V12 Opublikowano 10 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 Witammam pytanie Czy moze dojsc do uszkodzenia panewek podczas sligu lub nie groźnej przewrotki kiedy silnik pracuje pochylony jakis czas zanim zgasnie lub ktos go zgasi wiadomo wtedy pompa nie podaje oleju.pozdr Cytuj RG 80>>GPZ 500>>CBR 600 F3>>CBR 900RR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 10 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 może Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
W-max Opublikowano 10 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 Może, zwłaszcza jak się przyblokuje manetka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
V12 Opublikowano 10 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 Bo chce kupic po slizgu a ogólem to jak od razu nie zaczeła klepać to będzie smigać czy może po iluś tam km sie obrócić dopiero??? Cytuj RG 80>>GPZ 500>>CBR 600 F3>>CBR 900RR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milosz-RR Opublikowano 10 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 (edytowane) Nie napisałeś co za moto. Spora część motocykli zwłaszcza sportowych jest wyposażona w czujnik przechyłu który gasi silnik po wywrotce więc raczej nie ma szans na zatarcie silnika. Szczerze mówiąc bardzo rzadki przypadek. Jeśli panewka by się uszkodziła to już by ją było słychać, jak się obróci to już raczej silnik nie odpali. Edytowane 10 Września 2011 przez milosz-RR Cytuj SUPPORT 18 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
V12 Opublikowano 10 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 CBR F2 jest w dobrej cenie ale nie wiem czy brac bo gosciu nie jeździł po zdarzeniu mimoże nic sie nie pokrzywiło tylko plastiki poszly Cytuj RG 80>>GPZ 500>>CBR 600 F3>>CBR 900RR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 10 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 W tych modelach F1 - F4i po wywrotce wypada sprawdzić dokładnie stan wałków rozrządu.Jest to słaby punkt tej konstrukcji. W momencie zaniku ciśnienia oleju zanim dojdzie do uszkodzenia panewek korbowodów rozpoczyna się proces przycierania wałków na wysokości 1go cylindra.Jeżeli po zdemontowaniu mostków powierzchnie wałków pod mostkami i same mostki nie mają śladów przytarcia to silnik jeszcze długo pożyje. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 11 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 A nie mogłaby Honda wyprodukować jakiegoś upgrade do przeróbki smarownia na takie z suchą miską ? :icon_biggrin: Ile to sie ludzie musza z tymi smokami pałować, a zbyt częsty kontakt ze smokami grozi utratą dobrego smaku :bigrazz: Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
V12 Opublikowano 11 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 Ok dzieki za sugestie sprzedający twierdzi że pracował chwile na wolnych zanim sie zalał i sam zgasł wiec to chyba nie trwało długo co innego jak był na wtrysku to sam moze nie zgasnąć potem mówił ze jak odpalał po glebie to chwile dłuzej gasła lampka oleju. Ale potem juz normalnie od razu jak na pompował oleju.pozdr Cytuj RG 80>>GPZ 500>>CBR 600 F3>>CBR 900RR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 11 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 Ok dzieki za sugestie sprzedający twierdzi że pracował chwile na wolnych zanim sie zalał i sam zgasł wiec to chyba nie trwało długo co innego jak był na wtrysku to sam moze nie zgasnąć potem mówił ze jak odpalał po glebie to chwile dłuzej gasła lampka oleju. Ale potem juz normalnie od razu jak na pompował oleju.pozdr Chwila to nie jednostka czasu. Pompa CBR600 pracuje z wydajnością 30 litrów/minutę a w silniku jest niecałe 4 litry oleju zakładając jego normalną pozycję podczas jazdy. Teraz pytanie - ile sekund mógł pracować sillnik bez ciśnienia oleju? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
V12 Opublikowano 11 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 Ciężko stwierdzić. 30 l na min. bardzo dużo musi bardzo szybko sie kręcić ta mała pompka.Ale ta wydajnosc jest pewnie przy obrotach rzędu 6 tys rpmA co z motocyklami co jeżdza w stuncie tam takie rzeczy jak upadek na bok to codzienność maja przerobione smoki??pozdr Cytuj RG 80>>GPZ 500>>CBR 600 F3>>CBR 900RR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bonhart88 Opublikowano 11 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 Większość sportowych motocykli z tego rocznika, leżała przynajmniej raz. Jak masz wątpliwości, to zaprowadźcie do mechanika za 100 zł zdejmie pokrywe zaworów, mostki, oceni stan wałków i wtedy bedziesz miał spokojną głowe, a nie wrażenie że jeździsz na bombie zegrowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
V12 Opublikowano 11 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 nom racja szczerze mówiąc raz to mało powiedziane stwierdziłem ze zmierze mu cis oleju na dobrze rozgrzanym piecu i cos mi to powinno powiedziec pozdr Cytuj RG 80>>GPZ 500>>CBR 600 F3>>CBR 900RR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milosz-RR Opublikowano 11 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 Ciężko stwierdzić. 30 l na min. bardzo dużo musi bardzo szybko sie kręcić ta mała pompka.Ale ta wydajnosc jest pewnie przy obrotach rzędu 6 tys rpmA co z motocyklami co jeżdza w stuncie tam takie rzeczy jak upadek na bok to codzienność maja przerobione smoki??pozdr Odwrócone i przegroda w misce olejowej. Cytuj SUPPORT 18 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 11 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 Odwrócone i przegroda w misce olejowej. A jak smaruje podczas jazdy na przednim? nom racja szczerze mówiąc raz to mało powiedziane stwierdziłem ze zmierze mu cis oleju na dobrze rozgrzanym piecu i cos mi to powinno powiedziec pozdr Samo sprawdzenie ciśnienia oleju w tym przypadku nic nie da. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.