bully Opublikowano 10 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 Mógłby kros podać jakie są moce i momenty obrotowe w 525 i 450, szukam na stronach ale są rozbieżne dane....450 ~~ 52KM 525 ~ 56KM (tak gdzieś wyczytałem na niemieckim czasopiśmie :mellow: ) oczywiście w EXC, SXy to już ponad 60 podchodzi. 525 SXa to ci napewno nikt nie poleci, na tym się nie da jeździć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4jku Opublikowano 10 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 Katsumoto już się nie masz do czego przyjebać? Cytuj Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :) https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 10 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 nie lepiej zacząć od jakiegoś japońskiego sprzętu dla średniozaawansowanych niezamożnych kaskaderów typu dt 125,crm 125, rx 125, kdx 125/250 dr 350 (nie lubię suzuki ale skoro wszyscy go kupują to coś w tym jest :D ), jakaś tam xt 350, xl 350 , klx 250r/e ??cały czas przewijają się koszty eksploatacji dlatego pytam w wymienionych przezemnie sprzętach najczęstszą usterką jest brak paliwa :D taki oldschoolowy pierdziel wbrew pozorom potrafi sporo, wybacza błędy idealny do nauki, nie daj się zwieść mocami typu 30KM, też potrafi sponiewierać :D na koło fajnie idzie cr500 :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4jku Opublikowano 10 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 Michoa masz 100% racji... Na początek np. taka drka w zupełności by wystarczyła... Cytuj Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :) https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niedzwiadek204 Opublikowano 11 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2011 Wszystko OK, nie mam nic Japończyków ale jakoś ciągnie mnie do tej Austriackiej pomarańczy :icon_biggrin: wyjątkowo podobają mi się te sprzęty :tongue: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 11 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2011 u mnie dwóch gosci kupiło se ostatnio crf y 450 na wtrysku na pierwsze moto, bo jak to tak, dwusów to przeciez ma słabą charakterystyke,a przeciez wrf250 nie jedzie, no i se tak jezdzą, tu se w błoto wjadą, tam se pocisną po polu, na torze dostają od goscia na cr 125 a w lesie tylko sie patrzą, bo podjazdów u nas nie ma dla początkujących :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niedzwiadek204 Opublikowano 11 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2011 u mnie dwóch gosci kupiło se ostatnio crf y 450 na wtrysku na pierwsze moto, bo jak to tak, dwusów to przeciez ma słabą charakterystyke,a przeciez wrf250 nie jedzie, no i se tak jezdzą, tu se w błoto wjadą, tam se pocisną po polu, na torze dostają od goscia na cr 125 a w lesie tylko sie patrzą, bo podjazdów u nas nie ma dla początkujących :icon_mrgreen:Czyli co odradzasz EXC 450? CRF 450 też fajny sprzęt i tańszy od EXC ale nie posiada homologacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiceTree Opublikowano 11 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2011 (edytowane) Nie ma tak że "albo pyrkasz albo się uczysz jeździć" bo trzeba od czegoś zacząć a nie sztuka wleźć na motor w klapkach i czapce z daszkiem, odkręcić na maxa a potem skręcić sobie kark na pierwszym wzniesieniu.Niestety ale kolega jjank ma rację, właśnie tak jest że "albo pyrkasz albo się uczysz jeździć". Do nauki najlepsze jest 125 2T, im bardziej ostra charakterystyka tym lepiej. Właśnie przez to że wymusza prawidłowe operowanie gazem/sprzęgłem i jest lekki. Na sprzętach na których nie ma takiej konieczności uczysz się wyłącznie złych nawyków. To mówię z własnego doświadczenia, osoby które na pierwszy motocykl kupowały 80 lub 125ccm 2T po sezonie zajmowały już znaczące miejsca w zawodach a ludziom którzy zaczynali od 250ccm albo postępy szły znacznie wolniej albo w ogóle nie szły i już od paru lat stoją w miejscu. Aha co do tego że można się uczyć jeździć na DR, czy na czymś podobnym - zależy jakie kto ma ambicje, jak to ma być stricte for fun i nie obchodzi cię jakakolwiek rywalizacja to pewnie nauczysz się do zadowalającego cię poziomu, jeśli chciałbyś kiedykolwiek startować w zawodach, mieć to poczucie że jesteś od tych parunastu, parudziesięciu osób lepszy to lepiej trzymaj się z dala od takich sprzętów bo nauka jazdy na nich baaardzo to utrudni. Edytowane 11 Listopada 2011 przez NiceTree Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 11 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2011 http://otomoto.pl/yamaha-wr-250-f-zarejestrowana-M2859761.htmlmoze cos takiego rozważ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niedzwiadek204 Opublikowano 11 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2011 No też niezły "fortepian" :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4jku Opublikowano 11 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2011 (edytowane) ...zależy jakie kto ma ambicje, jak to ma być stricte for fun i nie obchodzi cię jakakolwiek rywalizacja to pewnie nauczysz się do zadowalającego cię poziomu, jeśli chciałbyś kiedykolwiek startować w zawodach, mieć to poczucie że jesteś od tych parunastu, parudziesięciu osób lepszy to lepiej trzymaj się z dala od takich sprzętów bo nauka jazdy na nich baaardzo to utrudni. Ambicje to ja mam ale mam jeszcze pracę, rodzinę, prawie 30 lat i takie tam duperele... Więc na karierę zawodowca szans nie mam. Mam 4t for fun i uważam że jest zajebiście. Ale masz po części rację bo nie bez powodu zawodowcy pomykają na 2t. Podsumowując: a) Masz aspiracje na zawodowca, kupuj 2t i trenuj trenuj trenuj a potem trenuj i życzę Ci abyś za jakiś czas znalazł się na szczycie!b) Chcesz się bawić, uczyć i równocześnie czerpać przyjemność z jazdy offroadowej, ograniczyć ryzyko kontuzji/wypadku - kup 4t Edytowane 11 Listopada 2011 przez 4jku Cytuj Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :) https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niedzwiadek204 Opublikowano 11 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2011 Ambicje to ja mam ale mam jeszcze pracę, rodzinę, prawie 30 lat i takie tam duperele... Więc na karierę zawodowca szans nie mam. Mam 4t for fun i uważam że jest zajebiście. Ale masz po części rację bo nie bez powodu zawodowcy pomykają na 2t. Podsumowując: a) Masz aspiracje na zawodowca, kupuj 2t i trenuj trenuj trenuj a potem trenuj i życzę Ci abyś za jakiś czas znalazł się na szczycie!b) Chcesz się bawić, uczyć i równocześnie czerpać przyjemność z jazdy offroadowej, ograniczyć ryzyko kontuzji/wypadku - kup 4t Aspiracji na zawodowca w tej dziedzinie nie mam , karierę chwiałbym zrobić zakładając własna firmę po ukończeniu szkoły, a motocykle to po prostu pasja,która mi sprawia niezmierna przyjemność i frajdę, więc wybieram opcję B, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4jku Opublikowano 11 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2011 Więc gwarantuje Ci że jak sobie sprawisz exc 450 to będzie to motocykl "na zawsze" Cytuj Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :) https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiceTree Opublikowano 11 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2011 (edytowane) Ambicje to ja mam ale mam jeszcze pracę, rodzinę, prawie 30 lat i takie tam duperele... Więc na karierę zawodowca szans nie mam. Mam 4t for fun i uważam że jest zajebiście. Ale masz po części rację bo nie bez powodu zawodowcy pomykają na 2t. Jakieś 80% osób startujących w zawodach amatorskich to ludzie tacy jak Ty.Parę lat temu większość zawodów motocrossowych w mojej okolicy wygrywali znajomi którzy zaczynali jeździć (w terenie) w wieku 25-40 lat. Jeden znajomy jest już grubo po 40 i wciąż wygrywa zawody, mimo że nigdy nie był zawodowcem. Także jeśli masz ambicje to wystarczy chcieć, moim zdaniem daje to więcej przyjemności niż jazda po lesie dla samej jazdy. Kolego niedzwiadek204, jak kupisz EXC450 na pierwsze moto terenowe zrobisz sobie wielką krzywdę, zostaniesz mistrzem prostej a techniki tak naprawdę nigdy się nie nauczysz. Za mocne i za ciężkie moto do nauki jazdy w terenie. Popatrz co pisze jjank o gościach którzy kupili CRF450, taki właśnie los Cię wtedy czeka :smile: I nie wątpię że ci kolesie mają fun z jazdy, aczkolwiek pewnie im trochę głupio jak ich objedzie jakiś dzieciak na 125 albo 85ccm :smile: Edytowane 11 Listopada 2011 przez NiceTree Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niedzwiadek204 Opublikowano 11 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2011 Jakieś 80% osób startujących w zawodach amatorskich to ludzie tacy jak Ty.Parę lat temu większość zawodów motocrossowych w mojej okolicy wygrywali znajomi którzy zaczynali jeździć (w terenie) w wieku 25-40 lat. Jeden znajomy jest już grubo po 40 i wciąż wygrywa zawody, mimo że nigdy nie był zawodowcem. Także jeśli masz ambicje to wystarczy chcieć, moim zdaniem daje to więcej przyjemności niż jazda po lesie dla samej jazdy. Kolego niedzwiadek204, jak kupisz EXC450 na pierwsze moto terenowe zrobisz sobie wielką krzywdę, zostaniesz mistrzem prostej a techniki tak naprawdę nigdy się nie nauczysz. Za mocne i za ciężkie moto do nauki jazdy w terenie. Popatrz co pisze jjank o gościach którzy kupili CRF450, taki właśnie los Cię wtedy czeka :smile: I nie wątpię że ci kolesie mają fun z jazdy, aczkolwiek pewnie im trochę głupio jak ich objedzie jakiś dzieciak na 125 albo 85ccm :smile:Moim zdaniem to nie jest tak do końca jedni kupują motocykl dla szpanu a inni bo maja do tego tak zwanego dryga, ja nalezę do tych drugich... Znam osoby podobne do mnie które na pierwsze moto kupiły sportowe 600 mimo że im to odradzano i śmigają już naprawdę świetnie, a ilu młodych łudzi poniosła śmierć na motocyklach właśnie z powodu złego wybory pierwszej maszyny... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.