bubuss Opublikowano 22 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2011 Witam mam problem z łądowaniem pewnego dnia po przejazdzce przyjechalem do domnu i chcialem odpalic spowrotem i juz aku nie mialo sily przekrecic. Naladowalem aku motor chodzi super ale dzis sprawdzilem prubowka i nie ma ladowania bynajmniej na obrotach do 4 tys wiecej nie krecilem. mozecie mi doradzic co moze byc przyczyna i czy to kosztowna naprawa ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 22 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2011 http://forum.motocyklistow.pl/index.php?/topic/133793-problem-z-ladowaniem-krok-po-kroku/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 23 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2011 pewnie regulator napięcia poszedł na światłach wyłączonych będzie ok przynajmniej ja tak miałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubuss Opublikowano 23 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2011 regulator napiecia ja sie obawialem ze to moze byc pradnica i ze szczotki szlak trafil dzis dopiero bede to sprawdzala jeszcze jedno pytanie mozesz mi powiedziec ile twoja r idzie na pierwszym biegu ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 23 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2011 regulator napiecia ja sie obawialem ze to moze byc pradnica i ze szczotki szlak trafil dzis dopiero bede to sprawdzala jeszcze jedno pytanie mozesz mi powiedziec ile twoja r idzie na pierwszym biegu ?? Dokonałeś wszystkich pomiarów?W Twoim układzie ładowania nie ma żadnych szczotek. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qunio Opublikowano 23 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2011 Witam mam problem z łądowaniem pewnego dnia po przejazdzce przyjechalem do domnu i chcialem odpalic spowrotem i juz aku nie mialo sily przekrecic. Naladowalem aku motor chodzi super ale dzis sprawdzilem prubowka i nie ma ladowania bynajmniej na obrotach do 4 tys wiecej nie krecilem. mozecie mi doradzic co moze byc przyczyna i czy to kosztowna naprawa ?? Generalnie oprócz uszkodzeń przewodów i połączeń możliwości są dwie uzwojenia alternatora lub regulator napięcia. Warto zacząć od sprawdzenia napięcia zmiennego na trzech fazach alternatora bez obciążenia - po odłączaniu regulatora(trzy żółte przewody między sobą każdy z każdym miernik ustawiony na prąd zmienny). W serwisówce znajdziesz wartości napięcia i obroty przy których mierzyć - na przykład u mnie W gsxr napięcie przy 5 tyś obrotów powinno wynosić 65V u Ciebie pewnie będzie też coś takiego. Jeśli masz takie same i odpowiednie wartości między fazami to można z duża dozą prawdopodobieństwa założyć, że winny jest regulator aczkolwiek w przypadku suzuki obstawiłbym spalone uzwojenie - ja tak teraz mam w gsxr i często się to zdarza. Cytuj SportJazda.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 23 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2011 Generalnie oprócz uszkodzeń przewodów i połączeń możliwości są dwie uzwojenia alternatora lub regulator napięcia. Warto zacząć od sprawdzenia napięcia zmiennego na trzech fazach alternatora bez obciążenia - po odłączaniu regulatora(trzy żółte przewody między sobą każdy z każdym miernik ustawiony na prąd zmienny). W serwisówce znajdziesz wartości napięcia i obroty przy których mierzyć - na przykład u mnie W gsxr napięcie przy 5 tyś obrotów powinno wynosić 65V u Ciebie pewnie będzie też coś takiego. Jeśli masz takie same i odpowiednie wartości między fazami to można z duża dozą prawdopodobieństwa założyć, że winny jest regulator aczkolwiek w przypadku suzuki obstawiłbym spalone uzwojenie - ja tak teraz mam w gsxr i często się to zdarza. Nie musiałbyś sie produkować gdybyś przeczytał cały temat i sprawdził linki... Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubuss Opublikowano 23 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2011 cholerka nastraszylkes mnie z tym uzwojeniem pewnie to bardzo kosztowna napraw i kupe roboty przy tym :(( a regukatoir tez nie nalezy do tanich ech. jutro bede wiedzial co i jak dzis musialem dluzej w pracy zostac wiec nie mam juz sily na to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubuss Opublikowano 25 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2011 jeszcze raz ja zawroce glowe nie bylo ladowania po przeczyszczeniu stykow na regulatorze napiecia ladowanie na wolnych obrotach mam od 13.6 do 13.9. alternator daje rowne i ladne napiecie tylko podczas pomiarow w czasie dodawania gazu ladowanie malej na mnmiejsze wartosci to jest normalne czy powinno stale trzymac te wartosci co wyzej. podczas dania gazo w zakresie 8-10 tys napiecie ladowania spada nawet do 12.9 uwas tez tak jest?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 25 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2011 Jeżeli akumulator masz sprawny to wypada natychmiast wymienić regulator na nowy. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubuss Opublikowano 26 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2011 Tak akumulator jest sprawny bynajmniej jak go naladuje to chodzi super motor ze 3 dni pozniej sie kwiatki dzieja ale teraz po przeczyszczeniu stykow to regulatpor ma takie wartosci jak powyzej napisalem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 26 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2011 Jednak regler jest walniety, a objawem jest wlasnie spadek ladowania na wysokich obrotach.Mozesz probnie poprowadzic osobny kabel masy od reglera do minusa aku i jezeli to nic nie da to raczej wymien regler. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubuss Opublikowano 26 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2011 jutro sprawdze z tym kablem a to trzeba gdzies go podlaczyc czy do obudowy?? a i co sadzicie o zamiennikach http://www.republika.pl/reg_mot/http://www.republika.pl/reg_mot/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yze750 Opublikowano 26 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2011 Do obudowy, pod śrubę którą się przykręca regulator do ramy. Reg_mot - bardzo dobry produkt. Ludzie sobie bardzo chwalą ten patent i nigdy nie przeczytałem żeby komuś padł. Cytuj --== XtzParts.com - części do XTZ 660, XTZ 750, TDM 850, TRX 850, TDM 900 ==-- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubuss Opublikowano 27 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2011 Wielkie dzieki za podpowiedz gdzie podlaczyc kabelek czyzby to mialo sprawdzic czy jest dobra masa na regulatorze:-))To jak bedzie zle to kupie ten produkt cena jest bardzo dobra w porownaniu z orginalem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.