piórko Opublikowano 13 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 Ufi? Proszę pozdrowić ode mnie :-) Na naukę martwego ciągu zapraszam do siebie na Bemowo - wiadomość na PW. Z przyjemnością pozdrowię :biggrin:. A może kiedyś też pomyślę o martwym ciągu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
modek Opublikowano 13 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 jeśli sprzęgło masz ustawione tak aby tylne koło nie dostawało poślizgu nawet przy bardzo mocnych redukcjach, to znaczy że koło będzie się cały czas obracało więc nie będzie hamowało silnika i motocykla coś jak "wolne koło" w trabancie :) Cytuj http://www.bikepics.com/members/modek/w sprawie pochówku, to zaczynam mieć zdanie zbliżone do koncepcji qurim`aa być może nawet zacznę chodzić z gołą dupą, żeby mogli całować za życiahttp://rpmauto.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
modek Opublikowano 13 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 tak, ale siłę antyhopping`u można ustawiać do indywidualnych upodobań :) Cytuj http://www.bikepics.com/members/modek/w sprawie pochówku, to zaczynam mieć zdanie zbliżone do koncepcji qurim`aa być może nawet zacznę chodzić z gołą dupą, żeby mogli całować za życiahttp://rpmauto.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piórko Opublikowano 13 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 tak, ale siłę antyhopping`u można ustawiać do indywidualnych upodobań :) Też mam antyhopping, ale nawet nie wiedziałam, że można go regulować. A jak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
modek Opublikowano 13 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 qrna, seryjnych chyba nie można, a na takie z regulacją to mnie nie stać :) Cytuj http://www.bikepics.com/members/modek/w sprawie pochówku, to zaczynam mieć zdanie zbliżone do koncepcji qurim`aa być może nawet zacznę chodzić z gołą dupą, żeby mogli całować za życiahttp://rpmauto.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piórko Opublikowano 13 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 qrna, seryjnych chyba nie można, a na takie z regulacją to mnie nie stać :) Tak mi się właśnie wydawało, ale poszukam info na ten temat. Z drugiej strony, bardziej z ciekawości pytam, bo nie jestem na takim poziomie, żeby sobie antyhopping regulować :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 13 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 Też mam antyhopping, ale nawet nie wiedziałam, że można go regulować. A jak?Prawą manetką i lewą klamką :icon_razz: Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
modek Opublikowano 13 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 Gładka skrzynia biegów i sprzęgło antyhoppingowe Przeniesienie większej mocy wymagało kilku zmian w skrzyni biegów. Koła zębate 5- i 6-stego biegu zostały poszerzone do 18 mm, a 1- i 2-giego zwężono do 18 mm. Aby zmniejszyć naprężenia łańcucha zębatki najwyższego biegu mają teraz przełożenie 18/43.Antyhoppingowe (sprzęgło z regulowanym poślizgiem) sprzęgło wyposażono w opracowany przez Suzuki system SCAS (Suzuki Clutch Asist System), dzięki czemu operowanie lewą ręką wymaga mniejszej siły. tak na szybko tekst o hajce Cytuj http://www.bikepics.com/members/modek/w sprawie pochówku, to zaczynam mieć zdanie zbliżone do koncepcji qurim`aa być może nawet zacznę chodzić z gołą dupą, żeby mogli całować za życiahttp://rpmauto.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piórko Opublikowano 13 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 To u mnie chyba jest inna konstrukcja, bo w ogóle sprzęgło wymaga użycia sporej siły (jak dla mnie oczywiście). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
modek Opublikowano 13 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 generalnie chodziło mi o : (sprzęgło z regulowanym poślizgiem)na wyższym poziomie technologicznym ( patrz finansowym) :) Cytuj http://www.bikepics.com/members/modek/w sprawie pochówku, to zaczynam mieć zdanie zbliżone do koncepcji qurim`aa być może nawet zacznę chodzić z gołą dupą, żeby mogli całować za życiahttp://rpmauto.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcMarc Opublikowano 14 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2011 Martwym ciągu? Robię w środy. Nie wiedziałem, że na motocyklu też się da, cholera.. człowiek to się jednak uczy całe życie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 14 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2011 Martwym ciągu? Robię w środy. Nie wiedziałem, że na motocyklu też się da, cholera.. człowiek to się jednak uczy całe życie!Nie podnosiłeś nigdy sztuki po glebie? Zupełnie tak samo jak martwy ciąg :icon_mrgreen: Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 14 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2011 Niehamowanie silnikiem nie musi być równoznaczne z rozsprzęganiem napędu.Hamowanie przednim hamulcem z efektywnością powodującą niemal 100% przeniesienie masy dynamicznej na przednie koło trudno bowiem nazwać hamowaniem silnikiem. Rzecz w tym że na tylnym kole powstaje pomijalnie mały moment hamujący, niepowodujący zmian w geometrii tylnego zawieszenia. Hamowanie silnikiem jest wówczas gdy na tylnym kole powstaje efktywny dla wytracania prędkości moment hamujący, wraz z reakcją zawieszenia na takie hamowanie. Bo fakt zamknięcia gazu i redukcji biegów nie musi być jednoznaczny z wytracaniem prędkości motocykla przez hamowanie tylnego koła. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piórko Opublikowano 14 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2011 No, Theo - ja wymiękam i w takim układzie lepiej pomyślę o nowym malowaniu motonga na przyszły sezon :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 14 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2011 No tak, ale tylne koło rozpędzone do prędkości 250 km/h też samo nie wyhamuje, a ono trochę waży. I hamować silnikiem możemy właśnie to koło, nie cały motocykl - chodzi mi o to, że totalnie niehamowanie tylnego koła powoduje to, że te koło nam "rozpędza" motocykl, który usiłujemy zatrzymać na jak najkrótszym odcinku. Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.