GLIN4 Opublikowano 10 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 Witam,Za jakiś czas mam zamiar robić a1 i zastanawiam się jakie moto kupić. Otóż budżet nie jest wielki i muszę zmieścić się w około 5000zł. Długo zastanawiałem się nad Hondą NSR 125, jednak z tego co się dowiedziałem to mają one za duża moc jak na a1, no i nie przekonuje mnie że jest to dwusuw. Ostatnio jednak zainteresował mnie Zipp Pro 125. Mało jednak jest o nim informacji. I mam prośbę czy może ktoś mógł by mi doradzić coś "fajnego". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murgal Opublikowano 10 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 Może varadero ? Zablokowana NSR ma odpowiednią moc. Zipp to jest chińszczyzna. Cytuj KUPIE MOTOCYKL BEZ PRAWA DO REJESTRACJI ROCZNIK 2006< , KONTAKT PW! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GLIN4 Opublikowano 10 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 No tak ale teraz naprawdę trudno jest zdobyć zablokowaną NSR. Varadero mogła by być chociaż wolałbym coś bardzie "ścigantowego". A co do Zippa to rozumiem że nie polecasz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rexar Opublikowano 10 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 (edytowane) Zipp? Jak najbardziej ! Moja kuzynka ma ten motocykl... (za nią pierwszy sezon). Standardowe wymiany płynów i części, które się zużywają - zero problemów. Sam na nim jeździłem, testowałem, sprawdzałem itp. Akurat w tym przypadku muszę pochwalić Chińczyków. Zipp Pro 125 to dobrze zaprojektowany motocykl. Wiele rozwiązań z innych firm; chociażby plastiki nawiązujące do CBR125R Nie jest to super ekstra maszyna pod względem osiągów, trwałości elementów ale też nie jest szajs, który się rozpadnie po pierwszych 10ciu kilometrach. Motocykl zrywny jak na 11 kM (udało mi się wyciągnąć 103km/h). Skrzynia biegów pracuje zaskakująco poprawnie, nic nie stuka, jest bardzo przyjemna. Lusterka, siodło, podnóżki - wszystko na swoim miejscu. Hamulce są bardzo dobre, nie ma mowy o 300metrowej drodze hamowania. Trzy palce i stoopie... Dla mnie zawieszenia jest troszkę za miękkie ale mimo to jazda jest przyjemna. Kupując nowy egzemplarz dostajesz gwarancję na motocykl. W moim odczuciu motocykl ten to idealne rozwiązanie dla młodego motocyklisty, który nie dysponuje pokaźnymi sumami a jednocześnie liczy na komfort i przyjemność z jazdy. Zipp Pro 125 to bardzo dobry wybór. Dodam jeszcze, że gdyby nie napis Zipp Pro 125 wielu by myliło ten motocykl z innymi firmami ;) Pozdrawiam i szerokości. @EDITZnalazłem w międzyczasie artykuł, w którym jest opisany ten motocykl... Nawet potwierdziło się to co tutaj napisałem - chyba złoże podanie o redaktora na tej stronie :cool: Nie ważne... Wszystko masz w tym artykule. KLIK Edytowane 10 Września 2011 przez rexar Cytuj 'na zegarze trzysta nie znaczy o męstwie...' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murgal Opublikowano 10 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 Ciężko o zablokowaną? 99% na allegro jest zablokowana w dokumentach. Cytuj KUPIE MOTOCYKL BEZ PRAWA DO REJESTRACJI ROCZNIK 2006< , KONTAKT PW! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 10 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 Może varadero ? Zablokowana NSR ma odpowiednią moc. Zipp to jest chińszczyzna. Zablokowany NSR robi nieduże przebiegi a remont kosztuje dużo więcej niż nowy Zipp z gwarancją.Masz coś przeciwko pojazdom z Chin?Chcesz kupić bezawaryjny motocykl za cenę dobrego garnituru? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murgal Opublikowano 10 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 Tak mam. Posiadałem kiedyś skuter Zippa, kupiłem za 4.5tys, sprzedałem za 400zł. Złom którego nie dotykam.Za 5 tys można kupić w ładnym stanie NSR, bez remontu pojeździ około 15tys. W tej cenie sprzedawane są NSR świeżo po udokumentowanym remoncie. Cytuj KUPIE MOTOCYKL BEZ PRAWA DO REJESTRACJI ROCZNIK 2006< , KONTAKT PW! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krempy Opublikowano 10 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 (edytowane) używanego chińczyka nie idzie sprzedać, dlatego nie warto kupować. Poza tym zumico gr500 dalo mi juz wiele nerwow 11 napraw w ciagu 1szych 1000km. chinskie = gowniane Tak mam. Posiadałem kiedyś skuter Zippa, kupiłem za 4.5tys, sprzedałem za 400zł. Złom którego nie dotykam.Za 5 tys można kupić w ładnym stanie NSR, bez remontu pojeździ około 15tys. W tej cenie sprzedawane są NSR świeżo po udokumentowanym remoncie.Po co Ty mu wciskasz tą nsr? Przecież toto nie ma w ogóle dźwięku. Edytowane 10 Września 2011 przez Krempy Cytuj Naciskam starter... Jeszcze kominiarka, rękawice, kask. Ruszam, opada zmęczenie i złość.Zostawiam za sobą świat pełen zawiści, krzywd, raniących niedomówień...Bo Moja ulubiona pozycja? To pozycja za kierownicą motocykla... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 10 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 Jednego nie kumam, poco wbijac sie w NSR jak za ta kase podobno mozna kuic CBR 125 R w 4 T :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 10 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 (edytowane) Chyba se jaja robicie. CBR to gniot w porównaniu do NSR. Na dźwięku się nie jeździ. Jeśli ktoś lubi jeździć na mule to dla niego 125 w 4t jest dobre. Ale jeśli ktoś chce sprawnie poruszać się w ruchu miejskim i pozamiejskim to tylko 2t w takiej pojemności. Przecież to jest ponad 2 krotna różnica w mocy, nawet osprzęt jest lepszy, tu się nie ma nad czym zastanawiać. Edytowane 10 Września 2011 przez heniek128 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 10 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 Zaraz Ktoś powie żeby kupił 500 na 125 zarejestrowaną . Kupuj Hondę CBR 125 i będziesz latał aż miło .Dwusuwa jak trafisz to pojeździsz, jak nie trafisz to będziesz ciągle naprawiał . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murgal Opublikowano 10 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 Nie wciskam mu NSR, sam nią latam i jest okej, po prostu nie rozumiem po co odradzać coś, co jest naprawdę dobre. NSR jest świetna w mieście, można gładko ponad 100 w trasie lecieć na wmiare niskich obrotach, po czym taką CBR trzeba ostro gnieść. 125 w 4T moim zdaniem to porażka. To nie jedzie. Takież moje zdanie. Cytuj KUPIE MOTOCYKL BEZ PRAWA DO REJESTRACJI ROCZNIK 2006< , KONTAKT PW! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 10 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 (edytowane) Chyba se jaja robicie. CBR to gniot w porównaniu do NSR. Na dźwięku się nie jeździ. Jeśli ktoś lubi jeździć na mule to dla niego 125 w 4t jest dobre. Ale jeśli ktoś chce sprawnie poruszać się w ruchu miejskim i pozamiejskim to tylko 2t w takiej pojemności. Przecież to jest ponad 2 krotna różnica w mocy, nawet osprzęt jest lepszy, tu się nie ma nad czym zastanawiać. Nie wciskam mu NSR, sam nią latam i jest okej, po prostu nie rozumiem po co odradzać coś, co jest naprawdę dobre. NSR jest świetna w mieście, można gładko ponad 100 w trasie lecieć na wmiare niskich obrotach, po czym taką CBR trzeba ostro gnieść. 125 w 4T moim zdaniem to porażka. To nie jedzie. Takież moje zdanie. Moze obydwaj panowie wypowiedza sie najpierw co do mocy oraz legalnosci w poruszaniu sie ta NSR ! Bo te 5 km/h wiecej w przypadku NSR nie sciaga sledzia z talerza ! :crossy: Edytowane 10 Września 2011 przez ks-rider Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murgal Opublikowano 10 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 5km/h ? CBR - V-Max 110, NSR - 160km/h. Jazda "normalna" CBR - 90km/h NSR - 100-130km/h. Legalność? W PL A1 - 11kw, NSR zdławiona na wydechu, dyszach to V-Max jakieś 130-140. Cytuj KUPIE MOTOCYKL BEZ PRAWA DO REJESTRACJI ROCZNIK 2006< , KONTAKT PW! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krempy Opublikowano 10 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 5km/h ? CBR - V-Max 110, NSR - 160km/h. Jazda "normalna" CBR - 90km/h NSR - 100-130km/h. Legalność? W PL A1 - 11kw, NSR zdławiona na wydechu, dyszach to V-Max jakieś 130-140. Skąd masz te informacje? Bo na pewno nie z osobistych doświadczeń. Cytuj Naciskam starter... Jeszcze kominiarka, rękawice, kask. Ruszam, opada zmęczenie i złość.Zostawiam za sobą świat pełen zawiści, krzywd, raniących niedomówień...Bo Moja ulubiona pozycja? To pozycja za kierownicą motocykla... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.