Skocz do zawartości

KTM 2T SX


Rekomendowane odpowiedzi

szukaj wśród wszystkich marek, ja bym mierzył raczej w KX, z moich obserwacji wynika ze są niezbyt kłopotliwe jak na wyczyny, silnik bez większych zmian robiony od lat 80tych, często hałasuje i rozlatuje się kosz, nowy ponad 1000zł, ale za to odporne skrzynie biegów w odróznieniu od np CR (w ogóle cr 250 to bardzo delikatny i problematyczny sprzęt, Hipolit z forum nabył takie cudo i jest to niekończący się remont, kapitalka silnika i skrzyni, po kapitalce ssanie oleju ze skrzyni, po załozeniu mocniejszej sprezynki zimmera ssanie powietrza z drugiej strony itd itd, moze taki egzemplarz się trafił)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

YZ są również w przyzwoitych cenach. Ja miałem już dwie, kumple też mieli. Doszliśmy do wniosku że to twarde sztuki. Jedynym mankamentem jak dla mnie jest to że w skrzyni biegów Yamaha stosuje taki patent że wodziki razem z wałkami są zakołkowane i przesuwają się w karterach, jeśli odlew się wytrze, to we have a problem. Udowodnione jest też że cylinder lubi pękać między kanałami (tym dużym i sąsiadującym małym) jednak ani mi, ani żadnemu z moich kumpli się do nie zdarzyło. Jak dla mnie to najlepsze moto ze stawki. CR są cholernie drogie a nie prezentują nic nad przeciętnego, SX także , RM ma miękką skrzynię itd itd... Można tak wymieniać w nieskończoność. To są motocykle wyczynowe i mają mieć jak najlepsze parametry, trwałość schodzi tutaj na drugi plan. Dla amatora wszystkie jeżdżą bardzo podobnie, można dyskutować jedynie nad tym co komu się podoba i ewentualnie co ile kosztuje.

Edytowane przez rafael
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ogólnie honda jest cholernie droga czy to enduro czy cross a też ma wpadki :D

 

jak szukasz 2T hard enduro to obejrzyj też husqvarnę i gas gasa też jest ich mało ale zawsze szerszy krąg poszukiwań :D 2T husqi są niezłe z częsciami też nie ma problemu pod warunkiem że młody sprzęt

 

kx250 strasznie słabo ciagnie z dołu albo mnie się wydawało bo raptem jednym jechałem, ale trzeba było mu odkręcić do rezonansu kiedy wyrywał ręce i wtedy dopiero jechał :D

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ogólnie honda jest cholernie droga czy to enduro czy cross a też ma wpadki :D

 

jak szukasz 2T hard enduro to obejrzyj też husqvarnę i gas gasa też jest ich mało ale zawsze szerszy krąg poszukiwań :D 2T husqi są niezłe z częsciami też nie ma problemu pod warunkiem że młody sprzęt

 

kx250 strasznie słabo ciagnie z dołu albo mnie się wydawało bo raptem jednym jechałem, ale trzeba było mu odkręcić do rezonansu kiedy wyrywał ręce i wtedy dopiero jechał :D

Gas Gas to juz wogole ciezko znaleść no ale cóż szukam dalej w dalszym ciągu skaniam sie do KTM ponieważ cześci bez zadnego problemu,nie ma jakis szczególny wad no i mam KATa i dobrze mi sie jezdzi chociaz wiem że EXC a SX to inna bajka jesli chodzi o oddawanie mocy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

250 crossowa zapewni Ci ich na kolejne kilka lat , później będziesz już musiał kupić Hayabuse.

wiem dlatego chce spróbować tzn. jezdziłem już kilkoma 250 2T i podoba mi się to :D:D miałem kiedys 125 z wyciągniętym zaworem wydechowym to uwielbiałem jej charakterystyke "nic nic nic PEŁNA DZIDA" :D .Wrażenia czy pozytywne czy negatywne zobaczymy, na pewno opisze na forum :D najwyżej wróce do EXC

Edytowane przez nowytzrdt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli jest królem prostych to w cięższym terenie odkręcenie manety do końca będzie jego marzeniem przez następne kilka lat :biggrin:

Jak by nie było, to EXC 200 a SX250 to przepaść.

Edytowane przez rafael
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli jest królem prostych to w cięższym terenie odkręcenie manety do końca będzie jego marzeniem przez następne kilka lat :biggrin:

Jak by nie było, to EXC 200 a SX250 to przepaść.

Królem prostych nigdy nie byłem, raczej ćwiczymy podjazdy i troche trialu no wiem że EXC się do tego najlepiej nadaje, no ale tak jak mówie chce mieć wariata i tyle a EXC troche spokojne.Po za tym brakuje długich łuków pełnym ogniem, 200 ma troche za mało mocy do tego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Królem prostych nigdy nie byłem, raczej ćwiczymy podjazdy i troche trialu no wiem że EXC się do tego najlepiej nadaje, no ale tak jak mówie chce mieć wariata i tyle a EXC troche spokojne.Po za tym brakuje długich łuków pełnym ogniem, 200 ma troche za mało mocy do tego.

Ja bym szukał Gasa EC300, jak na enduro to bardzo ostry sprzęt. Nie stracisz największych plusów enduro czyli skrzyni i zawieszenia, ale za to zyskasz na mocy... i to sporo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Królem prostych nigdy nie byłem, raczej ćwiczymy podjazdy i troche trialu no wiem że EXC się do tego najlepiej nadaje, no ale tak jak mówie chce mieć wariata i tyle a EXC troche spokojne.Po za tym brakuje długich łuków pełnym ogniem, 200 ma troche za mało mocy do tego.

Do takiej jazdy nie ma sensu brać crossa. U nas chłopaki na nich latają, ale wpadamy tez na tor i tam cross pokazuje na co go stać, natomiast w lesie jest lipa z długą jedynką i efektem zamuły w momencie popuszczenia na chwile gazu. O żadnych trailowych atakach nawet nie wypada pisać, crosówki mają na ogół dłuższą jedynkę niz exc200 dwójkę, trzeba bardzo pomagać silnikowi sprzęgłem.

Co do mocy 200 to szału ona nie robi, chociaż mi przy mojej wadze 90kg mocy brak dopiero na 6stce, na 5tce lece bokiem gdzie mi tylko odwaga pozwala :P Pobaw się uszczelką pod cylindrem, mi doradzili dac ceinszą niz wyszło z manuala i teraz sprzęt lepiej się zbiera, jest nieduza róznica do 250tki, to nie tylko moje zdanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do takiej jazdy nie ma sensu brać crossa. U nas chłopaki na nich latają, ale wpadamy tez na tor i tam cross pokazuje na co go stać, natomiast w lesie jest lipa z długą jedynką i efektem zamuły w momencie popuszczenia na chwile gazu. O żadnych trailowych atakach nawet nie wypada pisać, crosówki mają na ogół dłuższą jedynkę niz exc200 dwójkę, trzeba bardzo pomagać silnikowi sprzęgłem.

Co do mocy 200 to szału ona nie robi, chociaż mi przy mojej wadze 90kg mocy brak dopiero na 6stce, na 5tce lece bokiem gdzie mi tylko odwaga pozwala :P Pobaw się uszczelką pod cylindrem, mi doradzili dac ceinszą niz wyszło z manuala i teraz sprzęt lepiej się zbiera, jest nieduza róznica do 250tki, to nie tylko moje zdanie.

Za poźno właśnie kupiłem SX 250 bo sie trafił akurat tanio.Potestuje troche i zobacze co sprzedam SX czy EXC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co jak gdzie i za ile? :icon_mrgreen:

5,6k od znajomego 2003 rok ten nowy model.Wizualnie ideał ale trzeba troche rzeczy porobić, generalnie pierdoły gaznik przeregulować itd no i wszystko posprawdzać.Wziałem ze wzgędu na cene anwet jak włoże 2k to i tak sie opłaca :)Wrażeń z jazdy nie opisze bo jezdziłem tylko przy kupnie, no ale czuć że dół to WIELKA LIPA w porówaniu do 200 no i faktycznie jedynke ma prawie jak u mnie 3.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...