mnie większość kozaków w trampkach na litrach objeżdża.

 

Co do motocykli z ogłoszeń, to się nie wypowiadam. Bo jedyne co mógł bym powiedzieć to to, który kolor bardziej mi się podoba :) a po za tym post jest z listopada więc pewnie itak nie aktualny...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...