Skocz do zawartości

Regulacja składu mieszanki


Rekomendowane odpowiedzi

Nie wolno uruchamiać silnika z wykręconą świecą zapłonową.

 

 

Piotrze - Czy Ty dobrze czytasz?

 

Oczywiście, mimo wieku nadal nie wiem co to okulary.

Odniosłem się do Twojego cytatu "Metoda zaciagnieta i zmodyfikowana ze sposobu regulacji starych rosyjskich dwucylindrowcow z ksiazki Dmowskiego. Tylko tam wykrecano swiece."

Cały ten tekst to jakaś bzdura bo jeżeli nie wykręcisz świec zapłonowych to po wkręceniu śrub składu w trzech cylindrach nie odpalisz silnika.

Podczas regulacji silnika czterocylindrowego nie można obniżać obrotów do ". (przypominam ze sruba obrotow caly czas dazymy do najnizszych obrotow"

ponieważ pozbawisz wał wymaganego minimalnego ciśnienia oleju itd.

Tego typu PRACE DOŚWIADCZALNE możesz oczywiście robić w swoim garażu codziennie ale pod warunkiem że nie są wykonywane na motocyklach kolegów lub co najgorsze klientów. Niektóre silniki wręcz wymagają podniesienia obrotów podczas procesu synchronizacji.

 

A teraz konkretnie: powołujesz się na książkę Dmowskiego modyfikując jego tekst na forum publicznym podpisując się pseudonimem jak partyzant z GL podczas wojny światowej nie biorąc żadnej odpowiedzialności za szkody wynikłe podczas regulacji zgodnych z Twoją instrukcją. Czy to jest w porządku?

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

JAki kolor świec ?

Jaki wydech i filtr powietrza ?

Jakie dysze w gaźniku i ustawienie iglicy na przepustnicy podciśnieniowej ?

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wydech przelot, filtr nowa seria, gaźniki b12 (przelot taki jak w gsxr) z dyszami seryjnymi z gsxr iglica drugi ząbek od góry ( tak jak w serwisówce)

swiece raczej czarne - nie wiem jak reszta... te co padają są czarne... mieszanke próbowałem robić na colortune ale albo stan moich gażników jest słaby albo ta swieca jest troche przereklamowana... moto jak cieple pracuje równo... nie zawiesza sie przy schodzeniu z obr.. na obr wchodzi w miare taka lekka dziure/ "chrypke" :D ma przy ok 4 tys przy wkrecaniu sie

Edytowane przez precel1100
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziura w obrotach i czarne swiece ;] 2 sprzecze rzeczy . Ile pali na 100km ?

Wykręc pozostałe świece .Kolor ?

Kranik nie przepuszca wachy wezem podciśnienia ?

Sprawdź kompresję , jeśli w normie i taka sama na kazdym garnku to potem gaźniki :

 

1. Czyszcenie w myjce ultradźwiękowej

2. Poziom paliwa w komorach pływakowych - czy stały i w normie , jeslli zaworki przepuszcają - wymienić.

3. stan membran przepustnic podcisnienowych ,ew wymiana , lokalizacja brakujących uszczelnień .

4. Ustaw śruby składu mieszanki wg. serwisówki .

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w jeździe tej nawet to cieżko nazwać dziurą taka lekkie krztuszenie sie nie wystepuje może chwile na niedogrzanym... a luzie to występuje im bliżej temperatury pracy tym jest lepiej...kranik ma nowy zestaw naprawczy- jest ok, kompresja już nie pamietam 10-11bar, gazniki były myte przedmuchiwane, poziom paliwa ok, zaworki trzymają, membrany ok, oringi na swoich miejscach, wcześniej miałem wg serwisówki i było tak jak teraz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na temat szerokopasmowych czytałem, że świetnie nadają sie do akcesoryjnych zastosowań żeby właśnie monitorować skład spalin na bierząco. Problem w tym, że jak to zamontujesz na końcu kolektora to nie wyregulujesz silnika, bo będziesz miał całkowity skład spalin.

Jednorazowe rozwiazenie to kopsnąć się na analizator spalin z długą sondą i każdy kolektor oddzielnie zbadać tylko znowu, bez tłumika to może być trudne i zrobi się ubogo.

Edytowane przez Shinigami
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sruby były wymienione bo były w nienajlepszym stanie i wieszał sie na obr i falował... jeżeli chodzi o iglice dawałem niżej i chyba było jeszcze gorzej bo odrazu wróciłem do obecnego położenia... ( iglicą manewrowałem nie ruszając mieszanki) przy colortune w inst jest wzmianka że przy wchodzeniu na obr powinien być ładny niebieski płowien a przy schodzeniu zółty u mnie jest zupełnie na odwrót... czyli wynikało by ze na obr ma zabogato? co do analizatora spalin niektóre motocykle moją zaślepki w każdym kolektorze w postaci śruby o ile sie nie myle stara xj 600 tak ma..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...