ManiekB Opublikowano 31 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2004 Kiedy silnik mojej Yamahy rozgrzeje sie zaczyna pracowac na trzy cylindry :D ale dzieje sie tak tylko do predkosci obrotowej ok 2000 obr/min a powyzej juz zaczyna pracowac normalnie :) czyli na wszystkie cylindry :) Dodam ze zawory i gazniki zostaly wyregulowane jakies 1000 km wczesniej i po tej regulacji wszystko bylo OK dopiero po przejechaniu ok. 300 km zaczely sie problemy :D podejrzewalem ze moga to byc swiece zaplonowe ale po ich wymianie nic sie nie zmienilo Juz nie mam pomyslow co robic Moze mi cos poradzicie Z gory wielkie dzieki Pozdrawiam wszystkich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marlew Opublikowano 1 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2004 Jak sie rozgrzeje czy jak wyłączysz ssanie? Jezeli tak jest jak wyłączasz ssanie i od pewnych obrotów łapie to z dużym prawdopodobieństwem między gaznikiem a cylindrem łapie Ci lewe powietrze na tyle dużo że tak zubaża mieszanke że nie dochodzi do zapłonu a jak dodasz gazu to już jakoś idzie - sprawdź króćce ssące.pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 1 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2004 Mogłeś zatankować jakieś gówno i coś się przytkało w jednym z gaźników. Sprawdź też wszystkie przedowdy, łączniki, podciśnienia itp (szczególnie na garze, który odmawia współpracy). A patrzyłeś na elektrykę - w jakim stanie są przewody, fajki itp, może trzeba z tym pomajstrować. Pomysłów 100, a może być to jakaś pierdoła :? jak to najczęściej bywa. Pozdro, Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vlaad Opublikowano 1 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2004 Jeżeli układ zasilania jest po serwisie, postawiłbym na elektrykę. Prosta rzezcz - zacząć od sprawdzenia iskry na niepalącym garze i potem fajki/przewody, cewka/cewki zapłonowe, moduł zapłonowy. Nie mozna jednak wykluczyć choćby wrednego paprocha w gaźniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ManiekB Opublikowano 1 Czerwca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2004 Jak sie rozgrzeje czy jak wyłączysz ssanie? Wlasnie ze jak sie rozgrzeje nie po wylaczeniu ssania tak ze problem ubogiej mieszanki moge wykluczyc Mogłeś zatankować jakieś gówno i coś się przytkało w jednym z gaźników.Czyscilem gazniki jak zaczely sie problemy tak ze mysle ze i to nie moze byc przyczyna moich problemow Jeżeli układ zasilania jest po serwisie, postawiłbym na elektrykę. Prosta rzezcz - zacząć od sprawdzenia iskry na niepalącym garze i potem fajki/przewody, cewka/cewki zapłonowe, moduł zapłonowy.Zastanawiam sie czy przy dwuiskrowej cewce zaplonowej moze byc taki przypadek ze na jednej swiecy jest iskra a na drugiej nie ma zakladajac ze swiece, przewody i fajki sa OK Tak samo w przypadku modulu zaplonowego Czy moze on byc przyczyna tego ze jeden z cylindrow nie pracuje?Wydaje mi sie ze nie ale jesli sie myle to prosze o wyjasnienie :) Pytanie do Pawła: Moglbys mi podac ile obrotow powinien byc wykrecony wkret regulacji skladu mieszanki w mojej Yamaha Dodam ze jest to model 1FV z 1986 roku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 1 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2004 Nie ma sprawy - 3 obroty. Co do cewek - zamień je (i odpowiednio przewody zapłonowe) to może sprawdzić problem cewek, przewodów, fajek itp. Niechodzący gar najprosciej sprawdzać delikatnym dotknięciem wydechu (uwaga na palce :-), można się poparzyć przy pierwszych próbach) - będzie on wyraźnie chłodniejszy. Pozdro, Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ManiekB Opublikowano 1 Czerwca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2004 A czy przyczyna nie pracujacego jednego cylindra po nagrzaniu moze byc brak kompresji lub jej zmniejszenie wlasnie na tym cylindrze bo juz wszystkie ewentualnosci biore pod uwage :) Jest troche dziwne bo na zimnym silniku chodzi na wszystkie cylindry i jak sie rozgrzeje to tez powyzej 2000 obr/min pracuje dobrze a na wolnych obrotach niestety 3 cylindry :D A czy za bogata mieszanka moze byc przyczyna moich problemow bo kiedy czyscilem gazniki rozebralem je w mak oprocz urzadzenia rozruchowego (ssania) i czy to moze byc przyczyna Moze wlasnie w tym tkwi problem Pozdrawiam wszystkich :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 4 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2004 Witam. Najczesciej powodem takiej dziwnej pracy silnika sa gazniki , byc moze pominales cos-nie zauwazyles jakiego kanalika(u Ciebie chyba sa w sciankach komory plywakowej), ale zdazylo nam sie ze Fz dziwnie chodzila i kombinacje gaznikowe nic nie daly, wiec zmierzylismy sprezanie i wyszlo ze ktos popi... l z ustawieniem walkow rozrzadu, ustawilismy jak trzeba i sprezanie sie znalazlo i moto nie wariowalo. Mam nadzieje ze to jednak gaznik- a trzeba niezle sie napracowac zeby to porzadnie wyczyscic i nie pomoze tu tylko plyn+ sprezone powietrze , ale i zestaw odpowiednich-specjalnych druciczkow do przepychania.Pozdrawiam.Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.