Hipolit Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 Witam zainteresowanych. Wczoraj usłyszałem o możliwości odprężenia silnika 2T, ktoś już robił to w lublinie tak więc nie chciałbym rozpatrywać bardzo samej metody(z tego co zrozumiałem jest to zbieranie materiały z głowicy).Czy ktoś z was miał z tym jakąś styczność czy jeździł na motocyklu tak przerobionym lub wie coś więcej na ten temat :icon_question: proszę o pomocne odpowiedzi.Dodam że 125 2T mi nie pasuje(za duże spalanie za mała moc w dole), KTM 200 jest idealny lecz na ogół za drogi, 250 2T tanie łatwo dostępne dobry dół jeszcze lepsza góra ale zbyt zrywne dla mnie. I o to się rozchodzi bo coś takiego chciałbym zakupić tanie w utrzymaniu lekkie lecz byle machnięcie gazu i piekło jest, taka moc mi nie potrzebna(mówię wszystko pod względem jeżdżenia enduro w wąwozach itp). Rozmawiałem o tym z jednym gościem i opowiedział mi o tej metodzie, że takie 250 jest wtedy łagodniej oddawana i o to by mi właśnie chodziło, no i żywotność znacznie się wydłuża. Co o tym wszystkim sądzicie? :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 Jak dla mnie taki zabieg to głupota i tyle :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMEKSETA Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 możesz zamiast 250 2t kupić 125 mocy nie brak tanie w utrzymaniu i na pewno mniej pali!! po co kombinować i robić jakieś zabiegi?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 jak chcesz 250 2T tanie w utrzymaniu to szukaj rzadko spotykanych crm 250/kdx 250 tam silnik ma ok 40KM kosztem dobrego dołu i zarąbistej jak na 2T żywotności... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 Witam zainteresowanych. Wczoraj usłyszałem o możliwości odprężenia silnika 2T, ktoś już robił to w lublinie tak więc nie chciałbym rozpatrywać bardzo samej metody(z tego co zrozumiałem jest to zbieranie materiały z głowicy).Czy ktoś z was miał z tym jakąś styczność czy jeździł na motocyklu tak przerobionym lub wie coś więcej na ten temat :icon_question: proszę o pomocne odpowiedzi.Dodam że 125 2T mi nie pasuje(za duże spalanie za mała moc w dole), KTM 200 jest idealny lecz na ogół za drogi, 250 2T tanie łatwo dostępne dobry dół jeszcze lepsza góra ale zbyt zrywne dla mnie. I o to się rozchodzi bo coś takiego chciałbym zakupić tanie w utrzymaniu lekkie lecz byle machnięcie gazu i piekło jest, taka moc mi nie potrzebna(mówię wszystko pod względem jeżdżenia enduro w wąwozach itp). Rozmawiałem o tym z jednym gościem i opowiedział mi o tej metodzie, że takie 250 jest wtedy łagodniej oddawana i o to by mi właśnie chodziło, no i żywotność znacznie się wydłuża. Co o tym wszystkim sądzicie? :flesje: Weź pod uwage że ten zabieg nie tylko wpłynie na zmniejszenie mocy ale i też momentu. Dwusuwem trzeba umieć jeździć to nie jest czteropak że pyrkasz obrotami, tu dobra technika jazdy się kłania i umiejętne operowanie sprzęgłem. Nie wiem czym wcześniej jeździłeś ale taka krowa jak TT600 napewno Cię tego nie nauczyła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 12 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2011 Wczoraj usłyszałem o możliwości odprężenia silnika 2T, ktoś już robił to w lublinie tak więc nie chciałbym rozpatrywać bardzo samej metody(z tego co zrozumiałem jest to zbieranie materiały z głowicy).jak juz to włożenie grubszej uszczelki pod głowicę, tak jak robią przy uturbianiu aut, planowanie dopręża... http://allegro.pl/cr-500-nie-yz-rm-kx-i1711215192.htmltu gosc cos takiego niby zrobił, ale po co się w to bawic w 250? nie wiem czy jezdziłes na exc 250 Danielka, ale nie jest to az taki diabeł jak yz250, mocy ciut wiecej niz moje 200, przy czym jakbym tez miał nowego wossnera róznica pewnie byłaby jeszcze mniejsza ;) ta 250 będzie na sprzedaż, ale tania tez nie będzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 12 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2011 jjank sądzę że chodziło o roztoczenie komory spalanie bo planowanie tak jak mówisz, dopręży tylko silnik. No ale tak jak już wcześniej napisał Rafael, bez sensu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipolit Opublikowano 12 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2011 Nie chce już zmieniać motocykla ciekawiła mnie tylko sama metoda odprężania takiego silnika. Wsadzenie grubszej uszczelki pod głowice było by najprostsze ale większości 2T jest oring pod głowicą.Ten KDX 250 to fajna opcja, zadzwoniłem do gościa co jednego sprzedaje mówi że na spokojnie można 4dychy jechać na 6biegu a jak trzeba redukcja i ogień. Mocy i momenty ma pod dostatkiem. TT to krowa i dobrze o tym wiem ale przynajmniej góry chce z nią zaliczyć żeby nie zostać na koniec lipca bez motonga potem będę myślał co robić dalej, prawda jest taka że mam co chciałem :blush: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 12 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2011 Ten KDX 250 to fajna opcja, zadzwoniłem do gościa co jednego sprzedaje mówi że na spokojnie można 4dychy jechać na 6biegu a jak trzeba redukcja i ogień. Mocy i momenty ma pod dostatkiem. sporo jest elastycznych 2T projektowanych z naciskiem na żywotność silnika, niestety ustępują one zawiasem czy wagą hard-om typu exc........kmx 200, mtx 200, ts 200, kdx 200/250, crm 250, poza juropą jest jeszcze dt 230... sęk tkwi w tym że o ile do kdxa 250 czy crm 250 cośtam dostać idzie (do crmki w intercarsie jest tłok i uszczelki, ale np wał tylko ASO, do kdxa tłok pasuje od kxa, korba na 90% też tylko kwestia roczników do 94 roku są chyba takie same)tak reszta to megaegzotyczne motocykle to co pasuje od mniejszych braci to pasuje ale np tłoka do mtx 200 to mój ziomek szukał nawet na ebayu 0.5 roku i nie znalazł i motocykl poszedł w śmieci.... coprawda silnik w takim niewysilonym 2T jest w stanie wytrzymać nawet 40tys km na jednym tłoku albo i więcej to zawsze możesz trafić na taki co ma 39999 km i trzeba ten remont zrobić :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 13 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2011 do kata można kupić 3 różne grubości uszczelek pod cylinder standardową, cienką i grubą na cienkiej szatan, prawie nie do opanowaniana grubej dość łagodny sprzęt z głowicą nic nie zrobisz bo są oringi, jedynie planowanie Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.