barka Opublikowano 3 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 Witam spalił mi się regulator napięcia w cbr 600 i sprawdzałem wszystko tak jak na pierwszej stronie i wyszło mi przy pomiarze rezystancji że ma przebicie do masy tzn te 3 kable mają połączenie z masą. Teraz co lepiej kupić używany alternator czy może ktoś nawija nowe uzwojenia (regeneruje uszkodzone) i jeszcze jaki regulator http://allegro.pl/re...1636192121.html da rade czy szukać droższego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 3 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 Gdzieś na forum koledzy pisali, ze mają sprawdzony warsztat i gość robi porządnie ale nie pamiętam gdzie. Możesz również kupić używany.Regulator możesz mieć sprawny więc nie wiem czemu teraz chcesz go kupić. Jesli jednak uważasz, ze jest Ci potrzebny to ie przepłacaj. Wszystkie pochodzą z tego samego źródła. Patrz żeby miał takie same wyprowadzenia i żeby kolory przewodów się zgadzały. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 3 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 Tutaj Panowie twierdzą, że są w stanie robić niektóre rzeczy http://www.elektronika-motocyklowa.pl/ Osobiście proponuje poszukać regulator pasujący od innego modelu. Np. moja ćwiartka ma taki sam jak Versys i coś jeszcze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 3 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 W razie czego mam alternator z F2. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barka Opublikowano 3 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 spalił mi się regulator bo się dymił i cyna wypłynęła z niego a nie wiem właśnie z tym alternatorem nie wiem czy kupować jakiś używany czy może przewinąć tego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 3 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 Tego to nikt nie wie, sam musisz podjac decyzje co robic bo to twoje pieniadze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motodynamo Opublikowano 4 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2011 Dobrze przewinięty działa jak oryginał i tylko kwestia kalkulacji pozostaje w Twojej gestii -- Masz 2 opcje :crossy: Cytuj http://motocdi.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barka Opublikowano 6 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2011 http://allegro.pl/regulator-napiecia-honda-yamaha-cb250n-r7-1-i1643131085.html a jak mówicie ten da rade czy nie bawić się i kupić coś dedykowanego do cbr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 8 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 Yo! http://www.republika.pl/reg_mot/ Znajomy zanabyl cos takiego do CBF1000 i fruwa bez problemu. Kupa ludzi tez te reglery chwali.Przewiniecie altka powinno kosztowac jakos 150-200zl. Ojciec przewijal w Vulcanie 750 i sprzet dawal rade kilka lat. Ceny nowych oryginalnych podzespolow sa czterocyfrowe ;). Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 9 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2011 mam ten regulator i kurde zarówki z tyłu mi sie spalaja nie jestem tylko pewny czy to przez regulator Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peterek Opublikowano 9 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2011 mam ten regulator i kurde zarówki z tyłu mi sie spalaja nie jestem tylko pewny czy to przez regulator Ten regulator od 10 tyś. podaje ok. 18V. Producent tego nie ukrywa. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motodynamo Opublikowano 9 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2011 (edytowane) Regulator ma za zadanie regulować napięcie w granicach jakie jest w stanie przyjąć akumulator czyli około 13,7 V .. tak podają producenci akumulatorów wszystko co ponad niszczy akumulator!! im więcej ponad 13,7V tym szybciej niszczy! akumulator raz przeładowany ponad 15 V owszem działa ale już nie naładujemy go napięciem 13,7V -przyzwyczaił się do wyższego napięcia i nie ma powrotu do poprzednich parametrów plus stracił swoje właściwości jakie zapewniał producent Edytowane 9 Czerwca 2011 przez motodynamo Cytuj http://motocdi.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peterek Opublikowano 9 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2011 13,7V powiadasz? A nie 14,7V? pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motodynamo Opublikowano 9 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2011 Po wyżej 14,7V zaczyna wydzielać się wodór i jest to już napięcie przeładowania -- nie można pomijać też parametru temperatura otoczenia przy niskich temperaturach akumulator traci pojemność i to znacznie bo nawet 80% :) podobnie napięcia ładowania zmniejsza się .. pomiary przyjmuje się dla 20st C jednak nawet w instrukcji podana jest gęstość elektrolitu dla różnych warunków eksploatacji --- element akumulator jest to chemia !! a wiadomo wszelkie procesy chemiczne ściśle związane są z temperaturą ważne aby mieścić się w rozsądnych średnich granicach Cytuj http://motocdi.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 9 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2011 Dziwne, w moim motocyklu wymagany zakres ładowania to od 14V DO 15V a napięcie akumulatora 12.8V lub więcej. Akumulator zalewany raz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.