Gość dr.Big Opublikowano 5 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2012 (edytowane) Wygląda fajnie, niestety brak wstecznego przy tej klasie (i wadze) dyskwalifikuje go w moich oczach :) . Edytowane 5 Maja 2012 przez dr.Big Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiej Opublikowano 12 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2012 Ale do czego wsteczy bieg. Jechałem tym pojazdem kilka dni temu przez całą Warszawę. Porównując do prowadzenia leciwej XJ900 to była bajka. Faktycznie gaz jakoś lekko chodzi. Delikatne dodanie i nagle silnik wyje Kwestia wprawy. Biegi jakoś tak głośno klikają ale pewnie i skutecznie. Elastyczność nie do wyczucia. Nagle jade na 3 biegu od ok 1000rpm i jakoś dziwnie szybko się rozpędza. Dźwięk silnika bardzo przyjemny. NIestety przejazd był w nocy i szybko. NIe zdązyłem poznać bajerów. Maneworwanie między autami bajecznie proste. Trzeba mieć na uwadze szerokość. Składnie w zakręty - czuć masę. Ochorna przed wiatrem - jaki wiatr. Wskaźniki - kolorow nie wiadomo o co kaman - kwestia przyzwyczajenia i ogarnięcia. Jestem zachwycony pojazdem. Za szybko i za krótko. Ale potem długo nie mogłem patrzec na poczciwą diversionkę. :). Wszyscy narzekają na masę i to i tamto. Ludzie serio nie ma co marudzić. Po 7 latach na zabytkowym diversion 900 taki 1600GT wydaje się dzicinna igraszką. Techologia, ergonomia i wszystko poszło tak do przodu że prowadzenie niby sporo większego pojazdu jest znacznie łatwiejsze. Magia chyba. Oczywiśnie po zejści z nowego fazera czy gsra taki GT to prom kosmiczny :). A z innych bajerów. Lampy. Jak bym latarnie morską miał zamiast świateł :). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 13 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2012 Matiej - w normalnej sytuacji oczywiście, że wsteczny bieg nie jest potrzebny. Cofnij jednak takiego mastodonta pod lekką górkę....Wszystko jest do ogarnięcia, ale parkowanie trzeba zawsze dobrze przemyśleć zanim się stanie a zwłaszcza gdy nie masz plecaczka albo kumpla, który Cię ewentualnie wyciągnie do tyłu. Jeśli weźmiesz taki sprzęt w Alpy to już trzeba naprawdę przewidzieć jak nim wyjedziesz zanim zaparkujesz. Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chomiczon Opublikowano 9 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2013 i się męcz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelhead Opublikowano 9 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2013 Ktoś mu wgrał wirusa :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shuy Opublikowano 9 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2013 ABS obsługuje równie niezawodny komputer. Cytuj Szukam go Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Visuz Opublikowano 9 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2013 Niemiecki szajs. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 9 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2013 zaraz sie pks zbulwersuje :biggrin: Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chomiczon Opublikowano 9 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2013 Pewnie nie przeczytał instrukcji i nie wie jak się wyłącza nafaszerowany elektroniką sprzęcik ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domiiniika Opublikowano 9 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2013 Może na kodach trzeba jeździć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość łysy31 Opublikowano 9 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2013 Zajebiste, ciekawe co będzie jak sprzęt będzie miał 20 lat :blink: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 9 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2013 Zdarza się.Skończyła się era naprawy na trasie. Teraz bez diagnozera nie podchodź, szyna CAN to i nie podstawisz czegoś od kolegi...Dobrze, że ADAC jest. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lefthandy Opublikowano 9 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2013 (edytowane) i się męcz Łoqrva! Co można powiedzieć takiemu? 100 000 PLN sprzęcik... jakie to szczęście że mam chinola. Mi pierwsza usterka pojawiła się dopiero po ok. 3000km - śrubka od błotnika się poluzowała. Zdarza się.Skończyła się era naprawy na trasie. Teraz bez diagnozera nie podchodź, szyna CAN to i nie podstawisz czegoś od kolegi...Dobrze, że ADAC jest. Monter, ale czerwony guzik to tak jak w maszynach przemysłowych - STOP bezpieczeństwa i po jego wciśnięciu powinno wszystko stanąć i zamilknąć natychmiast. Jeśli tak się nie dzieje to jest powód do zmartwień. Edytowane 9 Maja 2013 przez Lefthandy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Scooter Opublikowano 9 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2013 B ędzieszM iałW ydatki :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 9 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2013 Ta seria K zaczyna powoli przypominać goldwingi :/ Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.