pytlus Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Moi drodzy koledzy... na to wychodzi, że sam tego nie zrobię... :( teraz pozostaje pytanie, czy muszę zabierać do mechanika cały pojazd? czy wystarczy same gaźniki wykręcić i zabrać do niego? synchronizację zrobię, czyszczenie w benzynie zrobię... ale ultradźwięki, analizator spalin... nie mam tego, nie dam rady, dysze są drożne, ale czy poprawne? jestem tylko programistą :) aha, dziękuję bardzo za każde zdanie, każdą pomoc, jest dla mnie bezcenna :) pomagasy lecą! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2011 zdecydowanie zakulaj sie nim tam, bo ustawienie wlasciwego skladu mieszanki wiarze sie wlasnie z wykorzystaniem analizatora spalin lub chociazby pirometru, poza tym mechanik odda Tobie zrobiony polazd i nie bedzie takiej sytuacji, ze wrocisz sobie z gaznikami a tu nic lepiej nie jest...pozdr Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brutus333 Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Korzystając z rozpoczętego tematu chciałem zapytać jaka jest prawidłowa temperatura kolanek mierzona pirometrem i jakie są dopuszczalne różnice w poszczególnych wylotach???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pytlus Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2011 http://www.gofastvideo.com/getother/00fb1bf249530019347a3785b4cacdec/385.zip w serwisówce nie ma nic o tempraturach... Źle myśliszPrzedni cylinder 1 obrót Tylny cylinder 1 1/4 obrotuWcześniej korpusy gaźników umyć w ultradźwiękach a dopiero potem wydmuchać sprężonym powietrzem.Po zamontowaniu zrobić synchronizację.Jeżeli motocykl ma dwa wydechy to pomocny będzie analizator spalin a jak ma 2 w 1 to pozostaje pirometr. 1 obrót + 1 1/4 obrotu od tego co mam teraz? czy od maksymalnie wkręconej śrubki ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2011 http://www.gofastvid...4cacdec/385.zip w serwisówce nie ma nic o tempraturach... 1 obrót + 1 1/4 obrotu od tego co mam teraz? czy od maksymalnie wkręconej śrubki ? 1 obrót odkręć od pełnego wkręcenia Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pytlus Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Dzięki Piotrze, w sobotę próba, jak nie podołam to mechanior się pochyli z troską nad problemem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pytlus Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Jest postęp...mając dane od Piotra (1 obrót z przodu i 1 1/4 z tyłu) zrobiłem tak: wkręciłem po pół obrotu które wykręciłem tydzień temu w obu gaźnikachwkręciłem śrubki do końca, wkręcenie miało wartości dokładnie 3/4 obrotu z przodu i 1 obrót z tyłu wykręciłem śrubki 1 z przodu i 1 1/4 z tyłu iii było już znacznie lepiej, ale przy gwałtownym dodaniu gazu dławił się więc powkręcałem po 1/4 obrotu, czyli przywróciłem stan gaźników do stanu po zakupie, tak jak moto jeździło przed dzwonem, pojeździłem dzisiaj godzinkę i jest ok :) problemem było po prostu lewe powietrze dostające się przez gumowe obejmy gaźników które były naruszone przy dzwonie i podniesione... tak mi się wydaje albo jakiś syf który wydmuchał się przy czyszczeniu.. tak czy inaczej w moim odczuciu wydaje mi się że jest bardzo dobrze, ale po zlocie 1-4 września oddam pojazda do warsztatu, tak na wszelki wypadek jeszcze tylko muszę z ładowaniem powalczyć bo mi ciągle aku pada ... miernikiem na akumulatorze podczas pracy silnika, tak jak w samochodzie, zgadza się? napięcie elektryczne powinno być ciut większe od pojemności akumulatora ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Napiecie powinno byc okolo 14V po wlaczeniu swiatel i przy silniku pracujacym na 5 tys obr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Jak masz problem z ładowaniem to pto zrób co tutaj napisane i podziel się wiadomosciami jeśli nie będziesz wiedział co dalej.KLIK Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pytlus Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Dziękuję _Monter_, wychodzi mi padnięty regulator napięcia bo wszystkie wyniki są książkowe, tzn forumowe ;) no to czeka mnie mały zakup.. oznaczenia na regulatorze mam SH633-12 T8.8, z tego co widzę na allegro - są do vtr ale oznaczenia zupełnie inne, w historii znalazłem SH633-12 T8.0, sugerować się oznaczeniami? czy ile producentów tyle oznaczeń? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.