Skocz do zawartości

suzuki tl 1000 s problem z ladowaniem


bubuss
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem z łądowaniem pewnego dnia po przejazdzce przyjechalem do domnu i chcialem odpalic spowrotem i juz aku nie mialo sily przekrecic. Naladowalem aku motor chodzi super ale dzis sprawdzilem prubowka i nie ma ladowania bynajmniej na obrotach do 4 tys wiecej nie krecilem. mozecie mi doradzic co moze byc przyczyna i czy to kosztowna naprawa ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

regulator napiecia ja sie obawialem ze to moze byc pradnica i ze szczotki szlak trafil dzis dopiero bede to sprawdzal

a jeszcze jedno pytanie mozesz mi powiedziec ile twoja r idzie na pierwszym biegu ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

regulator napiecia ja sie obawialem ze to moze byc pradnica i ze szczotki szlak trafil dzis dopiero bede to sprawdzal

a jeszcze jedno pytanie mozesz mi powiedziec ile twoja r idzie na pierwszym biegu ??

 

Dokonałeś wszystkich pomiarów?

W Twoim układzie ładowania nie ma żadnych szczotek.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam problem z łądowaniem pewnego dnia po przejazdzce przyjechalem do domnu i chcialem odpalic spowrotem i juz aku nie mialo sily przekrecic. Naladowalem aku motor chodzi super ale dzis sprawdzilem prubowka i nie ma ladowania bynajmniej na obrotach do 4 tys wiecej nie krecilem. mozecie mi doradzic co moze byc przyczyna i czy to kosztowna naprawa ??

 

 

Generalnie oprócz uszkodzeń przewodów i połączeń możliwości są dwie uzwojenia alternatora lub regulator napięcia. Warto zacząć od sprawdzenia napięcia zmiennego na trzech fazach alternatora bez obciążenia - po odłączaniu regulatora(trzy żółte przewody między sobą każdy z każdym miernik ustawiony na prąd zmienny). W serwisówce znajdziesz wartości napięcia i obroty przy których mierzyć - na przykład u mnie W gsxr napięcie przy 5 tyś obrotów powinno wynosić 65V u Ciebie pewnie będzie też coś takiego. Jeśli masz takie same i odpowiednie wartości między fazami to można z duża dozą prawdopodobieństwa założyć, że winny jest regulator aczkolwiek w przypadku suzuki obstawiłbym spalone uzwojenie - ja tak teraz mam w gsxr i często się to zdarza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie oprócz uszkodzeń przewodów i połączeń możliwości są dwie uzwojenia alternatora lub regulator napięcia. Warto zacząć od sprawdzenia napięcia zmiennego na trzech fazach alternatora bez obciążenia - po odłączaniu regulatora(trzy żółte przewody między sobą każdy z każdym miernik ustawiony na prąd zmienny). W serwisówce znajdziesz wartości napięcia i obroty przy których mierzyć - na przykład u mnie W gsxr napięcie przy 5 tyś obrotów powinno wynosić 65V u Ciebie pewnie będzie też coś takiego. Jeśli masz takie same i odpowiednie wartości między fazami to można z duża dozą prawdopodobieństwa założyć, że winny jest regulator aczkolwiek w przypadku suzuki obstawiłbym spalone uzwojenie - ja tak teraz mam w gsxr i często się to zdarza.

 

Nie musiałbyś sie produkować gdybyś przeczytał cały temat i sprawdził linki...

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cholerka nastraszylkes mnie z tym uzwojeniem pewnie to bardzo kosztowna napraw i kupe roboty przy tym :(( a regukatoir tez nie nalezy do tanich ech. jutro bede wiedzial co i jak dzis musialem dluzej w pracy zostac wiec nie mam juz sily na to

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze raz ja zawroce glowe

nie bylo ladowania po przeczyszczeniu stykow na regulatorze napiecia ladowanie na wolnych obrotach mam od 13.6 do 13.9. alternator daje rowne i ladne napiecie

tylko podczas pomiarow w czasie dodawania gazu ladowanie malej na mnmiejsze wartosci to jest normalne czy powinno stale trzymac te wartosci co wyzej. podczas dania gazo w zakresie 8-10 tys napiecie ladowania spada nawet do 12.9 uwas tez tak jest??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak akumulator jest sprawny bynajmniej jak go naladuje to chodzi super motor ze 3 dni pozniej sie kwiatki dzieja ale teraz po przeczyszczeniu stykow to regulatpor ma takie wartosci jak powyzej napisalem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do obudowy, pod śrubę którą się przykręca regulator do ramy.

 

Reg_mot - bardzo dobry produkt. Ludzie sobie bardzo chwalą ten patent i nigdy nie przeczytałem żeby komuś padł.

--== XtzParts.com - części do XTZ 660, XTZ 750, TDM 850, TRX 850, TDM 900 ==--

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzieki za podpowiedz gdzie podlaczyc kabelek czyzby to mialo sprawdzic czy jest dobra masa na regulatorze:-))

To jak bedzie zle to kupie ten produkt cena jest bardzo dobra w porownaniu z orginalem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...