Lidkus Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Czy ktoś zna jakiś patent na wyciaganie szklanek z glowicy? 18 szklanek wyszlo cud miod a 2 nie chca wyjsc za cholere tzn lapie je szczypcami ciagne wyjdzie 1mm i jakby cos je blokowało no i po chwili puszczaja szczypce i zeslizguje sie spowrotem na swoje miejsce. Jeszcze bylo by pol biedy gdyby to bylo na 2 cylindrze a to jest na 1 i ciezko dojsc czym kolwiek. Wydaje mi sie ze od wałków rozrzadu panewki krawedzie "zbily" i przez te krawedz szklanka nie chce przejsc. Czy są jakies specjalne szczypce lub inny przyrzad do wyciagania szklanek w motocyklach? Dziekuje za odpowiedz Pozdrawiam Cytuj Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Ja używam b. silnego magnesu - wychodzą wszystkie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
songo24 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2011 (edytowane) Witamjak kolega wyżej powiedział. Najlepszy jest silny magnes neodymowy plus taki chwytak, który można dostać w castoramach itp. Wygląda on jak wałek giętki tylko ,że na końcu ma takie 4 "łapki" chwytające. Obsadzasz na tym chwytaku magnes neodymowy i masz fajny przyrząd do wyjmowania szklanek :-) Edytowane 5 Sierpnia 2011 przez songo24 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lidkus Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2011 (edytowane) Próbowałem magnesem neodymowym mam bardzo silny ciezko oderwac go jak na plasko sie przyczepi. Ponizej daje zdjecie jak wyglada te miejsce gdzie zaklinowaly sie szklankiSzczypce puszczaja bo łapia pod katem, a nic innego tam nie pasuje brak miejsca... Stan panewek daje wiele do zyczenia ale to nie temat dyskusji. Nie usmiecha mi sie wyciagac silnika zeby regulowac luzy zaworowe.... A w tym przypadku zeby wyciagnac 2 szklaneczki... Edytowane 6 Sierpnia 2011 przez Lidkus Cytuj Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2011 musisz w takim razie lekko obrobić część panewki która się rozplaszczyła ;] - innej rady nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lidkus Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2011 tak tez myslalem... Ale jak obrobic? najprosciej byloby wcisnac szklanke z zaworem i papierem sciernym progi zetrzeć Tylko ze to w teori dobrze wyglada ciezko to wykonac. Poczekam moze ktos inny z motocyklistow mial podobny problem i opatentowal cos Cytuj Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2011 niestety ta głowica jest zatarta, i nadaje się do wymiany, robienie z nią cokolwiek to marny trud. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DawidP Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2011 możesz też spróbować małym pilniczkiem dojść. Jednak rada kolegi powyżej jest najbardziej trafna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Prawda. Był tu kiedyś temat o nietypowym motocyklu, DR500 albo XL500 i z uwagi na trudności z zakupem głowicy zrobiono jej remont. Na pewno napawano wałek rozrządu i coś zrobiono z powierzchnią na której się obracał (co konkretnie, nie pamiętam ). Wytrzymało 5000KM i tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2011 niestety ta głowica jest zatarta, i nadaje się do wymiany, robienie z nią cokolwiek to marny trud. racja 100%szukaj głowicy Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbyszekm Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Witam,Robienie czegokolwiek w YZF 750 w silniku w ramie, przypomina mi kawał o ginekologu co wymieniał w samochodzie chłodnicę przez rurę wydechową.Wyciągaj go na stół i do dzieła. Filozofia centralizacji masy skutecznie utrudnia robotę "w kupie". Wspomnę jeszcze że posiadam silnik do w.w. motocykla ale już nie kompletny. Głowicy brak i zatarta panewka na jednym korbowodzie. Może jednak coś innego Cię zaciekawi. Pisz na PW. Pozdrawiam i powodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lidkus Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Silnik mam juz wyciagniety wpadlem na inny pomysl. Zauwazylem ze głowica jest dzielona na 2 czesci wiec odkrecilem ta gorna w ktorej zaklinowaly sie 2 szklanki. Jednak wychodzi do pewnego momentu ta czesci i klinuje się. Wyglada jakby sie klinowala na tych szklankach lub na tych zaworach co bardziej wystawaja od 2 pozostalych(mowa o ssacych) Jak wyciagne gorna czesc glowicy to jestem w domu bo szklanki od drugiej strony wypchnę. Zaden magnes neodymowy, chwytak, szczypce nie daje dobrych rezultatow. 1 pracuje gora-dol lecz zacina sie przy samym koncu- jest na rowni z panewka. Natomiast druga panewka jest zaklinowana duzo nizej najwidoczniej oparla sie o sprezyne zaworu. Da rade wyciagnac sprezyny zaworow i ponownie je zalozyc bez sciagnia glowicy? Wtedy napewno by sie wyjelo gorna czesc.... Zdjęcia: PS czy ktos wie czy to zblokowana glowica czy tak maja yzf 750? Cytuj Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbyszekm Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Cześć,Napisz jaki masz kod modelu to powiemy czy jest zblokowana.Kiedyś miałem w ręku dwie głowice ale nie pamiętam czy obydwie miały zwężki w kanale wydechowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lidkus Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2011 na ramie i w dowodzie mam 4HN PS wyciagnelem 1 szklanke, zostala jeszcze jedna... wrrrr Cytuj Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbyszekm Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2011 (edytowane) 125KM, też miałem taką :icon_biggrin: ale łączenia tej głowicy to nie pamiętam w tym miejscu. Edytowane 8 Sierpnia 2011 przez Zbyszekm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.