ptaq_ Opublikowano 5 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2011 (edytowane) Nie dawaj tyle ile jest na oponie tylko tyle ile zaleca producent motocykla.Różne modele mają przewidziane różne wartości ciśnienia - skąd producent opony może wiedzieć w jakim motongu będzie ona zamontowana. Edytowane 5 Września 2011 przez ptaq_ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateq34 Opublikowano 5 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2011 Opona (czy producent) nie "zaleca" tylko podaje maksymalne, dopuszczalne ciśnienie. Producent zaleca to odpowiednie, uwzględniające rozmiar felgi, obciążenie, typ motocykla, przeznaczenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptaq_ Opublikowano 6 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2011 Opona (czy producent) nie "zaleca" tylko podaje maksymalne, dopuszczalne ciśnienie. No dokładnie :flesje: Natomiast kilka razy już się spotkałem z sytuacją w której ludzie pompowali tyle ile było napisane na oponie...No bo przecież skoro jest napisane... :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 6 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2011 (edytowane) Moim zdaniem bardzo dobrze trzymają i ogólnie bardzo dobra jakość. Ciekawe, ze team ktory corocznie robi test opon motocyklowych dla Motorpresse Stuttgart jest " nieco " innego zdania :icon_mrgreen: Maxxis i owszem, sa najlepsze gdy porowna sie je do dwoch innych koreanskich czy tajwanskich wynalazkow, ale co tam chlopaki wiedza :icon_mrgreen: Nie dawaj tyle ile jest na oponie tylko tyle ile zaleca producent motocykla.Różne modele mają przewidziane różne wartości ciśnienia - skąd producent opony może wiedzieć w jakim motongu będzie ona zamontowana. Producent motocykla ustala wartosci do jednej czy dwoch opon za ktora gwarantuje ( wpis w papiery )jezeli zmieniasz opony na inne niz w papierach to stosujesz sie do wartosci jakie podal producent TYCH opon :crossy: Edytowane 6 Września 2011 przez ks-rider Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skystep Opublikowano 6 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2011 (edytowane) Jakby sugerować się ciągle testami profesjonalistów to jeździłbym we wszystkim co najdroższe począwszy od opon, przez strój, kask i całą resztę potrzebnych rzeczy. BTW dzięki za rady dotyczące ciśnienia, zastosuje niedługo w życiu. Pozdrawiam. Edytowane 6 Września 2011 przez skystep Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 6 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2011 Ciekawe, ze team ktory corocznie robi test opon motocyklowych dla Motorpresse Stuttgart jest " nieco " innego zdania :icon_mrgreen: Ciekawe na ile "obiektywne" sa testy :). Ja nigdy nie moge sie nadziwic ze niemieckie testy zawsze wygrywa niemiecki producent opon ;) Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajriszkofi Opublikowano 6 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2011 I niemieckie motocykle. Chociaż z treści artykułu to nie wynika, to w podsumowaniu jakoś zawsze BMW najlepsze ;) Ja na Maxxisach jeździłam GSem, nie miałam nigdy powodu do narzekań - na mokrym nawet trzymały, nawet jak się trochę za dużo gazu dało. Z tego co wiem, to GSy u Tomka Kulika też w nie obute są. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tmi Opublikowano 7 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2011 (edytowane) Jak ktoś nie uznaje testów przeprowadzanych przez profesjonalistów to zawsze można podpytać amatorów ścigających się w TT Isle of Man, może oni coś więcej powiedzą o tej chińskiej czy tam tajwańskiej firemce, o ile ktoś uzna ich za godnych zaufania bo podobno chłopaki nie mają zielonego pojęcia jak się jeździ :) bo ta firma dostarczała im opony na te ich krajoznawcze wycieczki po wyspie. Edytowane 7 Września 2011 przez tmi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptaq_ Opublikowano 7 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2011 jezeli zmieniasz opony na inne niz w papierach to stosujesz sie do wartosci jakie podal producent TYCH opon Ale jednak wartości które są napisane na oponie...Opona (czy producent) nie "zaleca" tylko podaje maksymalne, dopuszczalne ciśnienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sgregor242 Opublikowano 8 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2011 (edytowane) Jak ktoś nie uznaje testów przeprowadzanych przez profesjonalistów to zawsze można podpytać amatorów ścigających się w TT Isle of Man, może oni coś więcej powiedzą o tej chińskiej czy tam tajwańskiej firemce, o ile ktoś uzna ich za godnych zaufania bo podobno chłopaki nie mają zielonego pojęcia jak się jeździ :) bo ta firma dostarczała im opony na te ich krajoznawcze wycieczki po wyspie.Serio?http://www.dunloptyres.com.au/about-us/media-release-detail.dot?id=8a7e9652-3424-4214-832b-b0408bb39fachttp://translate.google.pl/translate?hl=pl&sl=en&u=http://www.ultimatemotorcycling.com/2011/dunlop-official-tire-of-2011-isle-of-man-tt&ei=LxJpTvbuBYOA-wba3JXTCw&sa=X&oi=translate&ct=result&resnum=1&ved=0CB4Q7gEwAA&prev=/search%3Fq%3Dtt%2Bman%2B2011%2Bresults%2Btyre%26hl%3Dpl%26client%3Dfirefox-a%26hs%3DKFQ%26rls%3Dorg.mozilla:pl:official%26prmd%3Divns Edytowane 8 Września 2011 przez sgregor242 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skystep Opublikowano 9 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2011 Serio?http://www.dunloptyres.com.au/about-us/media-release-detail.dot?id=8a7e9652-3424-4214-832b-b0408bb39fachttp://translate.google.pl/translate?hl=pl&sl=en&u=http://www.ultimatemotorcycling.com/2011/dunlop-official-tire-of-2011-isle-of-man-tt&ei=LxJpTvbuBYOA-wba3JXTCw&sa=X&oi=translate&ct=result&resnum=1&ved=0CB4Q7gEwAA&prev=/search%3Fq%3Dtt%2Bman%2B2011%2Bresults%2Btyre%26hl%3Dpl%26client%3Dfirefox-a%26hs%3DKFQ%26rls%3Dorg.mozilla:pl:official%26prmd%3Divns Dunlop Dunlop Dunlop, kolega bardziej miał na myśli tych co się tam ścigają, a nie samych najlepszych, którzy mają sponsorów i wiadomo co powiedzą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sgregor242 Opublikowano 9 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2011 Dunlop Dunlop Dunlop, kolega bardziej miał na myśli tych co się tam ścigają, a nie samych najlepszych, którzy mają sponsorów i wiadomo co powiedzą.No właśnie ciekawe ile te gumy co im dają mają wspólnego z tymi co są potem w sklepie.Może jedynie nazwę :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 13 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 mi tam sie najlepiej jezdzi na cisnienieach zaleanych przez producenta nie zaleznie od rodzaju opony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Satrian Opublikowano 7 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 (edytowane) Ja zawsze pompowałem wg serwisówki (CBR600F2). Jednak na jesieni, temperatury niższe opony nie bardzo chcą się nagrzewać, przez co przyczepność drastycznie spada. Znajomy podpowiedział bym obniżył ciśnienie o 0,3at i będzie ok.I rzeczywiście jest zdecydowanie lepiej. Moto wyraźnie mniej stabilnie się prowadzi ale na poziomie akceptowalnym.A przyczepność - super!Ps. ciśnienie sprawdzam co tydzień lub przed dłuższym wyjazdem. Edytowane 7 Listopada 2011 przez Satrian Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piórko Opublikowano 21 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 Jednak na jesieni, temperatury niższe opony nie bardzo chcą się nagrzewać, przez co przyczepność drastycznie spada. Znajomy podpowiedział bym obniżył ciśnienie o 0,3at i będzie ok.I rzeczywiście jest zdecydowanie lepiej. Moto wyraźnie mniej stabilnie się prowadzi ale na poziomie akceptowalnym.A przyczepność - super! No właśnie. A ja usłyszałam jeszcze inną opinię - jak jest chłodno - podwyższyć ciśnienie. Wtedy co prawda opona jest bardziej twarda, ale szybciej się nagrzewa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.