Piotr Dudek Opublikowano 22 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2011 Nie wolno uruchamiać silnika z wykręconą świecą zapłonową. Piotrze - Czy Ty dobrze czytasz? Oczywiście, mimo wieku nadal nie wiem co to okulary.Odniosłem się do Twojego cytatu "Metoda zaciagnieta i zmodyfikowana ze sposobu regulacji starych rosyjskich dwucylindrowcow z ksiazki Dmowskiego. Tylko tam wykrecano swiece." Cały ten tekst to jakaś bzdura bo jeżeli nie wykręcisz świec zapłonowych to po wkręceniu śrub składu w trzech cylindrach nie odpalisz silnika.Podczas regulacji silnika czterocylindrowego nie można obniżać obrotów do ". (przypominam ze sruba obrotow caly czas dazymy do najnizszych obrotow"ponieważ pozbawisz wał wymaganego minimalnego ciśnienia oleju itd.Tego typu PRACE DOŚWIADCZALNE możesz oczywiście robić w swoim garażu codziennie ale pod warunkiem że nie są wykonywane na motocyklach kolegów lub co najgorsze klientów. Niektóre silniki wręcz wymagają podniesienia obrotów podczas procesu synchronizacji. A teraz konkretnie: powołujesz się na książkę Dmowskiego modyfikując jego tekst na forum publicznym podpisując się pseudonimem jak partyzant z GL podczas wojny światowej nie biorąc żadnej odpowiedzialności za szkody wynikłe podczas regulacji zgodnych z Twoją instrukcją. Czy to jest w porządku? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 25 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2011 No pytali jaka ma metode, to napisal - ciezko miec teraz do Jimmiego pretensje.Moze opiszesz jak to powinno byc robione i mozna to bedzie jako wzorzec przykleic kolo tematu o ladowaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
precel1100 Opublikowano 31 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2014 lekki odkop :)przy odpalaniu zimnego silnika wiadomo ssanie itd lubi paść swieca... za bogato? moto to gsxr 1100kręcąc śrubką od skłądu regulujemy skład mieszanki ale dokładnie co w tym składzie zmieniamy poprzez kręcenie? ilość powietrza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 31 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2014 JAki kolor świec ?Jaki wydech i filtr powietrza ?Jakie dysze w gaźniku i ustawienie iglicy na przepustnicy podciśnieniowej ? Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
precel1100 Opublikowano 31 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2014 (edytowane) wydech przelot, filtr nowa seria, gaźniki b12 (przelot taki jak w gsxr) z dyszami seryjnymi z gsxr iglica drugi ząbek od góry ( tak jak w serwisówce)swiece raczej czarne - nie wiem jak reszta... te co padają są czarne... mieszanke próbowałem robić na colortune ale albo stan moich gażników jest słaby albo ta swieca jest troche przereklamowana... moto jak cieple pracuje równo... nie zawiesza sie przy schodzeniu z obr.. na obr wchodzi w miare taka lekka dziure/ "chrypke" :D ma przy ok 4 tys przy wkrecaniu sie Edytowane 31 Marca 2014 przez precel1100 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 31 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2014 Dziura w obrotach i czarne swiece ;] 2 sprzecze rzeczy . Ile pali na 100km ?Wykręc pozostałe świece .Kolor ?Kranik nie przepuszca wachy wezem podciśnienia ?Sprawdź kompresję , jeśli w normie i taka sama na kazdym garnku to potem gaźniki : 1. Czyszcenie w myjce ultradźwiękowej 2. Poziom paliwa w komorach pływakowych - czy stały i w normie , jeslli zaworki przepuszcają - wymienić.3. stan membran przepustnic podcisnienowych ,ew wymiana , lokalizacja brakujących uszczelnień . 4. Ustaw śruby składu mieszanki wg. serwisówki . Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
precel1100 Opublikowano 31 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2014 w jeździe tej nawet to cieżko nazwać dziurą taka lekkie krztuszenie sie nie wystepuje może chwile na niedogrzanym... a luzie to występuje im bliżej temperatury pracy tym jest lepiej...kranik ma nowy zestaw naprawczy- jest ok, kompresja już nie pamietam 10-11bar, gazniki były myte przedmuchiwane, poziom paliwa ok, zaworki trzymają, membrany ok, oringi na swoich miejscach, wcześniej miałem wg serwisówki i było tak jak teraz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 31 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2014 A sruby składu mieszaki ? Jesli reszta swiec też jest czarna to iglice piętro w dół . Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 31 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2014 Pozwolę sobie skierować dyskusję trochę na inny temat ;) Testował ktoś z was szerokopasmową sondę ? Jak daje radę i czy w ogóle daje w regulacji gaźników ? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 31 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2014 (edytowane) Na temat szerokopasmowych czytałem, że świetnie nadają sie do akcesoryjnych zastosowań żeby właśnie monitorować skład spalin na bierząco. Problem w tym, że jak to zamontujesz na końcu kolektora to nie wyregulujesz silnika, bo będziesz miał całkowity skład spalin.Jednorazowe rozwiazenie to kopsnąć się na analizator spalin z długą sondą i każdy kolektor oddzielnie zbadać tylko znowu, bez tłumika to może być trudne i zrobi się ubogo. Edytowane 31 Marca 2014 przez Shinigami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
precel1100 Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2014 sruby były wymienione bo były w nienajlepszym stanie i wieszał sie na obr i falował... jeżeli chodzi o iglice dawałem niżej i chyba było jeszcze gorzej bo odrazu wróciłem do obecnego położenia... ( iglicą manewrowałem nie ruszając mieszanki) przy colortune w inst jest wzmianka że przy wchodzeniu na obr powinien być ładny niebieski płowien a przy schodzeniu zółty u mnie jest zupełnie na odwrót... czyli wynikało by ze na obr ma zabogato? co do analizatora spalin niektóre motocykle moją zaślepki w każdym kolektorze w postaci śruby o ile sie nie myle stara xj 600 tak ma.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Tak, bandzior 400 też ma ale ja akurat odpowiadałem względem CB400F Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.