Skocz do zawartości

duży przebieg kawasaki zx6r


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, przymierzam się do kupna kawasaki zx6r '99, która ma 85tys. przebiegu najechane. Jest po wymianie łańcuszka rozrządu, napinacza, wałka rozrządu. Moje pytanie dotyczy tego, co w takim motocyklu sportowym przy tym przebiegu może jeszcze być do wymiany i jakie koszty się z tym wiążą? Jeśli to zły dział to prosiłbym o przeniesienie tematu, pozdrawiam.

Edytowane przez torfiorze
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przynajmniej ma prawdziwy przebieg pewnie, nie jak masa sprzętów na rynku...

A na swoim przykładzie, jeśli chodzi o duży przebieg 600ccm sporta: mój T-cat ma lekko ponad 63tys. km i po takim czasie co najwyżej przydałoby się sprzęgło zmienić (podejrzewam że jeszcze oryginał jest) i za jakiś czas łańcuch rozrządu. No i zmieniłem tarcze hamulcowe już. I tyle. Poza tym problemów brak, więc jak sprzęt jest zadbany to taki przebieg nie robi wrażenia na nim.

Dla Hondy albo Suzuki z tamtych lat to też nic wielkiego, jedyne wątpliwości mam co do tego że to Kawasaki :P a jak wiadomo różne opinie o starszych modelach krążą...

 

Najlepiej niech się wypowie ktoś kto ma taką kawe ze sporym przebiegiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eee tam , dobry przebieg jak na ten rocznik . Brać . DOpiero co sie porządnie dotarł.

Może zdjęcia jakieś wrzuć , zobaczymy czy nie anglik czy jakiś inny włoch .

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale zdaje sie ze kiła w kawach to była w latach 80', 99 rok to juz jakby inna epoka . Zreszta , proponuje poczytac jakies artykuły w necie na temat tego modelu i znaleźc samemu odpowiedzi .

 

A podawanie 85tyś km wygląda w moich oczach lepiej niż 35tyś km w takim roczniku . Wszystkie motongi w Polsce mają około 30tyś km. :bigrazz:

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prędzej bym kupił moto z 85tys km a zadbane niż z 30tys gdzie koleś próbuje wcisnąć kit że jeździł nim do sklepu po bułki raz w miesiącu :icon_mrgreen: . Jeśli masz pewność ze wymieniał to co mówi śmiało bierz ten motor.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

osobiście w ogole w takie motocykle bym sie nie pchał... swoje ma już wylatane.

 

Dlatego w Polsce wiekszosc kreci liczniki, bo dla kupujacego najwazniejszy jest stan licznika jak stan techniczny pojazdu.

:icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego w Polsce wiekszosc kreci liczniki, bo dla kupujacego najwazniejszy jest stan licznika jak stan techniczny pojazdu.

:icon_mrgreen:

 

przy takim przebiegu stan techniczny i stan licznika jest dość tożsamy hehe, szczegolnie przy takich moto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daj spokój, licznik na prawdę służy bardziej do tego żebyś wiedział kiedy co zrobić w moto. W kilka tysięcy kilosów można zbić moto jak psa do stanu gdzie nie jeden starszy będzie miał się lepiej. Po za tym niektóre rzeczy wynikające z wieku łatwo naprawić. Fakt, że to koszta ale powiedzmy 30zł na łożyska do kół czy 150 na uszczelniacze zaworowe to nie jest jakiś chory wydatek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...