bubuss Opublikowano 20 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2011 sprawdz termostat wyjmnij i wrzuc do wody czy sie otwiera. a jeszcze zobacz czy to sie gotuje czy bulgocze moze poprostu walnela ci uszczelka pod glowica Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majkiel Opublikowano 20 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2011 tak jak pisałem wcześniej, wyjąłem termostat i nic to nie zmieniło. Płyn bulgocze i wywala go nawet jak na zegarach pokazuje, że obecna temp. silnika jest w połowie skali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saska251 Opublikowano 20 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2011 dognij te zasrane blaszki :banghead: Cytuj Tchórze zostali w domu, słabi zginęli po drodze, przetrwali emzeciarze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 20 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2011 Saska, płyn Ci się gotuje ? :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 20 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2011 To może czas uszczelkę pod głowicą wymienić? Bo ile można w tym temacie się bryndzlować z gotującym się płynem. :icon_razz: Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cinekban87 Opublikowano 20 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2011 jest taki sprzęt do sprawdzenia czy uszczelka pod głowica jest uszkodzona, podlłącza sie do zbiorniczka wyrównawczego i mierzy zawartość gazów czy coś takiego :P, warto spróbować, sam mam gpz'te i nigdy nawet wskazówka sie nie zbliżyła do czerwonego pola, sprawdz pompę wody Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 20 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2011 Dokładnie to jest najlepszy sposób sprawdzenia uszczelki i sprawdza się zawartość dwutlenku węgla w płynie. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saska251 Opublikowano 20 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2011 Saska, płyn Ci się gotuje ? :icon_mrgreen: Mi?? A skąd!! Odkąd dogiąłem te zasrane blaszki jest spokój :] Cytuj Tchórze zostali w domu, słabi zginęli po drodze, przetrwali emzeciarze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JOHNNY87 Opublikowano 5 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2013 Witam.Mam EXC 450 i dokupiłem już wentylator, ale podczas ciężkiej pracy (wspinaczka, cięzki teren) dalej kipi mi i się gotuje.Chciałbym coś z tym zrobić bo śmierdzi ta para, a nie wspomnę o problemach technicznych z motocyklem.Czytałem w jakiejś gazecie o specjalnym bezwodnym płynie chłodniczym - coś tam Evans Power Sports...podobno ma zwiększoną temperaturę wżenia i jest bezwonny. Hasło główne to BEZ GOTOWANIAJest dość drogi i chciałem spytać, czy ktoś próbował. Jak myślicie - warto? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 7 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2013 Witam.Mam EXC 450 i dokupiłem już wentylator, ale podczas ciężkiej pracy (wspinaczka, cięzki teren) dalej kipi mi i się gotuje.Chciałbym coś z tym zrobić bo śmierdzi ta para, a nie wspomnę o problemach technicznych z motocyklem.Czytałem w jakiejś gazecie o specjalnym bezwodnym płynie chłodniczym - coś tam Evans Power Sports...podobno ma zwiększoną temperaturę wżenia i jest bezwonny. Hasło główne to BEZ GOTOWANIAJest dość drogi i chciałem spytać, czy ktoś próbował. Jak myślicie - warto? Wywal termostat lub go podmień na próbę na inny. Inny sposób to ręcznie włączany wentylator, bo te oryginalne czujniki dość późno załączają wiatrak. Oczywiście pomijam kwestię czy masz sprawny i dobrze wyregulowany silnik. Te specjalne plyny sobie odpuść, po pierwsze są drogie a po drugie nie wolno ich mieszać z wodą co w ekstremalnych sytuacjach wyklucza cię z dalszej jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lidkus Opublikowano 9 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2013 Dopasuj korek od chłodnicy od jakiegoś auta :) wiem że do mojej zzr czy zx9r pasował od mazdy 626D :) nowy korek kosztuje grosze a w aso kosmos. Druga opcja Ty robiłeś wymianę uszczelki? zrobiłeś planowanie głowicy a sprawdziłeś liniałem jakie są krzywizny na bloku cylindra? Cytuj Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.