Skocz do zawartości

Jakieś zwarcie


WilQ_21
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

tak jak w temacie mam problem z Hondą Shadow Vt 750 Spirit 2005r, a mianowicie po włączaniu zapłonu wszystko działa, ale z chwilą naciśnięcia na przycisk startera słychać pstyk i wszystkie kontrolki gasną. Po wyłączaniu i włączaniu zapłonu kontrolki świecą normalnie. A co ciekawe wystarczy zostawić motocykl i po jakimś czasie wszystko jest ok ładnie pali i nic mu nie dolega. Przeczyściłem wszystkie masy jakie były, wyczyściłem prawy przełącznik na kierownicy, zmieniłem przekaźnik rozrusznika (nowy) i dalej to samo nie wiem czego mam się już złapać. Ma ktoś może jakiś pomysł ?? Dodam że jak zwieram na ostro styki wszystko działa. Aku sprawne, po odpaleniu ładowanie jest.

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ewentualnie przekaźnik od rozrusznika do kontroli/wymiany.

Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a i zapomniałem dodać że po tym pstryknięciu napięcie spadnie do 3V i tak będzie się utrzymywać, wyłączę i włączę zapłon i napięcie jest 12V z groszami

przekaźnik bym już raczej wykluczył bo na starym i nowym dzieje się to samo

spróbuję jeszcze z tym akumulatorem i bezpiecznikiem

jeśli ktoś by miał jeszcze jakieś pomysły to proszę o podpowiedź

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem coś podobnego ale z seryjnym radiem w Harrym. Niby gra i wszystko git, nacisnę guzik startera to przygasa na chwilę (tak ma być, jak np. w samochodach) i potem radio wariuje. Nie da się ściszyć, zgłośnić, przełączyć ani wyłączyć. Resetowanie stacyjki pomagało. Problem tkwił w kostkach. Każdą rozpiąłem, podgiąłem konektorki wszystkie, a są tam okrągłe konektory, takie jak w komputerach PC. Teraz wszystko śmiga jak należy.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej każdą kostkę preparatem do elektryki potraktować.

Wygląda jakby coś nie łączyło gdzies ewidentnie. A napięcie mierzysz na auku ?

Spróbowałbym jeszcze jakiś amperomierz i sprawdzić ile prądu pobiera.

Tylko taki powiedzmy do 100 A a nie taki elektroniczy co 10 A i ci się zadymi z niego tylko :)

PONY 50 -> WSK 125 -> MZ ETZ 250 -> AWO Sport -> LS 650 ... cdn

 

www.elektrotec.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

sory że dopiero teraz odpisuję, ale nie miałem wcześniej możliwości.

Sprawa się wyjaśniła, okazało się że winny był akumulator. Pod obciążeniem spadało mu napięcie do zera. Po wyłączeniu zapłonu wracało do normy. Dzięki za pomoc

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...