Skocz do zawartości

Gotujący się płyn chłodniczy


Majkiel
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

To może czas uszczelkę pod głowicą wymienić? Bo ile można w tym temacie się bryndzlować z gotującym się płynem. :icon_razz:

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest taki sprzęt do sprawdzenia czy uszczelka pod głowica jest uszkodzona, podlłącza sie do zbiorniczka wyrównawczego i mierzy zawartość gazów czy coś takiego :P, warto spróbować, sam mam gpz'te i nigdy nawet wskazówka sie nie zbliżyła do czerwonego pola, sprawdz pompę wody

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie to jest najlepszy sposób sprawdzenia uszczelki i sprawdza się zawartość dwutlenku węgla w płynie.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam.
Mam EXC 450 i dokupiłem już wentylator, ale podczas ciężkiej pracy (wspinaczka, cięzki teren) dalej kipi mi i się gotuje.
Chciałbym coś z tym zrobić bo śmierdzi ta para, a nie wspomnę o problemach technicznych z motocyklem.

Czytałem w jakiejś gazecie o specjalnym bezwodnym płynie chłodniczym - coś tam Evans Power Sports...
podobno ma zwiększoną temperaturę wżenia i jest bezwonny. Hasło główne to BEZ GOTOWANIA
Jest dość drogi i chciałem spytać, czy ktoś próbował. Jak myślicie - warto?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Mam EXC 450 i dokupiłem już wentylator, ale podczas ciężkiej pracy (wspinaczka, cięzki teren) dalej kipi mi i się gotuje.

Chciałbym coś z tym zrobić bo śmierdzi ta para, a nie wspomnę o problemach technicznych z motocyklem.

Czytałem w jakiejś gazecie o specjalnym bezwodnym płynie chłodniczym - coś tam Evans Power Sports...

podobno ma zwiększoną temperaturę wżenia i jest bezwonny. Hasło główne to BEZ GOTOWANIA

Jest dość drogi i chciałem spytać, czy ktoś próbował. Jak myślicie - warto?

 

 

Wywal termostat lub go podmień na próbę na inny. Inny sposób to ręcznie włączany wentylator, bo te oryginalne czujniki dość późno załączają wiatrak. Oczywiście pomijam kwestię czy masz sprawny i dobrze wyregulowany silnik. Te specjalne plyny sobie odpuść, po pierwsze są drogie a po drugie nie wolno ich mieszać z wodą co w ekstremalnych sytuacjach wyklucza cię z dalszej jazdy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dopasuj korek od chłodnicy od jakiegoś auta :) wiem że do mojej zzr czy zx9r pasował od mazdy 626D :) nowy korek kosztuje grosze a w aso kosmos.
Druga opcja Ty robiłeś wymianę uszczelki? zrobiłeś planowanie głowicy a sprawdziłeś liniałem jakie są krzywizny na bloku cylindra?

Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...