DZIKOWSKI Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 Witam!Przeglądałem dziś szczegółowo wałek rozrządu i zauważyłem wżery na jednej z krzywek.Jak to wyeliminować? Wymienić wałek?Jak wymienię wałek ,to co muszę zrobić z głowicą pod inny wałek? Dżwignia też ucierpiała Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 Regeneracji nie polecam. To nie wałek od Fiata 126p. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 15 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 To co w takim razie robić z głowicą?Przygotować ją jakoś pod inny wałek? Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomyk Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 To zależy kolego od kosztów wszystko. Takie coś mógłby jeszcze zregenerować. Na forum bractwa suzuki mieli jakieś namiary na dobrego fachowca od tych spraw. Szukaj w wątkach o LS 650 bo tam to widziałem.Dzwigienke też ci zrobi. I to jeszcze w przyzwoitych cenach. Odrazu zrób przgląd głowicy tzn zawory , gniazda , uszczelniacze , prowadnice.Zrobić elegancko , poskładać na nowej uszczelce i ma być. Cytuj PONY 50 -> WSK 125 -> MZ ETZ 250 -> AWO Sport -> LS 650 ... cdn www.elektrotec.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 wszystkie parametry jakie powinny posiadac poszczegolne elementy masz podane w serwisowce - w tym przypadku graniczne srednice walkow jak tez graniczne srednice panewek/łoży czy ja to tam nazwac. nie wiem jaki realny przebieg ma ten motocykl ani co i kto z nim wyprawial ale trzeba ponadprzecietneo talentu, zeby tak zdemolowac stare hondowskie V. to xlv ktorego ja bylem wlascicielem bylo rowniez bardzo zniszczone. musialo przejsc przez rece kilku stodolowym mechanikom - liczba patentow przez nich zastosowana uniemozliwiala konstruktywna naprawe i motocykl poszedl na czesci ;( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 Kwestia regeneracji wałków rozrządu, tak samo jak wałów korbowych jest dość śliskim tematem. Niby da się i komuś się udało ale mało kto się odważy. Ja mam złe wspomnienia z takimi manewrami. Widziałem kilka silników po takich "naprawach" i żaden z nich nie wrócił do zdrowia a większość z nich po prostu umarła. A wały i wałki były robione nie byle gdzie bo w jakichś zakładach lotniczych. Ale są też tacy którym się udało. Czytałem w sieci o takich przypadkach. :icon_mrgreen: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 15 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 (edytowane) Mam zapasowy wałek i dżwignie,która po nim chodziła i problemu jako takiego nie mam,ale co muszę teraz zrobić z głowicą? Na co zwrócić uwagę?Przygotować ją jakoś pod inny wałek?Czy to tylko kwestia dotarcia? Edytowane 15 Listopada 2011 przez zikowski Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pt77 Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 jeśli wymieniasz wałek na używany dobrze żeby pracował z dźwigienkami "swoimi". Każda część po demontażu i ponownym montażu wymaga dotarcia. Zwróć też uwagę na miejsca łożyskowania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 Przede wszystkim miejsca łożyskowania. Wypada zmierzyć bieżnie wałka czyli otwór w głowicy i czop. Porównać z serwisówką i wtedy będzie wiadomo czy warto w ogóle składać to w całość. Do pomiaru potrzebny będzie fachowiec, jego fachowy sprzęt pomiarowy i jego wiedza. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 15 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 Miejsce łożyskowania jest w dobrej kondycji-bynajmniej na oko,ale zrobię jak pisał "qurim". Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 Miejsce łożyskowania jest w dobrej kondycji-bynajmniej na oko,ale zrobię jak pisał "qurim". Dobry człowieku: Bynajmniej - wcale, zupełnie, ani trochę, zgoła (zwykle w połączeniu z następującą partykułą nie)»Głos miał donośny, ale bynajmniej nie przykry.Z miłością bynajmniej się nie taił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzywer Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 Dobry człowieku: Bynajmniej - wcale, zupełnie, ani trochę, zgoła (zwykle w połączeniu z następującą partykułą nie)»Głos miał donośny, ale bynajmniej nie przykry.Z miłością bynajmniej się nie taił. Pewnie chodziło mu o to, że jest w nienajlepszej (stąd bynajmniej), a że w "dobrej" to taka ironia, żart taki. Cytuj Na pohybel wszystkim zdradliwym sukom! <== kliknij i polub :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pt77 Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 "na oko" piękne określenie. Wg mnie na oko to jest "igła" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość josha Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 Poszukaj nowego wałka. Z regeneracją, to masz tak pół na pół. Albo się uda, albo nie. Jeżeli wżery są niewielkie, to może i warto. Gwarancji jednak nie masz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid1981 Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 (edytowane) na przykladzie samochodu to po wymianie walka nic z glowica nie trzeba robic chyba ze zamienisz mostki od walka z innej glowicy to trzeba robic owalizacje walka rozrzadu...lub jezeli jakis mostek byl regenerowany to tez....wez pomierz srednicowka ktora sobie ustawisz na plytki wzorcowe II klasy dokladnosci i bedziesz wiedzial co i jak.......czy wytarte czy nie i jakie luzyA walek mysle ze najlpiej uzywke poszukaj w dobrym stanie....oczywiscie to moja opinia........... Edytowane 15 Listopada 2011 przez Dawid1981 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.