Skocz do zawartości

zakrety


oil
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

jeśli sprzęgło masz ustawione tak aby tylne koło nie dostawało poślizgu nawet przy bardzo mocnych redukcjach, to znaczy że koło będzie się cały czas obracało więc nie będzie hamowało silnika i motocykla

 

coś jak "wolne koło" w trabancie :)

http://www.bikepics.com/members/modek/
w sprawie pochówku, to zaczynam mieć zdanie zbliżone do koncepcji qurim`a

a być może nawet zacznę chodzić z gołą dupą, żeby mogli całować za życia

http://rpmauto.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak, ale siłę antyhopping`u można ustawiać do indywidualnych upodobań :)

http://www.bikepics.com/members/modek/
w sprawie pochówku, to zaczynam mieć zdanie zbliżone do koncepcji qurim`a

a być może nawet zacznę chodzić z gołą dupą, żeby mogli całować za życia

http://rpmauto.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

qrna, seryjnych chyba nie można, a na takie z regulacją to mnie nie stać :)

http://www.bikepics.com/members/modek/
w sprawie pochówku, to zaczynam mieć zdanie zbliżone do koncepcji qurim`a

a być może nawet zacznę chodzić z gołą dupą, żeby mogli całować za życia

http://rpmauto.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

qrna, seryjnych chyba nie można, a na takie z regulacją to mnie nie stać :)

 

Tak mi się właśnie wydawało, ale poszukam info na ten temat. Z drugiej strony, bardziej z ciekawości pytam, bo nie jestem na takim poziomie, żeby sobie antyhopping regulować :biggrin:

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gładka skrzynia biegów i sprzęgło antyhoppingowe

Przeniesienie większej mocy wymagało kilku zmian w skrzyni biegów. Koła zębate 5- i 6-stego biegu zostały poszerzone do 18 mm, a 1- i 2-giego zwężono do 18 mm. Aby zmniejszyć naprężenia łańcucha zębatki najwyższego biegu mają teraz przełożenie 18/43.

Antyhoppingowe (sprzęgło z regulowanym poślizgiem) sprzęgło wyposażono w opracowany przez Suzuki system SCAS (Suzuki Clutch Asist System), dzięki czemu operowanie lewą ręką wymaga mniejszej siły.

 

 

tak na szybko tekst o hajce

http://www.bikepics.com/members/modek/
w sprawie pochówku, to zaczynam mieć zdanie zbliżone do koncepcji qurim`a

a być może nawet zacznę chodzić z gołą dupą, żeby mogli całować za życia

http://rpmauto.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

generalnie chodziło mi o : (sprzęgło z regulowanym poślizgiem)

na wyższym poziomie technologicznym ( patrz finansowym) :)

http://www.bikepics.com/members/modek/
w sprawie pochówku, to zaczynam mieć zdanie zbliżone do koncepcji qurim`a

a być może nawet zacznę chodzić z gołą dupą, żeby mogli całować za życia

http://rpmauto.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Martwym ciągu? Robię w środy. Nie wiedziałem, że na motocyklu też się da, cholera.. człowiek to się jednak uczy całe życie!

Nie podnosiłeś nigdy sztuki po glebie? Zupełnie tak samo jak martwy ciąg :icon_mrgreen:

Sikor#44 Moto Training

https://www.facebook.com/Sikor44/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niehamowanie silnikiem nie musi być równoznaczne z rozsprzęganiem napędu.

Hamowanie przednim hamulcem z efektywnością powodującą niemal 100% przeniesienie masy dynamicznej na przednie koło trudno bowiem nazwać hamowaniem silnikiem. Rzecz w tym że na tylnym kole powstaje pomijalnie mały moment hamujący, niepowodujący zmian w geometrii tylnego zawieszenia.

 

Hamowanie silnikiem jest wówczas gdy na tylnym kole powstaje efktywny dla wytracania prędkości moment hamujący, wraz z reakcją zawieszenia na takie hamowanie.

 

Bo fakt zamknięcia gazu i redukcji biegów nie musi być jednoznaczny z wytracaniem prędkości motocykla przez hamowanie tylnego koła.

http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATI
http://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak, ale tylne koło rozpędzone do prędkości 250 km/h też samo nie wyhamuje, a ono trochę waży. I hamować silnikiem możemy właśnie to koło, nie cały motocykl - chodzi mi o to, że totalnie niehamowanie tylnego koła powoduje to, że te koło nam "rozpędza" motocykl, który usiłujemy zatrzymać na jak najkrótszym odcinku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...