dahu Opublikowano 2 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2011 (edytowane) Honda Xr 125 z 2003 roku. Sprowadzona z Niemiec. Problem jest taki jeżdżąc po lesie nie zauważyłem dużego dołka na którym strasznie mocno mnie wybiło (przy mniej więcej 50km/h) i po wylądowaniu moja Honda "straciła" niskie obroty początkowo podejrzewałem że po prostu paliwo się kończy i jakoś dojechałem do domu. Po zatankowaniu do pełna odpaliłem moją maszynę i zauważyłem że z tłumika wydobywa się biały dym ( tak jak by dostawała za dużo paliwa/dostawała oleju z paliwem??!!!), i podczas jazdy mniej więcej w momencie w którym normalnie zmieniam bieg na wyższy motor zwalnia hamując silnikiem. Co może być tego przyczyną ? Edytowane 2 Października 2011 przez dahu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 2 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2011 BIały dym to oznaka spalania płynu chłodniczego a nie oleju, gdyby olej się dostawał do komory spalania to by kopcił na niebiesko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 2 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2011 Tutaj motorownia powietrzem chłodzona :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dahu Opublikowano 2 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2011 (edytowane) sorki , błąd z mojej strony nie dodałem że ona jest chłodzona powietrzem i jest to 4T. Jak przystawię rękę do wydechu w miarę blisko to zbiera się na niej sadza ? / coś innego czarnego . Czy możliwe jest że przyczyną mogą być popękane pierścienie ? I czy wiąże się to z wymianą tłoka , szlifem czy wystarczy że wsadzę nowe pierścienie + szlif ? Edytowane 3 Października 2011 przez dahu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 5 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2011 Ale co jest problemem, brak wolnych czy dym ?Brak wolnych trzeba wyregulowac, a dym - zalezy ile oleju pali na setke zeby stwoerdzic czy warto zagladac do silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dahu Opublikowano 5 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2011 Jest dym , silnik pracuje lecz słychać że coś stawia większy opór niż wcześniej i strasznie jest to odczuwalne w momencie zmian biegów. Następnym tyg. pojedzie do warsztatu i wszystko się wyjaśni ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 7 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2011 Nie wygiąłeś przypadkiem dekla po prawej stronie :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 7 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2011 i nie przywiesił Ci się pływak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dahu Opublikowano 7 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2011 Ona nie ma pływaka , nic nie jest wgięte. ehh bd musiał szukać jakiegoś warsztatu w warszawie gdzie mnie zjedzą kosztami naprawy ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 8 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2011 jak nie ma pływaka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 8 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2011 Dahu - Pływak na pewno ma i jest on w gaźniku a po skoku mógł się podwiesić i ciągle zalewa silnik. Jedna z opcji do naprawienia rączką śrubokręta ew. trzonkiem młotka w jakieś 3 sekundy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dahu Opublikowano 8 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2011 Myślałem że chodzi o pływak w baku ... Na moje oko to nie jest zalewanie , a uszkodzone pierścienie -_- . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 8 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2011 Zrób najpierw gaźnik zanim rozpierdzielisz silnik w proch. Oszczędzisz sobie masę pracy i kłopotu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 8 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2011 Jak chcesz i masz możliwości To możesz podjechać z moto do mnie i pomoge Ci ocenić co jest nie halo za free zanim udasz sie do warsztatu. Mieszkam kolo otwocka pod warszawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dahu Opublikowano 9 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 (edytowane) Dahu - Pływak na pewno ma i jest on w gaźniku a po skoku mógł się podwiesić i ciągle zalewa silnik. Jedna z opcji do naprawienia rączką śrubokręta ew. trzonkiem młotka w jakieś 3 sekundy. Że niby mam w niego popukać ? Przy włączonym / wyłączonym silniku ? Edytowane 9 Października 2011 przez dahu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.