Skocz do zawartości

Suzuki GSX-R SRAD nie kręci rozrusznikiem.


warhunter
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam drodzy forumowicze. Dziś na wyłączonym silniku zdjąłem wężyk doprowadzający paliwo do gaźników tuż przy kraniku podciśnieniowym i paliwo leci ciurkiem. Rozumię,że na wyłaczonym nie powinno lecieć nic prawda? Czy może ktoś orientuje się czy może się tam coś zawiesić i da się to naprawić czy trzeba będzie wymienić kranik podciśnieniowy?Dziękuje za wszelkie sugestie i porady. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No podciśnieniowy jest. Sterowany z gaźników. Nie powinno się lać przy nie pracującym silniku (braku podciśnienia). Kranik do wymiany/regeneracji, zaworki iglicowe w gaźnikach do sprawdzenia.

 

Jest to też jedną z przyczyn niemożności odpalenia - jeśli paliwo zaleje komory spalania - to nie da się ruszyć tłoków - trzeba ogromnych sił by sprężyć ciecz.

Edytowane przez Pepesz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie jest tak jak mówisz kolego Pepesz. Gdy moto stoi to zalewa komorę i nie może odpalić gdyż nie może sprężyć cieczy. Właśnie dlatego zajechałem swój rozrusznik, który ostatnio wymieniłem. Do Pana Adama M. załaczam grafikę podglądowa żeby mógł Pan zobaczyć jak to wygląda mniej wiecej. Zasada działania prosta: jeden wężyk prowadzi z kolektora ssącego,który podnosi membramkę w zaworku , która z kolei uwalnia paliwo.Pozdrawiam.

zawrd.th.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Edytowane przez warhunter
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie jest tak jak mówisz kolego Pepesz. Gdy moto stoi to zalewa komorę i nie może odpalić gdyż nie może sprężyć cieczy. Właśnie dlatego zajechałem swój rozrusznik, który ostatnio wymieniłem. Do Pana Adama M. załaczam grafikę podglądowa żeby mógł Pan zobaczyć jak to wygląda mniej wiecej. Zasada działania prosta: jeden wężyk prowadzi z kolektora ssącego,który podnosi membramkę w zaworku , która z kolei uwalnia paliwo.Pozdrawiam.

zawrd.th.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

I to mnie się podoba w sieci internetowej.

Jakiś debil zamieści rysunek nie mając pojęcia o zasadzie działania zaworu podciśnieniowego a inni święcie w to wierzą i szukają wady w swoim motocyklu :icon_biggrin:

Co więcej mam napisać?

Powodzenia podczas naprawy przy pomocy TAKICH materiałów instruktażowych.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...