sydney7725 Opublikowano 25 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2011 Witam wszystkich.Jestem szczęśliwym posiadaczem dl 650, przejechałem nim około 18 tysięcy i nadszedł czas na zmiany , używam swojego motocykla do wyjadów turystycznych co roku po około 6tyś na wyjazd,ale myślę o zmianie na coś innego i pomyślałem czy zmienić na gs 800czy może jednak gs 1200.Podróżuję sam bez pasażera , lubię wygodną pozycje za kierownicą i czasami depnąć trochę.Może jest ktoś z czytelników kto jeździł dl 650 i wymienił na coś innego ,Proszę o podpowiedź, wasze wskazówki będą mi cenne. Tomek /Słupsk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
doomi Opublikowano 25 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2011 tak jak napisałeś, jak tylko mozesz to gs 1200 Cytuj Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi... naprawdę, aż ciężko czasami ich wyprzedzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 25 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2011 tak jak napisałeś, jak tylko mozesz to gs 1200Bo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marzka Opublikowano 25 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2011 Tak się zastanawiam...po co Ci gs1200 jeśli podróżujesz sam. Za tym moto przemawia jedynie bezobsługowy wał kardana, ale i to nie do końca, bo idzie w masę (ok.200kg).Gs 800 lżejszy i poręczniejszy dzięki temu IMO. Tylko ten łańcuch....ale można zamontować scootoilera i też jest wyjście.Generalnie wybory w moim guście :lalag: Cytuj <seryjna kolekcjonerka> Moja małpa wie jak naprawdę ze mną jestPatrzy w oczy tak, jakby znała mnie od latKiedy jest mi źle, opowiada różne dziwne historie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duddits Opublikowano 28 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2011 Bo?O, trochę by się znalazło. Mój subiektywny przegląd:- boxer i jego kultura pracy, elastyczność (i fajne brzmienie :))- niesamowita wygoda za kierownicą (również pasażer ma sporo miejsca)- ESA- ociężałość tego motocykla to mit, to zwinna bestia- daje radę w korku, a z wyższego siodełka więcej widać- leśna droga, lekki teren? bez problemu- znakomity kompan na dalekie wyprawy Jeździłem oboma. Mnie bardziej do gustu przypadł duży GS, no ale to indywidualna kwestia. Cytuj http://gomoto.tv/naszym motorem jest pasja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syrek Opublikowano 28 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2011 Nawinołem DL 650 z 30 tysiaków :icon_razz: zamieniłem na duzego bandite :crossy: Może Triumph Tiger 1050 , ja takiego bede szukał jak pogonie bandziorka :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekL Opublikowano 7 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 A ja bym się wstrzymał chwilę z decyzją (o ile chcesz kupić nowy motocykl). Na rynek wchodzą nowi gracze - Triumph Tiger Explorer 1200, Kawasaki Versys 1000, Honda Crosstourer 1200 (z opcjonalna skrzynią dwusprzęgłową), czy wreszcie nowa odsłona duzego GS. BMW na pewno jest świetne i dopracowane ale mi akurat optycznie w ogóle nie pasuje. Z dużą ciekawością czekam na pierwsze testy crosstourera Hondy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Situ Opublikowano 7 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 Pany, jeżdze duzym GSem, tyle że starszym 1150. Porównywanie 800 i 1200 to bzdura. To dwie zupełnie inne konstrukcje mające zupełnie inne zastosowanie. W duzym GSie jest przednie koło 19cali i wahacz Telelever który skutecznie masakruje sprawe podczas jazdy w terenie. Zamiast przejeżdzać przeszkodę na wielka krowa ją taranuje, łamie kierownice w bok i fikołek gotowy. Sam ujeżdzam w terenie i daje radę po piachu ale to troche męczy. Mozliwe są tylko 2 rodzaje sensownych opon - TKC80 i Mitas E10 jesli sie chce próbować w jakims terenie..... nie dopasuje mu żadnej sensownej opony enduro.To motocykl na dalekie wyprawy, duze przebiegi. Mega wygodny, nieźle idzie.... ale masa i telelever skutecznie go dyskwalifikują jako motocykl do przepraw terenowych.Za to na szosie jest bezkonkurencyjny w porównaniu z innymi ciężkimi enduro. 800GS to mały konik roboczy, przednie zawieszenie i koło 21 cali i wiekszy wybór opon sprawiają że to super maszyna terenowa. Można jechać daleko, po piachu, błocie. Mozna go topić. Raczej bym porównywał 800GS z KTM LC8 a nie z ciężką krową. Trzeba wiedzieć czego się chce i jak chce sie jeździć. Ja chce zrobić z 1150GS maszynę w teren. Wywalić Telelevera, zmienić przednią ramę i walnąć kompletne zawieszenie od LC8 łącznie z kołem. To jedyna szansa żeby mieć terenowego boxera. Polecam także zgłębić historię marki BMW i przypomnieć sobie o takim modelu jak r100GS Paris Dakar..... trochę żałuje ze nie wszedłem w ten temat :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinn72 Opublikowano 8 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2011 O, trochę by się znalazło. Mój subiektywny przegląd:- daje radę w korku, a z wyższego siodełka więcej widać o ile się nie mylę F800GS ma siodło wyżej niż R1200GS Cytuj CZ 175 '1961 -> Honda VT600c '1999 -> BMW F650GS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość -HORNET- Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 GS 800 jest wyższy od GS 1200. Ma też lepsze osiągi, choć minimalnie. Lepiej się spisuje w terenie choćby ze względu na niższą masę i większy prześwit. GS 1200 jest bardziej obudowany i kierowca jest bardziej osłonięty. Morał jest taki - jeśli częściej chcesz zjeżdżać z teren to GS 800, jeśli chcesz uprawiać turystykę motocyklową szczególnie na dłuższych dystansach to GS 1200 lub nawet GS 1200 ADV. Pozdrawiam,HORNET Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Situ Opublikowano 4 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 GS 800 jest wyższy od GS 1200. Ma też lepsze osiągi, choć minimalnie. Morał jest taki - jeśli częściej chcesz zjeżdżać z teren to GS 800, jeśli chcesz uprawiać turystykę motocyklową szczególnie na dłuższych dystansach to GS 1200 lub nawet GS 1200 ADV. Pozdrawiam,HORNET A jeszcze lepiej wziąć poczciwego 1150GS ADV i nie wpierdzielać się w kompuery, Can-Busy i podobne pierdoły w stylu ESA. Jesli chodzi o daleką turystykę w nieznane mało cywilizowane rejony to uwazam ze 1200GS ADV jest do d***. 800GS ma problemy z obręczami - są za szerokie przez co typowe opony Enduro słabo siedzą. w 1200GS nie załozy innych opon w teren niz TKC80 lub E10. Recepta na idealne BMW? 1200GS ADV, wywalić przedni subframe i zrobic nowy z normalną glówką, dać cały przód od KTM LC8 razem z kołem. Wywalić Can-Busa, dać Motronik 2.4 od 1150 GS. 2 Gaźniki Bing zamiast wtrysku. Załozyć obręcz 18 cali w tylnym kole (mieści sie w paraleverze). Juz Motomirek konczy swoją przeróbke na bazie 1200GS. Wczesniej pobudował kilka takich maszyn i naprawde wspaniale w terenie chodzą!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 4 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 Recepta na idealne BMW?1200GS ADV, wywalić przedni subframe i zrobic nowy z normalną glówką, dać cały przód od KTM LC8 razem z kołem. a może do HP2 dorzucić kufry :icon_biggrin: Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość -HORNET- Opublikowano 5 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2012 A jeszcze lepiej wziąć poczciwego 1150GS ADV i nie wpierdzielać się w kompuery, Can-Busy i podobne pierdoły w stylu ESA. Jesli chodzi o daleką turystykę w nieznane mało cywilizowane rejony to uwazam ze 1200GS ADV jest do d***. 800GS ma problemy z obręczami - są za szerokie przez co typowe opony Enduro słabo siedzą. w 1200GS nie załozy innych opon w teren niz TKC80 lub E10. Recepta na idealne BMW? 1200GS ADV, wywalić przedni subframe i zrobic nowy z normalną glówką, dać cały przód od KTM LC8 razem z kołem. Wywalić Can-Busa, dać Motronik 2.4 od 1150 GS. 2 Gaźniki Bing zamiast wtrysku. Załozyć obręcz 18 cali w tylnym kole (mieści sie w paraleverze). Juz Motomirek konczy swoją przeróbke na bazie 1200GS. Wczesniej pobudował kilka takich maszyn i naprawde wspaniale w terenie chodzą!!!! I w ten sposób powstaje motocyklowy Frankenstein !!! :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JareG Opublikowano 5 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2012 a może do HP2 dorzucić kufry :icon_biggrin:Dokladnie. Tylko ze kupic HP2 to moze byc problem.. :icon_mrgreen: Cytuj Pozdrawiam, JarekChwilowo ino K1200RS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Situ Opublikowano 5 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2012 Dokladnie. Tylko ze kupic HP2 to moze byc problem.. :icon_mrgreen: HP2 drogie... Kontynuując wątek o idealnym BMW na wyprawy dalekie a także w teren. Dzieło Motomirka:http://www.youtube.com/watch?v=YKvhIRW3zzc Boxer z 1150GS, gaźniki Bing... konstrukcja waży 180kg. A moc i moment jeszcze wyższe bo wydech przelotowy no i gaźniki. Troche obudować przód aby nie wiało i mozna latać w świat daleki. Bez komputerów, ESA, ABS i niepotrzebnych pierdół. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.