oil Opublikowano 7 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2011 panowie musze zakupic nowe klocki do tylu do mojej hondzi jakie wybrac?ferrodo sa tanie ale czy dobre i na ile starcza?poprosze o podpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 7 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2011 jakie klocki na tyl f4isPolecam zanabyć hamulcowe. Naprawdę sie tam dobrze sprawdzają! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 7 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2011 I ciągle ten sam temat: o hamowaniu tylnym hamulcem w sporcie...Przeca wszystko jedno co tam będzie, nie ma to znaczenia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 7 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2011 panowie musze zakupic nowe klocki do tylu do mojej hondzi jakie wybrac?ferrodo sa tanie ale czy dobre i na ile starcza?poprosze o podpowiedzi. Powinny być Nissiny ale możesz zamontować Ferodo.Na pewno wytarczą na pierwsze hamowanie z dużej prędkości, drugiego ostrego hamowania nie polecam :icon_biggrin:jak już przedmówca zasugerował nie powinno się używać tego hamulca ale każdy uparty musi się sam przekonać jak to boli :icon_biggrin: Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 7 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2011 I ciągle ten sam temat: o hamowaniu tylnym hamulcem w sporcie...Przeca wszystko jedno co tam będzie, nie ma to znaczenia...To fakt-w CB 750 tylny hamulec byl hamulcem roboczym.Klocki wymieniane rowno z przodu i z tylu. W FZ1 po 40 tys km klocki z tylu jak nowe :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
morris35 Opublikowano 7 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2011 jak już przedmówca zasugerował nie powinno się używać tego hamulca ale każdy uparty musi się sam przekonać jak to boli :icon_biggrin: moze coś ciekawego uda sie zaobserwować tym bardziej spostrzegawczym http://www.scigacz.pl/ABS,czy,bez,ABS-u,jakie,hamowanie,jest,bardziej,efektywne,12478.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 7 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2011 (edytowane) spokojnie możesz założyć niezbyt wyszukane klocki np. ferodo ploatinium bo na tylny hamulec w zupełności wystarczą a mieszanka z jakiej sa wykonane nie poorają tarczy. Powinny być Nissiny ale możesz zamontować Ferodo.Na pewno wytarczą na pierwsze hamowanie z dużej prędkości, drugiego ostrego hamowania nie polecam :icon_biggrin:jak już przedmówca zasugerował nie powinno się używać tego hamulca ale każdy uparty musi się sam przekonać jak to boli :icon_biggrin: no tak przeciez producent montuje hamulec na tyle dla jaj. znając prawidłową - skuteczną technikę hamowania z dużej prędkości wiedział bys ze tylny hamulec odgrywa tam bardzo istotną rolę stabilizowania toru jazdy. szkoda ze moderator spamuje i do tego jeszcze pisze głupoty, no ale moderator święta krowa :notworthy: Edytowane 7 Października 2011 przez bart_b Cytuj MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 7 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2011 no tak przeciez producent montuje hamulec na tyle dla jaj. znając prawidłową - skuteczną technikę hamowania z dużej prędkości wiedział bys ze tylny hamulec odgrywa tam bardzo istotną rolę stabilizowania toru jazdy.Nie wiem o jak duzych predkosciach mowisz, ale ja jezdzac kiedys na torze-z subiektywnie duzymi predkosciami-nie dotykalem tylnego hamulca. A hamowanie na prostej startowej przed zakretem nalezy do hamowan typu "full stop". Tylne kolo odrywa sie wtedy od asfaltu, i nie bardzo wiem w czym mogloby pomoc uzycie tylnego hebla... Kiedy uzywam tylnego hamulca?Gdy jade z obciazeniem z tylu(pasazer). Wtedy faktycznie sie ten hebel przydaje. A ze motocykl to z zasady pojazd jednoosobowy, wiec hamulec wyglada jak nowy :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Techniacz Opublikowano 7 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2011 To z tyłu jest hamulec ? :icon_eek: Pzdr :icon_mrgreen: Cytuj Simson SR 50 > Honda Transcity NX 125 > Honda XL 600 RM > Honda CBR 1000f SC 25 > Suzuki GSX-R 750 K1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 8 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2011 Jak chcesz Ferodo (polecam, sam stosowałem wyczynowe DS2000 i DS3000 zależnie od temperatury i od charakterystyki imprezy), to odezwij się bezpośrednio do Leszka Wójcika, który o hamulcach wie wszystko. Strona www.hamulce.net, tam znajdziesz i kontakt, i dużo informacji o hamulcach. Pamiętaj tylko, że jest prawidłowość:1) im lepsze klocki na ciepło, tym gorzej hamują nierozgrzane2) klocki, które się wolno ścierają, nie hamują Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 8 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2011 Jak będziesz strzelał piony FZ1 to klocuszki szybko znikną, Ty mój miśku. :icon_biggrin:Piony są dla metro ;)Pamiętaj tylko, że jest prawidłowość:1) im lepsze klocki na ciepło, tym gorzej hamują nierozgrzane2) klocki, które się wolno ścierają, nie hamująUpraszczasz, i wychodzi bzdura. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 8 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2011 A czemu bzdura? Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 8 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2011 A czemu bzdura?Bo badziewne klocki nie hamują dobrze ani na zimno, ani na ciepło. Za to nikną w oczach:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 8 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2011 Dobra, masz piwo ;) Ps. Pamiętasz akcję z drewnianymi klockami? Chyba to było w Daciach przeznaczonych na ichniejszy rynek :buttrock: Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 8 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2011 Jak chcesz Ferodo (polecam, sam stosowałem wyczynowe DS2000 i DS3000 zależnie od temperatury i od charakterystyki imprezy), to odezwij się bezpośrednio do Leszka Wójcika, który o hamulcach wie wszystko. Strona www.hamulce.net, tam znajdziesz i kontakt, i dużo informacji o hamulcach. Pamiętaj tylko, że jest prawidłowość:1) im lepsze klocki na ciepło, tym gorzej hamują nierozgrzane2) klocki, które się wolno ścierają, nie hamująDS-y to klocki do samochodów-nie ma odpowiednika do motocykli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.