Skocz do zawartości

luz na lagach w yz450?


grucha87
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wymieniałem uszczelniacze w przednich lagach w yz450 bo ciekł olej z lag! I coś chyba źle poskładałem gdyż powstał jakiś luz jak chce np. jechać na kole to gdy koło odrywa się od zmemi to szarpie koło jakiś luz tam jest! podobnie jest gdy nacisne tylni pedał hamulca i podciągne mocno kierownice do tyłu to jest luz podobnie jest jak jezdze na chopkach różnych! Rozebrałęm to jeszcze raz i nie wiem co tam moze być nie tak ma ktoś jakiś pomysł?

 

Coś to musi być w tych lagach łożysko główki ramy wykluczyłem!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nikt nie wie jak ty to poskładałeś.Lagi zawsze mają jakiś tam drobny luz (znaczy chodzą luźno w jakimś zakresie, ale nie może być przy tym żadnych stuków itd) Skręciłeś dobrze śruby?

Ps: Mowa o luzie spowodowanym tym ze sprężyna nie jest napięta, gdy przykładowo motocykl stoi to podnosząc go za kierownice lagi jeszcze trochę się wysuną. Ale o tym to chyba każdy wie :icon_biggrin:

Edytowane przez rafael
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ps: Mowa o luzie spowodowanym tym ze sprężyna nie jest napięta, gdy przykładowo motocykl stoi to podnosząc go za kierownice lagi jeszcze trochę się wysuną. Ale o tym to chyba każdy wie :icon_biggrin:

 

No o takim luzie mowa stuka to! Olej jest ale to ma wpływ? może go być mało? wlałem według serwisówki minimalną ilosć! śrubu dobrze poskręcane!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wymieniałem uszczelniacze w przednich lagach w yz450 bo ciekł olej z lag! I coś chyba źle poskładałem gdyż powstał jakiś luz jak chce np. jechać na kole to gdy koło odrywa się od zmemi to szarpie koło jakiś luz tam jest! podobnie jest gdy nacisne tylni pedał hamulca i podciągne mocno kierownice do tyłu to jest luz podobnie jest jak jezdze na chopkach różnych! Rozebrałęm to jeszcze raz i nie wiem co tam moze być nie tak ma ktoś jakiś pomysł?

 

Coś to musi być w tych lagach łożysko główki ramy wykluczyłem!

 

Rozbierz jeszcze raz i poskładaj w/g serwisówki

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co to znaczy że wlałeś według serwisówki minimalną ilość?

 

To że serwisówka podaje zakres ilości oleju np od 300 ml do 380ml na 1 lage, no i kolega pewnie zalał te 300 ml.

 

Grucha u Ciebie jest problem że tulejki ślizgowe nie weszły do końca w swoje miejsce. Miałem kiedyś to samo w swoim moto i po kilku jazdach tulejki się ułożyły i przestało. U ciebie może być podobnie lecz nie koniecznie. Radził bym Ci rozebrać jeszcze raz lagi i przy składaniu podgrzać opalarką lagi zewnętrzne. wtedy tulejki napewno osiądą w swoim miejscu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grucha u Ciebie jest problem że tulejki ślizgowe nie weszły do końca w swoje miejsce. Miałem kiedyś to samo w swoim moto i po kilku jazdach tulejki się ułożyły i przestało. U ciebie może być podobnie lecz nie koniecznie. Radził bym Ci rozebrać jeszcze raz lagi i przy składaniu podgrzać opalarką lagi zewnętrzne. wtedy tulejki napewno osiądą w swoim miejscu

 

Jak podgrzeje lage to nie spiernicze uszczelniaczy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...