bekriss Opublikowano 5 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2006 (edytowane) Kurde 2 razy ten sam post wyskoczyl. http://img177.imageshack.us/my.php?image=m1742461wx8.jpg o to xjte chodzi Edytowane 5 Października 2006 przez bekriss Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pack84 Opublikowano 5 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2006 witam Towarzystwo! dawno mnie tutaj nie bylo z racji tego ze komp padł... teraz przenioslem sie do Krakowa na stałe i garaż mam daleko dlatego za przerobki sie nie bralem przy sprzecie. Do zakonczenia sezonu tez sie nie wybieram bo wlasnie teraz duzo jezdze. Niestety dla mojej babci to nie jest dobre bo jezdze w towarzystwie cbr 600 z 2000r:] ja jakoś daje rade ale czasem sprzet wymieka, zwlaszcza zawiecha i hample, to jednak nie ta epoka:D ostatnio przez ostra jazde odkrecil mi sie tlumik:) a i zaskoczylo mnie spalanie - pozytywnie, wiecej niz 7 nie spaliła mimo tego ze ćwicze wysokie obroty za kumplem i 100% po mieście. garażuje pod chmurką i mysle ze poki deszcz nie bedzie padał wiecej niz swiecilo slonce to bede jezdzil:) nie pekajcie tylko jezdzijcie jeszcze - pogoda sprzyja, poki olej w silniku nie zamarznie, kominiara, podwojne spodnie, cieple wdzianko i jazda;) pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lysy600 Opublikowano 6 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2006 (...) nie pekajcie tylko jezdzijcie jeszcze - pogoda sprzyja, poki olej w silniku nie zamarznie, kominiara, podwojne spodnie, cieple wdzianko i jazda;) pozdroJak jest powyżej +10 st. to sie jeszcze przyjemnie jeżdzi. Chociaż w zeszłym roku jeczałem do Karpacza przy temp. +1 i nie było tak źle :lalag: A co do planów na zime to przede wszystkim krućce ssące (nowe) i gaźniki oraz zaworki do regulacji. I olej oczywiście (już zakupiony).Myślałem też o przeróbce na nakeda, ale chba sobie odpuszcze, zobacze jak bede stał z kasą :biggrin: Ale jeszcze jej na kołki nie odstawiam :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriss.g Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 ... też na kołki nie odstawiłem ... sama się dzis odstawiła ... pekła linka sprzęgła ... na szczęście niedaleko od garażu i ... całe szczęście znałem warsztat który linki dorabia w 15 min i za 30 zł ... więc długo nie postała :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lysy600 Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 ... też na kołki nie odstawiłem ... sama się dzis odstawiła ... pekła linka sprzęgła ... na szczęście niedaleko od garażu i ... całe szczęście znałem warsztat który linki dorabia w 15 min i za 30 zł ... więc długo nie postała :buttrock: Ja już trzeci albo czwarty sezon jeżdże na lince sprzęgła od... WSK :) Koszt około 7zł!!!I przez te 4 lata nie pękła. Ale w kuferku woże drugą na zapas, tak z przyzwyczajenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriss.g Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 Ja już trzeci albo czwarty sezon jeżdże na lince sprzęgła od... WSK :buttrock: Koszt około 7zł!!!I przez te 4 lata nie pękła. Ale w kuferku woże drugą na zapas, tak z przyzwyczajenia. ... nie wiem ile jeździła moja ... mam ja od miesiąca ... dzięki za cynk z WSK :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Takiro Opublikowano 11 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 Drodzy Właściciele wspaniałych XJ-ek!Nie chcę się wtrącać w temat, ale mam do Was sprawę. Moje dzisiejsze wybryki na motocyklu, zakończyły się dla tego ostatniego w następujący sposób:http://img525.imageshack.us/img525/6923/300906go9.jpg (na zdjęciu prezentuje się ułamana końcówka klamki hamulca i prawy podnóżek, brakuje tylko plastiku z połamanej szybki... :) )Nie będę publicznie opowiadać jak to się stało, bo mi wstyd. Nawet bardzo, ale mam nadzieję, że nikt nie będzie dociekał.Do rzeczy:- proszę o radę, tudzież podpowiedź, gdzie mogę w miarę szybko uzupełnić obecne braki w mojej iksjocie. Najbardziej zależy mi na podnóżku, bo bez niego ciężko się jeździ (jest to jakiś stop aluminium, więc zespawać raczej się nie da). Pozostała część klamki hamulca jest na tyle długa, że można tymczasowo z niej korzystać. A szybka... nie wiem czy to się skleja, czy wyrzuca. Ja osobiście byłabym za drugą opcją, bo ta szybka od początku mi nie pasowała (może tak miało być, że pękła...). Także, gdzie najlepiej się kierować: Larsson, allegro, jakiś inny sklep w Wawie lub okolicach? Planuję jeszcze trochę pojeździć (na ile pogoda pozwoli) tak więc zależy mi na jak najszybszym przywróceniu motocykla do poprzedniej sprawności. Z góry dziękuję na wszelkie konstruktywne uwagi, bądź uszczypliwe komentarze nt. jak to baby jeżdżą :) . Pozdrawiam. Maryś To chyba prawo serii na XJ600, no może raczej na na nowicjuszy.Mnie, mniej więcej przytrafiło się to samo. Może jednak mniej bo poszła tylko koncówka klamki sprzęgła, klosz przedniego kierunkowskazu ( już sklejony, nie ma śladu) i wkręty mocujące szybę do owiewki.I w związku z tym mam pytanie:Gdzie można kupić plastikowe wkręty mocujące szybę do owiewki ?Mógłbym chyba przykręcić ją metalowymi wkretami ale dzięki temu, że oryginalne miały plastkiowe łby szyba jest cała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ReBeLlion Opublikowano 11 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 stare xj`tk sa fajne, wierne i bardzo elastyczne fakt ze przy wiekszych predkosciach buja ale to nie typowy motocykl do osiagania wyzszych przedksci powyzej 170 km/h mi palila 9 l heheh ale ja katowalem:) i brala mi sporo oleju. pozdrawiam :) a podnozek da sie pospawac bo spawalem i nie piszcie bajek ze sie nie da potrzebny jest tylko drut w migomacie do alu i argon i wszystko da sie zrobic znajdz jakas firme co spawa aluminium. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek op Opublikowano 11 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 szukaj plastkiowych wkretow , bo jesli przykrecisz szybke metalowymi to istnieje duze prawdopodobienstwo ze przez nie peknie, niemam pojecia czy kupisz je w serwisie czy w larsonie niemam zielonego pojecia. A podnuzek mozna pospawac-oczywiscie jezeli chcesz , bo wiadomo ze jest on juz wtedy slaby,no a takich zeczy w motorach sie nienaprawia tylko wymienia. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafał22 Opublikowano 11 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 Ja mam szybe przkręconą na wkręty metalow z plastikowymi podkładkami, są to wkręty od hondyktore mi podpasowały,jezdże juz drugi sezon i jak narazie nic nie popękało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maryś Opublikowano 12 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2006 Witam ponownie:DDzięki chłopaki za pomoc. Już wszystko powymieniane i znowu śmigam :buttrock: :bigrazz: Podnóżek mam nowy, bo jednak nie do końca ufałabym staremu pospawanemu - nie wiem czy wytrzymałby moje wyczyny... W każdym razie zatrzymałam sobie części na pamiątkę. A cenowo i tak dobrze na tym wyszłam, bo za nowy dałam 60 zł, a za spawanie chcieli do 50 zł. Dla mnie sezon się jeszcze nie skończył!Pozdrawiam Maryś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin (Maly) Opublikowano 12 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2006 Wczesniej przewinal sie temat podgrzewanych manetek....macie jakies zdanie o manetkach Sito za 90 PLN dostepnych na allegro??Sa jakies inne godne polecenia, prosze o namiary linki ceny itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriss.g Opublikowano 12 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2006 ... przy obrotach rzędu 4500 do 5000 strasznie brzęczą mi zegary ... to typowy objaw dla XJ 600N czy mam szukać przyczyn ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek_81 Opublikowano 12 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2006 ... przy obrotach rzędu 4500 do 5000 strasznie brzęczą mi zegary ... to typowy objaw dla XJ 600N czy mam szukać przyczyn ?? hej. w mojej xj-ocie tez generowane są drgania,ale zegary to nigdy mi nie brzęczały! wibracje silnika w zakresie od 3800 - 4200 ob/min są typowe(podnóżki drżą jak oszalałe i cała rama też). może Twój sprzęt "tak ma" po prostu. z tym sie żyje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pack84 Opublikowano 13 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2006 spoko starsze XJ tez sa znanez z drgań - pekaja nawet owiewki od tego. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.