Blood Opublikowano 17 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 Przecież to nie wyklucza teorii opisanej przez theodora. Odpuszczasz hamulec kompletnie i gaz na fulla. Cytuj http://bikepics.com/members/vixon/09cbr600rr/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 17 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 a potem zrobimy z tego publikację :icon_mrgreen: pt. "Moje winkle" :icon_mrgreen: Jak się tak wszyscy zaangażujemy, to żeby się nie okazało, że dla niektórych będzie to wydanie pośmiertne pt. "Mój ostatni winkiel" ;) Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 17 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 (edytowane) Spręzystosci materialu kierownicy nie pomijasz? Ja mam gumowa wiec nie dosc, ze sie nie lamie to po salto mortale wraca do poprzedniego polozenia, polecam kazdemu w sczegolnosci Mr.Bravo ! :tongue: KIVI... nie pomijam, zrobilem sobie nawet stosowne wyliczenie... ;) Ktore miedzy nam mowiac o kant dupy..... Przy jakiej predkosci czyli przy jakiej sile ? Powiac jeszcze prosciej kladac motocykal na kierownice nie dzieje sie nic a gdy frunie sie po za szybkim wejsciu w torowy winkiel ( po wypadku ) z kierownica rowniez moze nie stac sie nic, mimo tego, ze ta zrobila dziore w ramie. :icon_mrgreen: a są zmienne? Ja dalej się upieram, że rozstaw kól jest stały. To o czym Ty mówisz, jest umowną kwestią. Dziwię się, że w tak wytrawnym gronie motocyklistów,(wyścigowców) nikt, jak do tej pory, nie potrafił wyjaśnić, na czy polega fenomen zmiany rozstawienia kół. Ja mam na ten temat, swoje podejrzenia. Sprowadzają się one do tego, że klepiecie w klawiaturę, nie za bardzo wiedząc o czym. Coś gdzieś tam, ktoś usłyszał, ktoś przeczytał. A o dynamicznym przeniesieniu mas slaszal ? Dynamische Achslastverschiebung To nie jest fenomen. To jest elementarna części mechaniki zawieszenia. I wszystko jasne, tak zreszta jak w nastepnym poscie napisales. :crossy: Edytowane 17 Listopada 2011 przez ks-rider Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 17 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 Przecież to nie wyklucza teorii opisanej przez theodora. Odpuszczasz hamulec kompletnie i gaz na fulla.To wtedy nie robisz zakładki :D Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 17 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 Przecież to nie wyklucza teorii opisanej przez theodora. Odpuszczasz hamulec kompletnie i gaz na fulla.No właśnie nie masz racji. Przeczytaj jeszcze raz dokładnie opis theodora i mój. Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzywer Opublikowano 17 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 Dynamische Achslastverschiebung :crossy:O kurde... Jak po niemiecku ma swoja dedykowaną nazwę, to już nie w kij dmuchał... ;) Cytuj Na pohybel wszystkim zdradliwym sukom! <== kliknij i polub :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 17 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 Chodzi o to, że jeden z Was proponuje zacząć dodawanie gazu w momencie całkowitego zwolnienia hamulca (MSI), a drugi proponuje rozpocząć odkręcanie gazu jeszcze przed końcem całkowitego odpuszczenia klamki hebla. No i wydaje mi się, że obydwaj mają rację, bo wszystko zależy od sytuacji. Osobiście od dość dawana złapałem się na tym, że stosuję patent rozpoczęcia lekkiego odwijania przed zakończeniem hamowania, ale to tylko tyle, żeby zapewnić stabilność i uniknąć szarpnięcia układu napędowego. Jakoś płynnie wtedy się przechodzi z hamowania w dodawanie gazu. Coś jak w samochodzie korzystanie z lewej nogi do hamowania - tam też jest moment, w którym trzyma się wciśnięty i pedał gazu, i pedał hamulca, czego laik za ch**j nie zrozumie. Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 17 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 Coś jak w samochodzie korzystanie z lewej nogi do hamowania - tam też jest moment, w którym trzyma się wciśnięty i pedał gazu, i pedał hamulca, czego laik za ch**j nie zrozumie.To po co innego-raczej nie do hamowania, a do asekuracji na sliskim i dociązania przodu na suchym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blood Opublikowano 17 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 (edytowane) No właśnie nie masz racji. Przeczytaj jeszcze raz dokładnie opis theodora i mój. "przyspieszanie z adekwatnym odpuszczaniem hamulca" - czyli jak dajemy w pizdę to hamulec można odpuścić kompletnie :D Oczywiście nie chodzi mi tu o strzał z klamki, tylko dynamiczne aczkolwiek płynne odpuszczenie hamulca z równoczesnym dawaniem gazu. Btw. Coś jak w samochodzie korzystanie z lewej nogi do hamowania Raz próbowałem przed światłami zahamować z 60km/h lewą nogą, to potem przez 3 dni mnie klatka piersiowa od pasów bolała :D Edytowane 17 Listopada 2011 przez Blood Cytuj http://bikepics.com/members/vixon/09cbr600rr/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 17 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 "przyspieszanie z adekwatnym odpuszczaniem hamulca" - czyli jak dajemy w pizdę to hamulec można odpuścić kompletnie :D Oczywiście nie chodzi mi tu o strzał z klamki, tylko dynamiczne aczkolwiek płynne odpuszczenie hamulca z równoczesnym dawaniem gazu.Ehh... Chodzi mi mniej więcej o tą technikę Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blood Opublikowano 17 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 (edytowane) No faktycznie, on tam puścił hamulec i dopiero zaczął dodawać gaz, ale tak jak pisał sherman - ta jazda na zakładkę może być przydatna nie przy wszystkich sytuacjach. Niestety nie mam w tym doświadczenia żadnego, więc dalej ciężko mi dalej cokolwiek mówić. Edytowane 17 Listopada 2011 przez Blood Cytuj http://bikepics.com/members/vixon/09cbr600rr/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blood Opublikowano 17 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 A co do tego pełnego gazu, to także nie jest działanie zero-jedynkowe. No chyba, że lubisz fikołki :D Cytuj http://bikepics.com/members/vixon/09cbr600rr/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 17 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 (edytowane) Szkoda tylko, że większość obejmuje tematykę Tyrolską, gdzie próbują przekonać widza, że babeczka w wieku > 40 z różową szminą i warkoczykiem to jurna 18stka. Ale pewnie dlatego, że mają deficyt fajnych... hmmm, jakichkolwiek towarów ;) To po co innego-raczej nie do hamowania, a do asekuracji na sliskim i dociązania przodu na suchym To też, ale też po to, żeby zrobić przygazówkę i żeby płynnie przejść z hamowania w przyspieszanie: Edytowane 17 Listopada 2011 przez Sherman Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrbravo Opublikowano 17 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 alez minusow nazbieralem jednym postem... ;) nawet program za jakies 30 kola sie nie obronil... ;-)))) Cytuj General description: aktualnie brak... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrbravo Opublikowano 17 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 przeciez Ty mnie widziales jubasku... jestesmy nawet na jednym filmie... ;) Cytuj General description: aktualnie brak... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.