bigboykr Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Dyć mówie, że Wrangler z 4 litrową benzyną plus LPG... albo możesz wsadzić do wrangla 4.7 lub 5.2 V8 :D Cytuj http://bigboykr.blogspot.com/ się powoli uzupełnia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Visuz Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2011 No lukałem na tego dżipka. Ale mój portfel tego nie udźwignie, chyba że na prawdę stare roczniki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2011 W jakim zakresie ta pomoc bo mi się zamarzył Pajero II 2.8 TD w pięciodrzwiowej budzie :rolleyes: Napewno nie finansuję zakupów :icon_biggrin:Jak na poważnie chcesz auto z niemcowa to napisz PW. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2011 panda 4x4 (ta stara) mała, części tanie, specjalnie zaprojektowana na dojazdy w trudnym terenie :icon_mrgreen: Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klas500 Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2011 panda 4x4 (ta stara) mała, części tanie, specjalnie zaprojektowana na dojazdy w trudnym terenie :icon_mrgreen:Ta Panda rzeczywiście daje radę w terenie ale... oficjalnie nigdy nie była oferowana w polskiej sieci dilerskiej fiata w związku z czym : mało jest egzemplarzy na polskim rynku , części są dość trudne do zdobycia , a jeśli są to dość drogie -szczególnie jeśli chodzi o elementy zawieszenia konstrukcji austriackiego Steyera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2011 No to Jimny - nie ma nic lepszego w teren bez przeróbek, lekki, tani w utrzymaniu. Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lysy76 Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Natomiast jeżeli naprawdę chcesz mieć jeden, to omijaj markę Land/Range Rover, Nissan Terrano 2 i nowe Land Cruisery. To samochody, które psują się na potęgę i są cholernie drogie w utrzymaniu.Terrano 2 to dość udana konstrukcja zwłaszcza z silnikiem 2,7TD.Jedynie zawias przedni zje*ali :bigrazz: Co do LC, to pokaż mi drugą taką marke, która nie poszła w IFS-a w swoich flagowych modelach. Cytuj pis(s) off🦆 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rebel Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Napewno nie finansuję zakupów :icon_biggrin:Jak na poważnie chcesz auto z niemcowa to napisz PW.Na tak daleko idącą pomoc nie liczyłem ;) ale PW wysłałem :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Co do LC, to pokaż mi drugą taką marke, która nie poszła w IFS-a w swoich flagowych modelach. Do niedawna LC służyły jako samochody, które serwisowały "legendarne" Land Rovery na pustyni, zgoda. Problem w tym, że słynna niezawodność skończyła się wraz z momentem, kiedy okazało się, że na samochodzie warto zarabiać również po jego sprzedaży - dlatego większość wyprawowych Toyot to jednak starsze modele np, HDZ, często z wolnossącymi dieslami (o ile się nie mylę, Nissan wypuszczał Patrola z 4-litrowym, atmosferycznym dieslem, który jest obecnie najbardziej poszukiwany ze względu na niezawodność). Co do Twojego pytanie - masz rację, w końcu kusząco wygląda możliwość przełączania zawieszenia i napędu guziczkiem. W dodatku w Land Roverze Disco to naprawdę działa, chłopaki z serwisu twierdzą, że to naprawdę autko, które nawet na seryjnych gumach radzi sobie nadspodziewanie dobrze poza drogą. Tylko co z tego, skoro regularnie musisz oddawać to na serwis, który cenowo po prostu zabija (przykład: poduszka tylnego zawieszenia w disco: 4000 zł). Taki Jimny czy RAVka są pozbawione 90% pierdół, które powodują awaryjność tych flagowych sprzętów. Stąd moja sugestia :) Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lysy76 Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Otóż, w Twojej wypowiedzi, pojawiło się nieco nieścisłości...Główną zaporą przed tworzeniem z Toyot wyprawówek jest cena...Wiele części dostepnych jest tylko w ASO... Jeszcze tak się zastanawiam co to za model HDZ?Może źródło nie te ale wszystko zebrane w jednym miejscu http://pl.wikipedia.org/wiki/Toyota_Land_CruiserPatrol miał niezawodne silniki SD 3,3 wolnyssak lub SD3,3td. Z wspomnianych przez Ciebie czterolitrówek to 4,2TD, i 4,2D. Jednostka benzynowe w podobnych pojemnościach. Tylko znaleźć niezajeżdżony to dość duże wyzwanie...Aaa, znajdź w Jimniku wajchę od reduktora... :cool: Cytuj pis(s) off🦆 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Cena tak, jest zaporowa. Z drugiem strony można zawsze kupić Land Rovera (co niestety przerabiałem na własnej skórze) i potem wydawać fortunę na naprawy. W sumie ceny ogłoszeń mówią wszystko o tym, co ile jest warte "po latach" - 20-letnie Discovery jest warte 10 tyś zł, za Toyotę z tego same roku ponad 3 razy więcej. Ps. tak, chodziło mi o HDJ, sorry - takie coś: http://allegro.pl/toyota-land-criuiser-4-2-litra-hdj-80-i1775934237.html Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Dlatego pozostaje jedyny sluszny wybor czyli Gelenda, czesci w miare tanie, uzytkowanie tez, samochod prosty, wygodny i dajacy rade w terenie jak niewiele innych aut, mowie rzecz jasna o 460. :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lysy76 Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2011 @MocuGela Kosztuje zylion za stary rocznik...Fakt blokad w serii in plus. Co do części to racja. Cytuj pis(s) off🦆 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2011 ... za to można traktować jak lokatę kapitału ;) Tylko chyba nie o to chodziło autorowi tematu :icon_razz: Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Badz tez lekko zmodyfikowac :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.