MichaelloEs Opublikowano 2 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2011 Witam, na ile może zmiana tłumika z seryjnego na sportowy (na przykładzie Arrow) zwiększyć lub zmniejszyć moc w motocyklu?? Na ile to jest odczuwalne, czy w ogóle ta teoria jest nie do końca zgodna z rzeczywistością??Jakie polecacie tłumiki do CBR?? Miałem ostatnio tego Arrow-a, na wolnych obrotach ładnie szedł, podczas jazdy fajnie go słychać ale jadąc jako kierowca za bardzo chyba mi brzęczał po uchem:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 2 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2011 TO zależy czy masz moto na wtrysku czy na gaźniku . Wtryskowce poradzą sobie z mieszanką , gaźnikowce potrzebują filtra powietrza pod przelot i regulacji gaźnników . Inaczej pojawi ci sie dziura w obrotach i elementy głowicy moga się przegrzewać . Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 2 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2011 Jeżeli zakładasz inny tłumik żeby inny dźwięk był, to nie ma problemu. Jak chcesz uzyskać lepsze osiągi, to po pierwsze musisz się zastanowić jaki zakres obrotów chcesz poprawić, a potem jechać z motocyklem na hamownię. Bajdełej, motocykle na wtrysku są prostsze do strojenia bo właśnie się zmienia mapy. W gaźnikowych jest to bardziej pracochłonne. W każdym wypadku potrzebujesz kogoś kto naprawdę wie co robi. Tak troszkę może złośliwie napiszę, że skoro nie jesteś pewien co tłumiki dają i jak się to robi, to się za temat nie zabieraj.A jeszcze bardziej z grubiej kreski - jeżeli nie trenujesz na torze, to jest ci to niepotrzebne. Chyba oczywiście ze chodzi o lans dźwiękowo-optyczny, ale to jest inna rozmowa.... Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichaelloEs Opublikowano 2 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2011 (edytowane) Nie jeżdzę na torze, rzaden lans... jezeli chodzi o dzwiek to sie zgodze, seryjne tłumiki Hondy sa takie piszczace, jakby przyrownac NSR-ke 125 do 600-tki:) Wolę troche bardziej basowy dzwiek, lepiej mi odpowiada ale to nie jako priorytet a dodatek:) Jak jedni wymieniaja szybki na ciemne a inny tłumiki, a jeszcze inni swiatła hehe:)Pozdrawiam!! Edytowane 2 Lipca 2011 przez MichaelloEs Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 2 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2011 Sama wymiana koncowki na przelotowa przejdzie bez wrazenia dla gaznikow, byles jednoczesnie filtra powietrza nie wymienil na mniej tlumniacy. Zadnych roznic w mocy nie bedzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 2 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2011 Na pewno trochę zuboży mieszankę zmiana tuby na otwartą, która pewnie też będzie miała większą średnicę. Jeśli autor chce dźwięku niech uderza do Edzia. Lokalny forumowy SPEC od wydechów :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 2 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2011 Witam, na ile może zmiana tłumika z seryjnego na sportowy (na przykładzie Arrow) zwiększyć lub zmniejszyć moc w motocyklu?? Na ile to jest odczuwalne, czy w ogóle ta teoria jest nie do końca zgodna z rzeczywistością??Jakie polecacie tłumiki do CBR?? Miałem ostatnio tego Arrow-a, na wolnych obrotach ładnie szedł, podczas jazdy fajnie go słychać ale jadąc jako kierowca za bardzo chyba mi brzęczał po uchem:) To zalezy . :icon_biggrin: Jakkiekolwiek uogolnianie naprade jest bez sensu ,pytanie powinno byc skierowane do danego motocykla i wydechu . Tyle . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.