jelu Opublikowano 25 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2004 Co sądzicie o założeniu opony bezdętkowej tam gdzie powinna być dętkowa, tzn. co się stanie jeśli założę oponę bezdętkową wraz z dętką na koło przystosowane do opon bezdętkowych.Wiem, że jest to niezdrowe podejście, ale jeśli nie ma innego wyjścia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 26 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2004 Teoretycznie nic się nie stanie, jednak opona bezdętkowa ma karby w środku które będą przecierały dętkę.Tak więc trzeba się liczyć z tym że po pewnym czasie np. rok , dętka może stracić szczelność i trzeba ją będzie wymienić na nową. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jelu Opublikowano 26 Maja 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2004 ...nie bez kozery "spec", bo żaden Heniek zwiący się specem nic tak ciekawego mi nie powiedział. Mało takich prawdziwych speców.Browar dla ciebie,cholera,dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio Opublikowano 26 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2004 Hej!W swoim motocyklu mam fabrycznie!!!!! opony bezdętkowe , a i tak muszę zakładać dętki. Nadmieniam, że opony (Avon AV 281) były konstruowane do tego właśnie motocykla. Mam też wlany taki płyn zapobiegający nagłej utracie ciśnienia. Spisuje się to doskonale od 18 tys km. Nic się nie przeciera :o Spokojnie możesz założyć takie opony. PozdroDyzio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jelu Opublikowano 26 Maja 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2004 Można coś więcej się dowiedzieć o tym płynie Dyzio? Tzn. co to i jak to aplikujesz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio Opublikowano 26 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2004 Hej!Jest to taki płyn, który leją też endurowcy i stosuje się go także np. w bankowozach. Niestety nie pamiętan jak sie nazywa :? Nalali mi go w Rapidzie w Poznaniu jak zakładali oponę i w każdym zakładzie wulkanizacyjnym powinni wiedzieć :arrow: kosztowało to dodatkowo kilkadziesiąt złotych, ale wytrzymało nieraz polne drogi i chorwackie kamienie - po prostu pewniej się czułem.PozdroDyzio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 26 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2004 Hej Dyzio - czemu piszesz ze musisz wkladac detki do opon bezdetkowych ??? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio Opublikowano 26 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2004 Hej Dyzio - czemu piszesz ze musisz wkladac detki do opon bezdetkowych ??? Adam M. He , he bo mam szprychy 8) i to nie w wydaniu BMW :D PozdroDyzio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jelu Opublikowano 1 Czerwca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2004 A ja właśnie sprawiłem sobie nowe oponki, michelina Commander, no i są one uniwersalne TL/TT. Jestem ciekaw jak będą się sprawować. A co do karbów, o których wcześniej była mowa, to przyjżałem się kilku oponkom : moja stara oryginalna Bridgestone TT ma więcej karbów w środku niż jakaś np. sportowa oponka TL.Pojeździmy zobaczymy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.