grucha87 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Witam wymieniałem uszczelniacze w przednich lagach w yz450 bo ciekł olej z lag! I coś chyba źle poskładałem gdyż powstał jakiś luz jak chce np. jechać na kole to gdy koło odrywa się od zmemi to szarpie koło jakiś luz tam jest! podobnie jest gdy nacisne tylni pedał hamulca i podciągne mocno kierownice do tyłu to jest luz podobnie jest jak jezdze na chopkach różnych! Rozebrałęm to jeszcze raz i nie wiem co tam moze być nie tak ma ktoś jakiś pomysł? Coś to musi być w tych lagach łożysko główki ramy wykluczyłem! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 (edytowane) Nikt nie wie jak ty to poskładałeś.Lagi zawsze mają jakiś tam drobny luz (znaczy chodzą luźno w jakimś zakresie, ale nie może być przy tym żadnych stuków itd) Skręciłeś dobrze śruby?Ps: Mowa o luzie spowodowanym tym ze sprężyna nie jest napięta, gdy przykładowo motocykl stoi to podnosząc go za kierownice lagi jeszcze trochę się wysuną. Ale o tym to chyba każdy wie :icon_biggrin: Edytowane 16 Sierpnia 2011 przez rafael Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Glupie pytanie moze... zalales nowy olej? :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha87 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Ps: Mowa o luzie spowodowanym tym ze sprężyna nie jest napięta, gdy przykładowo motocykl stoi to podnosząc go za kierownice lagi jeszcze trochę się wysuną. Ale o tym to chyba każdy wie :icon_biggrin: No o takim luzie mowa stuka to! Olej jest ale to ma wpływ? może go być mało? wlałem według serwisówki minimalną ilosć! śrubu dobrze poskręcane! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 A przed rozbiórką nie stukało nic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Co to znaczy że wlałeś według serwisówki minimalną ilość? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Witam wymieniałem uszczelniacze w przednich lagach w yz450 bo ciekł olej z lag! I coś chyba źle poskładałem gdyż powstał jakiś luz jak chce np. jechać na kole to gdy koło odrywa się od zmemi to szarpie koło jakiś luz tam jest! podobnie jest gdy nacisne tylni pedał hamulca i podciągne mocno kierownice do tyłu to jest luz podobnie jest jak jezdze na chopkach różnych! Rozebrałęm to jeszcze raz i nie wiem co tam moze być nie tak ma ktoś jakiś pomysł? Coś to musi być w tych lagach łożysko główki ramy wykluczyłem! Rozbierz jeszcze raz i poskładaj w/g serwisówki Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Co to znaczy że wlałeś według serwisówki minimalną ilość? To że serwisówka podaje zakres ilości oleju np od 300 ml do 380ml na 1 lage, no i kolega pewnie zalał te 300 ml. Grucha u Ciebie jest problem że tulejki ślizgowe nie weszły do końca w swoje miejsce. Miałem kiedyś to samo w swoim moto i po kilku jazdach tulejki się ułożyły i przestało. U ciebie może być podobnie lecz nie koniecznie. Radził bym Ci rozebrać jeszcze raz lagi i przy składaniu podgrzać opalarką lagi zewnętrzne. wtedy tulejki napewno osiądą w swoim miejscu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha87 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Grucha u Ciebie jest problem że tulejki ślizgowe nie weszły do końca w swoje miejsce. Miałem kiedyś to samo w swoim moto i po kilku jazdach tulejki się ułożyły i przestało. U ciebie może być podobnie lecz nie koniecznie. Radził bym Ci rozebrać jeszcze raz lagi i przy składaniu podgrzać opalarką lagi zewnętrzne. wtedy tulejki napewno osiądą w swoim miejscu Jak podgrzeje lage to nie spiernicze uszczelniaczy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Uszczelniacze zsunięte na sam dół, tuleje ślizgowe na górze , przed wsadzeniem góry dolnej lagi, zewnętrzną grzejesz, składasz. Czekasz aż ostygnie i nabijasz uszczelniacze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha87 Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2011 To olej też wymienić? Wydaje mi się że mogą uszkodzić się uszczelniacze one są mocno osadzone tam i ciężko się je wyciąga! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2011 U mnie wystarczy zdjąć ten drucik zabezpieczający uszczelniacz, powciskać parę razy lagę i sam uszczelniacz wychodzi. spróbuj może u Ciebie też wyjdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.