Sikor Opublikowano 1 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2011 Widzę, że co jeździec, to inna opinia :) , ciekawe. Pewnie interesujący byłby test RSV vs RSV z modyfikacją Map-2. Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 1 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2011 rsv to nie moc a prowadzenie nie ma co sie nastawiac na oszałamiające osiagi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 1 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2011 No to już nie wiem jaką RSV Ty jeździłeś..., a że brat z kolegą testował, po prostu przeprowadzili naprawdę porządny test jedna maszyna kontra druga , przejeżdżając może z 1000 km, a porównanie RSV od 2007 wzwyż z VTR F czy SV nie ma sensu, bo różnicą jest kosmos, i to piszę z własnego doświadczenia...Owszem, dziurę RSV-ka dostaje po zamianie kominów bez wgrywania Map...Może i oszałamiających osiągów nie ma, ale nie jest gumą na wrotkach, bez hamulców. ot co...Najlepiej dla zakładającego temat będzie przejażdżka na obu motocyklach i wtedy niech stwierdzi, co mu lepiej pasuje...Cały czas piszemy, że ten moto ma 0,5 Nm więcej w granicach 3-4000 obr, czy 2 km/h więcej itp..., ale tak naprawdę to wszystko to można o kant d..y potłuc, subiektywne odczucia kandydata na V-kę to naprawdę się liczy... i pozostaje mi życzyć ze swej strony mądrego i słusznego wyboru...Pozdr. J-999 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 1 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2011 jannikiela gix i rsv byly seriami ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 1 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2011 Oczywiście...były i są...i będą... Ale naprawdę, wszystkie te testy, te zmyślone i prawdziwe, można je spalić w piecu, bo najważniejsze, czy moto podpasuje ewentualnemu kupującemu, tak wynika z mego doświadczenia - obserwując zachowanie kupujących...i tego należy się trzymać...najpierw, niech usiądzie, przymierzy się itp...nie każdemu przypadnie do gustu już sama pozycja na motocyklu, rozmieszczenie lusterek, układ rączek itp, niby to są szczegóły, ale w normalnej exploatacji, albo będą OK, albo będą irytować i jak się nie jest fanem danej marki, to potem opinia: a ło włoskie to dobre kobiety/taborety/włoszczyzna/pizza( niepotrzebne skreślić) i vice versa, ja co prawda nie jeździłem w sposób normalny na VTR SP, tylko dookoła szopy, ale już sama pozycja nie bardzo dla takiego karakana jak ja( 173 w kapeluszu :icon_mrgreen: )pasowała, brakowało mi do pewnego podparcia stopą, co powodowało u mnie ustawiczną dawkę adrenaliny/stresu, ponieważ narażałem się w ten sposób na śmiech widowni( ooo tyle lat jeździ, a kółka nie potrafi...), zrozumiałem w końcu na choooj mnie taka zabawa...i nie zrobiłem testu.To wszystko z mej strony, lepiej niech się wypowiedzą właściciele/użytkownicy, może naświetlą bliżej sprawę : a jak się panie na tem cudzie jeździ????Pozdr. J-999 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 2 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2011 Najpierw musi kupić RSV4 Fact., dopiero chyba potem RSV 1000 będzie na handełe, ostatnio z nim rozmawiałem, to mówiąc o sprzedaży RSV 1000 miał łzy w oczach a to twardy chłop jest :rolleyes: ...Dam znać jakby co w dziale sprzedam czy cóś... Pozdr. J-999 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rinas Opublikowano 2 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2011 Dokładnie - każdemu na czym innym się będzie lepiej jeździło, przykładowo SP2 i RSV - niby oba to superbike'i, oba v2 - ale oba się mocno różnią. Najlepiej przejechać się na tym i na tym i zdecydować :) MSI - jak chcesz to przejedziesz się moją Tuono - stwierdzisz, czy silnik i heble Ci pasują - bo pozycji takiej na RSV niestety na Tuono nie ma także tego nie sprawdzisz :) BTW - jestem po czyszczeniu przedniej zawiechy i wymianie oleju, i zaczynam samemu majsterkować z zawieszeniami - wczoraj spędziłem 3 godziny w garażu, i już dzisiaj na drodze czuję efekty. Zmieniając praktycznie wszystkie parametry ustawień, mocno zmieniłem prowadzenie moto - jutro w Lublinie sprawdzi się, czy lepiej czy gorzej :) Na przykład jestem w szoku, jak zmieniło się hamowanie przodem - moto mniej nurkuje, a mi się wydaje że to siła hamowania jest mniejsza i mocniej wciskam klame - co kończy się stopalem albo poślizgiem opony na zimno - co mnie spotkało rano... I jeszcze jedno - duże v-2 strasznie zjada łańcuch i opony... Ja odkąd mam Tuono - kilka miesięcy - już doszedłem przez 7 tysięcy km. od praktycznie początku skali naciągu łańcucha ( był od nowości - jak kupiłem to miał ok. 10.000 km ) do - teraz już końca skali. Masakra. Ale coś za coś. Cytuj ...to nie motur, LECZ TWA BANIA ...WYMAGA... tuningowania!https://www.facebook.com/pawel.rinas.przybylski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 2 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2011 (edytowane) Dokładnie - każdemu na czym innym się będzie lepiej jeździło, przykładowo SP2 i RSV - niby oba to superbike'i, oba v2 - ale oba się mocno różnią. Najlepiej przejechać się na tym i na tym i zdecydować :) MSI - jak chcesz to przejedziesz się moją Tuono - stwierdzisz, czy silnik i heble Ci pasują - bo pozycji takiej na RSV niestety na Tuono nie ma także tego nie sprawdzisz :) BTW - jestem po czyszczeniu przedniej zawiechy i wymianie oleju, i zaczynam samemu majsterkować z zawieszeniami - wczoraj spędziłem 3 godziny w garażu, i już dzisiaj na drodze czuję efekty. Zmieniając praktycznie wszystkie parametry ustawień, mocno zmieniłem prowadzenie moto - jutro w Lublinie sprawdzi się, czy lepiej czy gorzej :) Na przykład jestem w szoku, jak zmieniło się hamowanie przodem - moto mniej nurkuje, a mi się wydaje że to siła hamowania jest mniejsza i mocniej wciskam klame - co kończy się stopalem albo poślizgiem opony na zimno - co mnie spotkało rano... I jeszcze jedno - duże v-2 strasznie zjada łańcuch i opony... Ja odkąd mam Tuono - kilka miesięcy - już doszedłem przez 7 tysięcy km. od praktycznie początku skali naciągu łańcucha ( był od nowości - jak kupiłem to miał ok. 10.000 km ) do - teraz już końca skali. Masakra. Ale coś za coś. Dzięki wielkie za propozycję :) , z wielką chęcią sprawdzę jak śmiga ta V-ka 65 st. Aprilli. Hamulce i zawiasy to z pewnością kosmos w porównaniu do mojego.Zdecydowanie warto pobawić się z zawieszeniem. Ja raptem zwiększyłem napięcie wstępne tyłu o jeden obrót śruby (trochę miałem za duży sag) i jest kompletnie inna jazda przed, w trakcie i na wyjściu z winkla.Przed zżeraniem opon, napędu, nagłymi uślizgami tylnego koła, paleniem nierozsądnych ilości wachy nie musicie mnie przestrzegać. Przerabiam te tematy cały czas :) . V-ki to motocykle dla mnie, nie będę jeździł żadnym R1 ani FireBlade'em. Edytowane 2 Września 2011 przez MSI Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rinas Opublikowano 2 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2011 z wielką chęcią sprawdzę jak śmiga ta V-ka 65 st. Aprilli Jak skuter - w ogóle nie idzie. Ale ja to sie nie znam :) Cytuj ...to nie motur, LECZ TWA BANIA ...WYMAGA... tuningowania!https://www.facebook.com/pawel.rinas.przybylski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 2 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2011 A właśnie, sam jestem ciekaw, np. w 999 opony starczają na ok. 6000 km, łańcuch ok.15-20000 km, w 1098 opony starczają na 3000 km, a łańcuch też 15-20000 km, brat jeździ Aprilką bokami i opony starczają na 6000- 7000 km, ale kiedyś zjechał supermiękką w niecałe 2000 km, łańcuch 20000 km, ciekawe jak w V-2 japończykach?Pozdr. J-999 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 3 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2011 (edytowane) Raczej bardzo podobnie, zależy jak miękka opona. W końcu V2 to V2, zwłaszcza 1000 ccm , musi zeżreć swoje. Pewnie SV650 jest bardziej humanitarna. Edytowane 3 Września 2011 przez MSI Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rinas Opublikowano 3 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2011 Dwa wypady na tor i nie ma gumy w TLR 1,25 wypadu na tor i nie ma gumy w Tuono Cytuj ...to nie motur, LECZ TWA BANIA ...WYMAGA... tuningowania!https://www.facebook.com/pawel.rinas.przybylski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rinas Opublikowano 3 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2011 Rano zrobię foty to wrzucę, będzie dla potomnych - żeby widzieli co to jest hardkorowa jazda na hardkorowej oponie z uciekającym tyłem w każdym lewym zakrecie i wyłaniającymi się z czeluści drutami :icon_biggrin: Trochę mi było głupio przed tymi ludzmi, co chyba nie ogarniali czemu potem już całkiem lewe zakręty brałem na cipke - na kwadraciaka a prawe normalnie. No ale jak już się przyjechało to pasowało trochę pojeździć - coś tam się udało, tym bardziej że nawinięte 150km prawie z flakiem z tyłu. Co za stresa miałem dzisiaj tylko ja wiem - ale mylić się jest domeną ludzką :icon_biggrin: Więcej z oponą w tym stanie nie pojadę - bo jednak nie wytrzyma :icon_biggrin: P.S. Takie coś mnie zainteresowało - ale to majątek...http://www.speed-sports.com/motorcycles/aprilia_models/Tuono_Racing.htmlhttp://www.motorbikestoday.com/news/Articles/aorilia_tuono_racer.htmhttp://my.opera.com/surfmonkey/albums/show.dml?id=21284 Cytuj ...to nie motur, LECZ TWA BANIA ...WYMAGA... tuningowania!https://www.facebook.com/pawel.rinas.przybylski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 3 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2011 Fajne te stare Tuona...właśnie jakby mnie stać było to na 3 sprzęt taka Aprilka by mi pasowała...mimo, że wielu ludziom się nie podoba...ale lepiej wygląda niż Monster S4 RSPozdr. J-999 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 3 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2011 (edytowane) Słuchajcie, a jak się ma Ducati 748 do Hondy i Aprilii? Podejrzewam, że mocy mu nie brakuje i powinien być lżejszy i zwinniejszy, więc fun pewnie też ogromny. Tylko, że to zajwisko na naszych drogach, niemalże niedostępne (już prędzej dorwać chyba 916/996/998). Domyślam się, że jeśli chodzi o dostępność/koszt części i serwis to wypadnie najgorzej. Matko, jakie cudo: http://otomoto.pl/ducati-748-748s-desmoquatro-M2514406.html Edytowane 3 Września 2011 przez MSI Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.